TEKAN UNTUK LAGU 📢📢🎶
.
.
.
.1 month later ~
D.O POV
Aku sedang sibuk dengan laptopku didalam bilik tiba-tiba seseorang mengetuk pintu bilikku.
"Duguseyo?" Soalku.
Dia mmbuka pintu dan ternyata orang itu adalah Jessica...
Aku tersenyum kecil.
"Im sorry for disturbing you , im bored in this house. Can i join you ?" Soalnya.
"Hmm.. come in." Kataku.
Dia masuk kedalam bilik dan duduk dhujung katil.
Aku menyambung kerjaku semula.
"Kau taip ape tu?" Soalnya.
"Doing stuff. Like a important file. Why?" Balasku.
"Nothing. Just asking." Katanya.
Aku berhenti menaip dan menutup laptopku.
"Dah habis buat kerja ke?" Soalnya.
"Well i will continue that tomorrow. You looks very bored and you're not sleepy yet. So what are you want to do?" Kataku.
"Well , um how abt we play 'rock , paper scissors'? Cadangnya.
"Its that fun?" Soalku.
"Well blom cuba blom thu. Now lets play. If you lose , i will hit your forehead really hard. Got it?" Katanya.
"And if im win?" Soalku.
"You can do whatever to me." Balasnya.
Aku tersenyum jahat.
"Whatever i want?" Aku mendekatkan mukaku padanya.
"Y-yess whatev- oh wait! Are you mean in that way?" Katanya mengundurkan diri driku.
"You just say anything right?" Kataku.
"Except that pervert thing though. This dirty nut!" Dia memukul bahuku.
"Ouch! Are you man ? Why its so hurt?" Kataku smbil memegang bahuku yg dipukulnya tdi.
"And are you a girl ? Its just ONE HIT and you can say its hurt ? Woww how can you be bodyguard huh?" Balasnya.
"What did you say?" Kataku.
"Are you deaf or what? How can you be bod-" aku menarik tgnnya membuatkan mukanya dkt denganku.
Tersangatlah dekat.
Aku mmndg tepat matanya.
"If you dare say something like that , i will not hesistate to kiss you bitch." Kataku.
Dia mendiamkan diri.
Tiba-tiba dia tergelak kekok.
"Haha..um hahaha you are so funny. How can you do that? I cant believe you." Katanya cuba tuk mengundurkan diri.
"Are you perhaps challenging me?" Soalku menariknya kembali.
"Mybe?" Balasnya.
"Then i will show you." Aku memegang mukanya dan menciumnya dengan lembut.
Perasaan apakah ni? Kenapa degupan jantung aku laju semacam nieyh bila dekat dgn dia?
KIM NAHEE POV
anniya...i need to stop this before it goes too far!
Aku menolaknya dgn kuat dan menutup mulutku.
YOU ARE READING
MAFIA BOSS X SECRET AGENT JUNGKOOK FF
FanfictionKIM NAHEE seorang agent yang ditugaskan untuk menggoda ex boyfriendnya , JEON JUNGKOOK iaitu seorang mafia korea yang terkenal, terkaya dan ditakuti oleh masyrakat korea termasuklah polis. kim na hee berjaya membuatkan jungkook jatuh ke perangkapnya...