TEKAN UNTUK LAGU 📢📢🎶
.
.
.
.
.KIM NAHEE POV
Dia mendiamkan diri setelah aku memberikan perkataan tersebut.
'I love you'
......
"Kau cintakan aku , takkan kau nak jdi kejam sanggup musnahkan apa yg pernah kita bina bersama dulu?" Sambungku.
"Shut the fuck up!" Dia mula menembak siling bilik tersebut.
Dia menghalakan pistol tersebut kearahku semula.
"Ye mmg aku cintakan kau lagi and aku tak mmpu bunuh kau but trust me dgn cara niey jer aku blh truskan hidup tnpa kau." Balasnya.
"J-jungkook...." kataku sedikit sedih.
"Aku tak pernah berhenti cintakan kau dri first kita kenal smpai skrg. Trlampau byk memori kita bersama smpai aku tak mmpu nk lupakannya. Ye kim nahee aku cintakan kau! Puas?!" Balasnya.
Aku mengalirkan air mata.
Aku nk peluk dia sekarang...nak sangat.
Aku nk ckp yg aku cintakan dia , aku nk ckp yg aku rindukan dia , yg aku rse bersalah sgt atas apa yg aku buat.
I want to kiss him so bad.
"j-jungkook....a-aku.." aku x mmpu meneruskan perkataan tersebut.
Tiba-tiba seseorang memecah masuk rumah dan menembak semua bodyguard dibawah tersebut.
Jungkook melihat situasi dibawah tersebut dan pada waktu juga aku mengambil peluang untuk mngmbil pistol drinya.
Sekarang aku menghalakan pistol itu dihadapannya.
"Lebih baik kau bgtau mne fail rahsia tu atau semua rahsia tntg kejahatan kau akan terbongkar dan aku thu kau nk jaga nama baik kau kt sini kan mmndgkan nama kau dkt korea dh kotor skrg?" Kataku sinis.
Dia menggenggamkan tangan.
Dia mmberikan senyuman sinis padaku.
Tiba-tiba jackson menelefonku.
"Dia ade dgn kau ke skrg?" Soalnya.
"Yes. Betul ii kt dpn aku." Balasku.
"Okay aku gerak atas skrg." Katanya.
Jungkook tergelak sinis.
"Always impressing me , witch." Katanya.
"You have no idea , bunny." Balasku.
Panggilan tu....dah lame aku nk dgr dr jungkook. Im kinda miss that nickname.
"Well , you know im not losing the game yet so yeah." Katanya.
"What do you m-" dia berlari keluar dan melompat dri tingkap bilik tersebut secara tiba-tiba.
Aku sempat menembak bahunya sblm dia loncat keluar dri tingkap.
Jackson yg bru sahaja sampai terkejut dgn bunyi tembakan tersebut.
"Dia berjaya lepaskan diri ke?!" Soalnya.
"Fuck that. Yeah."balasku smbil melihat diluar tingkap tersebut.
"Nice move , bunny." Kataku.
.
.
.
.
.
.
.
.5 bulan kemudian
Selepas kejadian tersebut , bisnes jungkook diluar negara telah pon brankup sementara D.O dan Luhan merelakan diri tuk masuk dalam group mafia kami. Aku dgn D.O telah rasmi menjadi pasangan cpl selepas dia meluahkan perasaannya padaku.
YOU ARE READING
MAFIA BOSS X SECRET AGENT JUNGKOOK FF
FanficKIM NAHEE seorang agent yang ditugaskan untuk menggoda ex boyfriendnya , JEON JUNGKOOK iaitu seorang mafia korea yang terkenal, terkaya dan ditakuti oleh masyrakat korea termasuklah polis. kim na hee berjaya membuatkan jungkook jatuh ke perangkapnya...