TEKAN UNTUK LAGU 📢📢🎶
...........
Dring!!!
JEON JUNGKOOK POV
aku bgun dri tidurku sebaik sahaja phoneku berbunyi. Sapa plk yg kacau tido aku nieyh !?
"You lil j-"
"Sir? Um this is me victoria. Im sorry for disturbing your morning but we need you right now. We have a really big problem here." Jelas victoria PA aku.
"Hmm... i will be right there at 10 o'clock okay?" Balasku.
Aku menamatkan panggilan dan bersiap-siap pergi ke tempat kerjaku.
Aku turun kebawah dan melihat lisa yang sedang duduk di meja makan. Semuanya terhidang sepertinya tgh menungguku. Well i dont have time for breakfast.
Lisa tersenyum lebar selepas melihat kehadiranku ttpi aku hanya mmndgnya dan menuju ke pintu rumah.
"Y-yahh jeon jungkook! Tak nmpk ke i dah buatkan you srpn nieyh?" Jeritnya sedikit marah.
Aku hanya mengeluh dan mmndgnya dgn muka yg membosankan.
"Do i ask you to make a breakfast for me? No right ? So bye." Balasku lalu keluar dri rumah trsebut.
"You fucking jerk!" Jeritnya.
.
.
.
.Aku sampai ke tempat kerjaku dan melihat ramai wartawan berkerumun di depan syarikatku dan sepertinya hendak masuk kedalam.
Aku tersenyum sinis.
Apabila aku mendekati mereka , mereka mula berkerumun disekelilingku. Kamera mula tertumpu padaku.
"Mr jungkook , is that right you and miss lisa are dating now ?" Soal salah stu dri wartawan tersebut.
Aku mmberikan senyuman manis pada mereka.
"Yes. We are dating and im planning to purpose her tonight." Balasku.
"Wahhh im so happy for both of you." Katanya.
"Mr jungkook , i heard you still love your ex girlfriend in Korea. Is that right ?" Soal wartawan yg lain.
Automatik senyumanku pudar.
Kenapa tetibe dyorg masuk topik dia plk?!
"Im sorry but i cant answer your questions." Balasku lalu masuk kedalam bangunan.
Victoria telah pon tunggu di pintu utama.
"Haishh where is bodyguard?! Did i told them to chase that interview out of this building?!" Marahku pada victoria.
"Im sorry sir , but we trying our best." Balasnya.
"Try your best ? Fuck that. I didn't sae anything." Kataku lalu masuk kedalam office diikuti victoria dibelakang dengan kepalanya yg tertunduk.
KIM NAHEE POV
Aku berada di gym bersama dgn jackson setiap pagi. Aku melihat perempuan-perempuan trsebut menggedik dikeliling jackson and nmpknya macam dia suka.
Aku hanya menjelingnya.
Jackson memandangku dan tersenyum sinis.
"Heyy nahee. Wanna join us?" Soalnya msih tersenyum sinis padaku.
"No thanks." Balasku lalu tidak mengendahkannya.
Tiba-tiba bunyi telefon jackson berbunyi.
"Whts the problem?" Soalnya.
YOU ARE READING
MAFIA BOSS X SECRET AGENT JUNGKOOK FF
FanfictionKIM NAHEE seorang agent yang ditugaskan untuk menggoda ex boyfriendnya , JEON JUNGKOOK iaitu seorang mafia korea yang terkenal, terkaya dan ditakuti oleh masyrakat korea termasuklah polis. kim na hee berjaya membuatkan jungkook jatuh ke perangkapnya...