TEKAN UNTUK LAGU 📢📢🎶
JUNGKOOK POV
Aku bgun dri tdurku dan menyedari nahee tiada disebelahku. Aku trus bgun dan mencarinya dibilik mandi tetapi tiada. Aku turun kebawah bertanyakan pada bodyguardku dan mereka memberitahu nahee keluar ke suatu tempat.
Aku mula risau.
"Dia nak pergi mana plk nieyh?" Soalku sendiri.
Aku membuka phone dan mendetect phonenya tuk melihat lokasi dia berada sekarang.
Aku melihat dia di rumah lisa.
"Apa plk dia buat kt situ?" Aku terkejut melihat lokasi tersebut.
Tanpa mmbuang masa aku menghidupkan enjin kereta dan pergi ke rumah lisa.
LISA POV
Aku menunggu nahee di ruang tamu smbil bermain pisau ditanganku.
Tiba-tiba aku mndengar tapak kasut dan melihat nahee yg kelihatan agak cemas.
"Kau bgytau aku sekarang mne kau simpan jisoo!?" Marahnya.
"Hahaha woahh chill bitch. She's fine. Aku takkan apa-apakan dia , aku cuma seksa dia sikit jer." Kataku sinis.
"Tlglah lepaskan dia , dia xde ppe kaitan pon dlm hal nieyh!" Balas nahee.
"Well dia umpan aku tuk kau masuk perangkap aku , so i guess plan aku berhasil." Kataku lalu tersenyum sinis.
"Kau nk ape dri aku sebenarnya? Dri dulu smpai skrg kau x puas hty ngn aku. Smpai bila kau nk benci aku lisa?!" Katanya.
"Smpai bila-bila! Sebab kau , aku hilang jungkook. Sebab kau , aku hilang segalanya. Kau tau aku cintakan dia tapi kenapa kau ttp nk ambik dia? Dia aku punya nahee!" Balasku marah.
"Takkan sbb lelaki kau putuskan persahabatan kita , takkan sbb lelaki kau nk benci aku mcmnieyh skli? Plz laa be mature!" Katanya dgn nada yg tinggi.
"Kalau kau ade kt situasi aku pon , kau akan buat perkara yg sama nahee...." balasku hampir menangis.
"Lisa...." katanya.
Aku mengilap air mataku dan menghalakan pistol kearahnya.
"Kalau kau nk jisoo hidup-hidup , aku nk lepas nieyh kau lari dri jungkook. Aku nk kau pergi jauh dari sini , hilang tnpa kabar. Klu kau tak buat apa yg aku suruh , aku akan pastikan hidup kawan kau takkan selamat." Jelasku.
Dia mengenggamkan tgn.
"Fine...i will do that. Just plz keluarkan dia dri sini!" Balasnya.
Aku tersenyum sinis lalu memberikan signal pada bodyguardku untuk mengeluarkan jisoo dri bilik bawah tanah.
Jisoo keluar dan berlari kearah nahee.
"Nahee-ahh!!" Jerit jisoo lalu memeluk nahee.
Ughh dramatic.
Aku menjeling mereka dan menyilangkan kaki.
"So , its that a deal now?" Kataku lalu semua bodyguardku menghalakan pistol ke arah jisoo.
Nahee tiada peluang lain. Dia kene pilih jalan nieyh jgk.
"Fine...i will." Balasnya.
Aku tersenyum sinis.
Tiba-tiba jungkook menceroboh runah dan menembak kesemua bodyguard tersebut.
Aku berlari ke atas untuk mengelakkan diri dri peluru pistol tersebut.
YOU ARE READING
MAFIA BOSS X SECRET AGENT JUNGKOOK FF
FanficKIM NAHEE seorang agent yang ditugaskan untuk menggoda ex boyfriendnya , JEON JUNGKOOK iaitu seorang mafia korea yang terkenal, terkaya dan ditakuti oleh masyrakat korea termasuklah polis. kim na hee berjaya membuatkan jungkook jatuh ke perangkapnya...