TEKAN UNTUK LAGU 📢📢🎶
Aku tak dapat bayangkan yang aku akan jumpa dia balik and sekarang dia menjadi top 1 dalam group mafia walaupon selepas apa yang aku dah buat sehingga menghancurkan empayarnya sendiri.
Aku terlihat jackson mengenggamkan tgnnya.
Mungkin dia marah sbb dia mendapat gelaran tu dan masih berani tunjukkan diri ?
Aku melihat D.O juga terkejut melihat kehadiran boss lamanya itu.
Aku memegang tgn D.O.
"Everything will be alright." Kataku tnpa melihatnya kerana pndgnku fokus pada jungkook yg telah pon memandangku.
"Okay , jadi saya serahkan pada JK untuk berucap." Kata pengurus majlis tersebut.
Dia mengambil microphone tersebut smbil menatap mataku dgn tajam.
"First of all , i just want to say thank you very much for come and take your precious time. Im so happy to see you all in person after hiding all my identity to this mafia's family. Btw i want to introduce my friends to you." Ucapnya lalu seorang gadis datang kehadapan tuk mmberikan ucapan.
"Lisa?!" Aku menutup mulutku kerana hampir menjerit namanya.
Wtf with all of this?!!! Haishhh.
"Hello everyone. My name is Lalisa but you can call me lisa. From now on , you are my fucking servant okay ? Okay bye." Ucapnya.
Reaksi orang terhadapnya mula menjadi marah dan hendak menembaknya tetapi bodyguard tersebut menembak orang tersebut dahulu sebelumnya.
"Oh yeah lupa nk ckp. Rule number one , if someone trying to disobey me or jungkook , you will immediately die." Smbungnya.
Tiba-tiba dia terlihatku dan tersenyum sinis.
"Heyyy i never realize you are here! Everyone im present to you my old friends , nahee." Katanya lalu lampu menunjukkan kearahku dan keadaan didalam menjadi gelap.
"What is this lisa." Soalku tanpa menunjukkan sebarang reaksi.
"Well , im just want to introduce you to people. Is that wrong?" Balasnya.
YOU ARE READING
MAFIA BOSS X SECRET AGENT JUNGKOOK FF
FanfictionKIM NAHEE seorang agent yang ditugaskan untuk menggoda ex boyfriendnya , JEON JUNGKOOK iaitu seorang mafia korea yang terkenal, terkaya dan ditakuti oleh masyrakat korea termasuklah polis. kim na hee berjaya membuatkan jungkook jatuh ke perangkapnya...