Ви зробили, що?

46 4 0
                                    

  Першою прокинулася Клері. Коли вона побачила, що міцно затиснута в обіймах Алека це її шокувало, але коли вона побачила, що вона заключила в таких же сильних обіймах Алека це для неї було ударом! Вона дуже сильно любить Джейса і зрадила йому з його парабатаєм!
Не знаючи, як вирватися з цих обіймів, Клері зупинила час. Так він не зможе прокинутися і побачити її.
  Але її турбувало не це... Коли він побачив, що це не Магнус, а вона чому він не зупинився? Поки її гламур не спав, навіть вона бачила в дзеркалі Магнуса (хоча не хотіла дивитися крізь морок)...
   Вона швидко одягнулася, відкрила портал і знову запустила час встигнувши увійти в нього так, щоб Алек не прокинувся.
   Вже за мить вона була в квартирі Магнуса, який ходив по вітльні коли вона його застала.
-Клері, де ти була? Я так злякався!
-Я була... Магнусе мені потрібно тобі дещо розповісти!
-Потім розповіш, зараз нам треба йти!
-Але це важливо!
-Але я впевнений, що не настільки, ходімо!
-Ну добре, але пообіцяй, що вислухаєш мене!
-Добре.
   Він миттю відкрив портал і вони увійшли в нього вийшовши з іншої сторони в інституті, на подвір'ї.
-Клері, де ти була?
-Я не розумію чому ви всі це питаєте, що трапилося?
-Зі мною розмовляв Разіель, приймаючи мене за тебе!
-Що? Що він сказав?
-Він сказав, що він знає, що вчора вночі щось трапилося і ти активувала одну з рун пошуку того хлопця в якого ти колись була закохана, і від якого частинно залежить доля цілого світу!
-Що? Але, як?
-Оце ти і повинна нам розповісти!
-Але я нічого не робила!
-Тоді де ти була?
-Я була з...
-Що ви всі тут робите, і чому ви мене не запросили на ці збори?
-Нарешті прокинувся?!
-Ти про, що?
-Ти знаюш котра година?
-Ні, а, що?
-Та нічого, всього лише старший брат Клері говорив із Магнусом і сказав, що руна пошуку її першого хлопця активувалася і ми скоро з ним познайомимося!
-Разіель говорив з Магнусом?
-Зачекай це, що теба найбільше хвилює?
-Звісно ні, але Джейс виникає питання чому він говорив з Магнусом?
-Він сплутав мене з Клері!
-Що?
-Магнус потрібно поговорити!
-Про що?
-Не зараз бісквітику...
-Магнус, але це пов'язане з тим, що я тобі вчора розповіла!
-Про, що ви?
-Про...
-Не розказуй! Будь ласка нам треба поговорити! Я дещо згадала, і знаю, що тобі потрібно це знати! Це дуже важливо непросто для мене, а і для тебе! Я знаю відповідь на те про, що ти вчора питав!
-Про, що вона говорить?
-Зачеай Алеку! На яке саме питання ти знайшла відповідь?
-Я згадала народження...
-Як ти це згадала?
-Незнаю, але нам треба поговорити!
-Ви видасте нам кілька хвилин?
-Тільки, якщо ви все поясните!
-Обіцяємо, але потім. Ходіммо Магнус!
  Вони відійшли трохи вбік, і Клері попросила в Магнуса своє стіло. Яке шоковане було лице Алека коли він побачив, що стіло Клері в Магнуса, і коли Ізі побачила його лице то все йому розповіла, а тоді лице Алека було ще шокованішим, томущо, якщо Магнус вчора ввечері був з Ізі і Джейсом, то хто був з ним? Але він звісно нічого нікому не сказав...
  Тим часом Клері намалювала якусь руну на своїй руці, а потім туж саму руну почала малювати Магнусу. Коли Алек це побачив,  він відразу ж підійшов і вихопив у Клері стіло, а потім запитав:
-Що ти робиш? Ти здуріла? Ти хочеш, щоб ангели знову забрали твої руни?😠😠😠
-Вони їх не заберуть!
-Звідки ти знає Клері?
-Зараз вона найсильніша у всьому світі!
-Про, що ти говориш Магнус? Разіель не дозволить їй це зробити!
-Тільки, якщо зможе!
-Чому ти така впевнена?
-Томущо, як вже сказав Магнус я найсильніша на землі! Але врзлива!
-Що? Ти про, що?
-Про братів!
-А, що з ними?
-Вона не стане на жоден бік! Вона не хоче втручатися у війну між братами, але, якщо помре Разіель...
-Тоді помре вона! А якщо помре вона...
-Помре весь Сумеречний світ!
-Що?
-Звітки ви це знаєте?
-То це прада Клері?
-Так Ізі прада!
-Але це, ще не все!
-Будь ласка не треба, я повинна поговорити з Магнусом, а тоді поговориме про ве, що вас цікавить, але зараз Алеку віддай стіло!
  Він завагався, але все таки віддав їй стіло.
-Дякую.
  Вона почала заново малювати ту руну яку почала і нічого не сталося. Не було ніякого опору ангелів. Тоді вона доторкнулася своєї голови стілом, а потім доторкнулася ним до Магнуса, нащо Алек мало знову не вирвав з її руки стіло.
   Те, що Клері показала Магнусу його шокувало. Спочатку вона показа минуле... Тоді коли впреше взяла його на руки коли він був немовлям, а тоді перший раз коли Магнус взяв її на руки поки вона була немовлям. Потім вона показала теперішнє, тобто вчорашній вечір, який вона провела з Алеком, а тоді щось сталося...
   Видіння Клері враз почало показувати майбутнє... Воно показувало, що у Клері на пальці буде обручка, потім Клері була вагітна, а після того вона тримала, якогось чоловіка за руку, але його риси обличчя, статура тіла і все інше було ніби в тумані або розмито. А тоді знову щось трапилося і Клері впала.
-Клері!
-Клері!
-Клері!
   Вони всі підійшли до неї і Магнус допоміг їй встати і весь час тримав за руку, томущо бачив, що в неї вже немає сил і тому тримав її дуже міцно, щоб вона знову не впала.
-Магнус, що це було?!
-Ой Клері, це тебе не обрадує, але ти бачиш майбутнє!
-Що?
-Що?
-Я, що?
-Бачиш майбутнє! В тебе колись раніше таке бувало?
-Ні, ніколи!
-А коли це почалося?
-Сьогодні вночі після того, як я...
-Ти, що?
-Про це нам і потрібно поговорити!
-То розповідай!
-Ні, я повинна розповісти лише тобі!
-Клері ти не можеш зараз щось приховувати, тим паче, що ти в великій небезпеці!
-Гаразд тоді я тобі покажу!
-Ти дуже слабка тобі потрібно відпочити!
-Я згоден з Магнусом!
-І ми!
-Я всеодно це зроблю!
  Тоді Клері швидким рухом доторкнулася до голови Магнуса і почала показувати, те, що відбувалося прошло вечору.
   Коли вона закінчила показувати йому свій спогад вона відпустила руку Магнуса і мало не впала, але її підхопив Алек. Коли він доторкнувся до неї з Клері щось сталося і вона вмить набралася сил.
-Клері все в порядку?
-Так, навіть краще ніж було кілька хвилин тому, ти можеш мене відпустити.
-Добре, я відпускаю!
-Добре!
   Тоді Клері повернулася до Магнуса який застиг з кам'яним обличчям дивлячись на неї.
-Магнус будь ласка пробач мені, я не хотіла цього!
-Клері, як це вийшло?
-Я не знаю! Зі мною щось сталося, як я не опиралася, ніяк не могла взяти під владу власні дії! Я не хотіла цього, правда!
-Я це побачив, і так як в тебе дуже велика сила навіть, чув про, що ти думаєш, як вийшло, що ти знову при силах?
-Що?
-Я не знаю!
-Що трапилося? Магнус, що з тобою?
-Як ти можеш, ще питати Алеку?
-Що з тобою, Магнус?
-Магнус не треба, я думаю з ним було те саме!
-Але як ви обоє не могли цього зробити? Чому ви обоє не змогли взяти під контроль свої дії?
-Я правда не знаю! І мені дуже шкода!
-Нічого Клері, ми розберемося!
-Ти мені віриш?
-Звісно бісквітику, звісно!
   Тоді Клері дуже міцно обійняла Магнуса, на що він відповів ти самим.
-Вибачте, що перериваю, Магнус де ти був вчора ввечері?
-Я ж тобі казав, він був з нами!
-А хто тоді був зі мною?
-Що?
-Ну вчора ввечері ти був у мене!
-Алеку ти, що не знаєш хто з тобою був?
-Зі мною був ти!
-Ні з тобою була Клері!
-Зі мною, що? Зі мною була Клері? Але як? Я був з тобою!
-Ми з Клері помінялися ролями, і вона допомогла накласти мені заклинання, щоб я став нею, а вона наклала руну. Але як я бачив руна втратила свою дію коли ти поклав її на ліжко і...
-Не продовжую. Ще раз запитаю, як? Я бачив перед собою тебе!
-Можна?
-О ні, не чіпай мене Клері!
-Магнус зроби це ти!
-Добре!
-Зроби, що?
-Мені потрібно побачити твої спогади про вчорашню ніч!
-О це вже точно ні!
-Клері, зроби щось!
-Тоді доведеться, робити це насильно!
-Роби!
-Добре!
-Що ти хочеш зробити?
-Вибач Алеку!
  Тоді Клері промовила якесь заклинання і він застиг. А потім доторкнулась до його голови і почала шукати спогад, який їй був потрібен, а коли знайшла, то була дуже здивована.  Потім вона промовила якесь заклинання і Алек зміг рухатися, а тоді показала його спогад Магнусові. Коли він його побачив теж дуже сильно здивувався!
-То виходить коли ти переспав з Клері, ти думав і бачив мене, хоча морок Клері спав, а потім коли заснув то побачив увісні, що на моєму місці була Клері!
-Ти що?
-Що? Я що?
-Алеку ти переспав з Клері?
-Ні, я цього не робив!
-Нажаль зробив!

Сумеречные охотники Where stories live. Discover now