Клері, чорт забирай з тобою завжди якісь проблеми!

44 4 0
                                    

-Але я не хотів цього!
-Я знаю ти опирався...
-Що? Я не опирався! Я думав, що це ти!
-Але чомусь там була Клері!
-Джейс не треба!
-Що не треба Алеку?
-Не треба!
-Ти переспав з моєю дівчиною!
-Я не... Можливо, але я цього не хотів!
-Звісно ти не хотів, це вийшло випадково, так?
-Так!
-Досить, нам потрібно розібратися, що сталося! Згодні?
-"Так":- промовили вони в один голос.
Вони довго розбиралися...
Коли вони дойшли до спільної думки, що могло статися вчора вечором то так і було вирішино. Вчора ввечері Алек був під заклинанням!
Але сталося неочікуване... З'явився Разіель і сказав, що він знає хто може бути першим коханим Клері! Він сказав, що це член одної з найдавніших сімей Сумеречних Охотників! І навіть назвав фамілію...
-Ерендейл!
-Що?
-Тобто Джейс і є той хлопець?
-Ні це тільки можливо!
-Як це?
-Зараз ще існує чотири древні сім'ї, які проживаюють тут.
-І хто це?
-Ерендейл, Лайтвуд, Ферчайлд і Морґинштерн!
-Останьої сім'ї вже не існує!
-Ви помиляєтеся! Клері є притставницею відразу двох сімей!
-Гаразд, але вона остання!
-Тоді лишайться тільки...
-Ерендейл і Лайтвуд!
-Але чому ми?
-Томущо лише ви живете в одному місті, разом з Клері! Ваші сім'ї осилилися тут з початку часів!
-Добре, то, що нам треба робити?
-Тобі!
-Добре, мені.
-Ти повинен намалювати на моїй руці руну!
-Руну? Добре, яку?
-Ось цю!
Клері щолкнувши пальцями дістала аркуш з папером і олівець і намалювала руну, потім віддавши її Джейсу.
-І, що трапиться коли я її намалюю?
-Вона зникне, відправиться в минуле і проживе його знову за лічині сикунди. Або іншими словами все згадає!
-А з'явлюся в залі ангелів в Сріюному місті, займаючи там своє місце!
-Це не так страшно Клариссо!
-Добре, малюй!
-Ти впевнена?
-Так!
-Добре.
Коли він намалював руну то так, як і казав Разіель Клері зникла, але за кілька секунд знову з'явилася.
-Чому не вийшло?
-Томмущо це не він!
-Тобто?
-Руна привела сюди, а тут дві стародавні сім'ї, а отже це можуть бути Лайтвуди!
-Що? Це неможливо!
-Можливо, але хто?
-Це не можна точно визначити, але потрібно зібрати всю сім'ю, щоб кожен по черзі намалював тобі руну.
-Тоді не затримуймося.
Вони зібрали всю сім'ю Лайтвудів, але, як було відомо це могли зробити лише Лайтвуди по крові, тому Марісса не брала в цьому участі тай вона в скорому часі буде жружиною Люка, а цей значить, що її фамілія невдовзі зміниться... Кілька разів Клері поверталася в минула, і пам'ятала майже десять своїх життів... Але коли черга дійшла до Алека він відмовився це робити, томущо, якщо це виявиться він то їхні відносини з Магнусом розірвуться.
Пройшов один місяць і два тижні...
-Клері прокидайся вже дев'ята!
-Ізі ще декілька хвилин!
-Ти це казала годину тому, вставай!
Але не сказавши і слова, Клері зірвалася з ліжка і побігла в ванну кімнату до унітазу... Не розуміючи чому її вирвало, Клері зпитала Ізі:
-Ти мене отруїла?!
-Що? Ні! Про, що ти?
-Мене нудить вже кілька днів, і я не знаю чому...
-Кілька днів? Клері ти часом не захворіла?
-Не знаю, я не була у лікаря...
-А варто було б.
Але знову щось сталося! Клері ні з того ні з сього втратила свідомість. Але Ізі зреагувала миттєво. Вона відкрила портал і активувавши руну сили підняла Клері і доставила її в мед-пункт інституту.
Там зробили деякі аналізи і чекали, щоб Клері прокинулася, щоб об'явити результати. Але поки Клері робили аналізи, Ізі повідомила друзям, що трапилося з Клері і всі миттю прибігли до мед-пункту.
Вони всі водночас почали розпитувати Ізі, що трапилося з Клері, а вона відповіла, що її нудило і вона просто втратила свідомість.
А тим часом Клері опритомніла, і лікарка зробила їй УЗД, а потім повідомила Клері результати обслідування. Спершу Клері не розуміла що трапилося, але згодом зрозуміла, що втратила свідомість і опинилася тут.
-Ну Клері в мене є для тебе дві новини, з якої починати?
-З хорошої!
-Добре. Тоді я тебе вітаю!
-З чим?
-З вагітністю, з чим іще?
-З чим?
-З вагітністю! Зачекай ти, що не знала? А як же затримка, токсикос, хотінню чогось поїсти, в тебе, що цього всього не було?
-Але я думала, що це буває у всіх або, що я захворіла... Добре, а друга новина?
-Погана! Тобі більше не можна ходити на завдання, тим паче, що на такому терміні дуже легко втратити дитину!
-Терміні?
-Ти правда не знаєш? Ти на шостому тижні!
-Шостому? Тобто вже місяць і два тижні?
-Так, а що?
-Просто... Ви вже комусь казали?
-Ні, я завжди повідомляю результати обслідування спершу паціентам, а потім сім'ї. До речі вже йду повідомити твоїх друзів і привітати Джейса!
-Що? Ні не потрібно!
-Чому?
-Я не хочу, щоб хтось знав!
-Чому? Це ж так чудово!
-Я не хочу, щоб хтось знав томущо....
-Ти хочеш позбутися дитини?
-Що? Звісно ні, просто...
-Сама хочеш повідомити?
-Ні, я не хочу, щоб взагалі хтось знав!
-Але чому?
-Я знаю, що ви знаєте хто я!
-Звітки?... Так я знаю, що ти сестра...
-Не кажіть цього вголос!
-Клері вже майже весь інститут знає про це!
-Що? Як вони дізналися?
-Коли ти з друзями була в оранжереї кілька місяців тому, там був ще дехто! Він почав шпигувати за тобою, а потім, щи ти сказала, що Разіель твій брат не втримався і розповів друзям, а вони своїм і сьогодні хтось поїхав в Алеканте доповісти про це!
-Що?
-Так, це трудно, але зрозумій ти його сестра і для всіх це можливість використати тебе!
-Добре, повернемося до теми! Я не хочу, щоб ви казали це моїм друзям і знищте всі документи про це, накажіть працівника які робили аналізи мовчати! Ні краще я зтеру їм пам'ять, не переживайте вони будуть пам'ятати, що робили аналізи, але чиї вони ні! Про це повинні знати тільки ви!
-Але чому?
-Ви будете моїм лікарем, під час моєї вагітності?
-Так, звісно!
-Я буду народжувати в Срібному місті і проживу там з дітьме до їх повноліття, а так як там по іншому йде час, то тут ніхто нічого не запідозрить!
-Але хто буде приймати роди?
-Звісно ви! Ви відправитеся зі мною в Срібне місто?!
-Так, але чому ти не хочеш, щоб Джейс знав? Він батько дитини і повинен знати про це!
-Батько цих дітей Алек!
-Що?
-Так, це діти Алека!
-Діти?
-Так, в деяких випадках я сама зцілюю рани і можу обстежити свій огранізм залічині секунди і виявити будь-що. І ось знаючи про те, що я вагітна я можу дізнатися в якій кількості я стану мамою...
-Але я не розумію, якщо від цих дітей залежить доля світу, то чому вони не від Джейса?
-Ви знаєте про пророцтво?
-Частково...
-Звітки?
-Поки ти була без свідомості, то говорила це!
-Мої видіння! Чорт!
-Добре, Клері, що мені робити? Що сказати твоїм друзям?
-Ем... Скажіть, що це від перевтомлення абощо.
-Добре, але є ще одна проблема!
-Яка?
-Тобі потрібно кілька днів полежати тут, щоб нічого не трапилося!
-А, що може трапитися?
-Ти потрапила сюди через те, що багато бігала за демонами коли тобі цього робити було не можна! А ще постійні стреси! Клері, якщо ти не залишишся тут то втратиш дітей!
-Тоді вирішино я залишаюся!
-Добре я піду до твоїх друзів, відпочивай, і не переживай я скажу, що це від стреса!
-Дякую!
-Нема защо! Відпочивай!
-Добре!
Вона вийшла до її друзів і сказала, що Клері перевтомилася і це в неї від стесових ситуацій, але одна людина їй не повірила...
Потім лікарка сказала їм, що Клері повина залишитися тут на деякий час, і ніхто їй не заперечив, а коли Ізі зпитала чи можна до неї то лікарка сказала, що зараз вона відпочиває і тому буде краще, щоб вони прийшли пізніше, і тільки одна людина на сьогоднішній день і не на довго.
-Завтра коли їй стане краще, ви всі зможите її відвідати, але не скоріше обіду!
-Дякую тобі Касандро!
-Немає защо Ізі, покищо немає защо!
-Але скажи, від якої це стресової ситуації?
-Ну... від постійних полювань на демонів, і в неї був не простий рік! Вона то втратила руни то знову їх отримала, і зміна обстановки, це все подіяло на її нервову систему і ось вона тут!
-Добре, то коли до неї можна прийти?
Лікарка поглянула на ручний годинник і сказала:
-Зараз 12:45, ви не зможите до неї зайти скоріше 15:00 тому вирішіть, хто до неї піде і можете не гаяти тут час, я вас не впущу скоріше ніж потрібно!
-Ми вже вирішили, що до неї поду я!
-Добре Ізі приходь о третій! А зараз можите йти.
А тим часом Клері намалювала на своєму животі руну захисту... але не просту руну! Вона створила власну руну захисту! А намалювала її на живот, томущо це була руна для захисту вагітних, яка зцілювала будь які рани і знешкоджувала біль. Завдяки цій руні Клері вразлива лише через брата. Ніяка магія , ікла вампірів, магія фейрі, укуси оборотнів і напади демонів ніяк не відражалися на ній, і лише через зв'язок з братом вона могла померти, але були вийнятки в тому, як він міг померти. А так як її рани з цією руною зцілювалисся миттєво то і внього було теж саме, і тепер ніхто не зміг би принести шкоду ні Клері, ні Разіелю, в крайньому велекої шкоди...

Сумеречные охотники Where stories live. Discover now