Пройшло кілька годин до того, як до Клері впустили відвідувачів точніше Ізі.
-Клері, як ти?
-Все добре, але я трохи слабка...
-Клері, що з тобою?
-Ти про, що Ізі? Вам же сказали, що це від перевтоми, чому ти питаєш?
-Клері я відчуваю, що ти щось приховуєш, що це?
-Ізі про, що ти?
-Я ж бачу, що з тобою щось не так! Тебе постійно нудило, ти спала майже до дванадцятої, завжди хотіла щось їсти, а тим паче солодкого... Клері ти часом не ва....
-Ні!
-Але ти навіть не дослухала!
-Я прочитала твої думки! Я не вагітна Ізі!
-Але цю думку ти не могла прочитати, томущо я відразу ж її озвучила! Клері ти вагітна!?
-Ні Ізі це не так!
-Але все збігається! Тебе не нудило, в тебе був токсикоз, і солодке... і це означає... як давно в тебе затримка?
-Що? Ні в мене все гаразд!
-Клері ти сама мені сказала, що хвилуєшся через те, що в тебе затримка в п'ять днів і це було... Клері який в тебе термін?
Клері вдихнула і видихнула повітр'я і сказала:
-Шість тижнів...
-Що? Але як? Чому ти нікому не сказала?
-Томущо дізналася кілька годин тому!...
-Гаразд, а, як же Джейс? Ти йому сазала, хоча як ти могла я зайшла перша, коли ти думаєш йому сказати?
-Я йому не сажу!....
-Чому? Клері не кажи, що ти...
-Ні, просто про це ніхто не повинен знати!
-Пророцтво?
-Так!
-Але він батько дитини і він повинен знати, і я, як тітка дитини, хоча і не кровна, йому повинна про це розповісти, якщо ти не хочеш!
-Ізі ти кровна тітка цих дітей...
-Дітей? Кровна? Зачекай про, що ти говориш?
-Пам'ятаєш місяць і два тижні тому коли була активована руна пошуку того хлопця коли я...
-Клері ти ж не говориш, що... Тобто Алек... але, як же Джейс?
-Після того випадку у нас з Джейсом нічого не було аж до сьогоднішнього дня...
-Тобто навіть якби у вас щось було, то це всеодно нічого не означало?
-Так!
-І, що ти будеш робити?
-Розумієш, я знала, що ти рано чи пізно дізнаєшся і тому я хочу тебе дещо зпитати, я зрозумію, якщо ти відмовиш, але просто дослухаю до кінця, згодна?
-Звісно!
-Добре. Отже я вирішила, що хочу народжувати в Срібному місті, а до пологів я житиму на землі ховаючи свій живіт руною, цією руною.
Клері припідняла лікарняну рубашку і показала Ізі руну.
-Клері, ти знову створила нову руну? Ти ж знаєш, що тобі не можна навантажуватися! Чому ти це зробила?
-Томущо ця руну буде мене оберігати! І не просто оберігати, вона зробить все, щоб навіть захистити брата, томущо він вразливий коли мене немає поруч.
-Тобто?
-Коли ми разом наші рани зцілюються за одну секунду навіть за пів-секунди...😅😅😅 Повернемося до теми... Касандра погодилася на те, що я буду обстежуватися тут і буде моїм лікарем, а коли я буду народжувати вона погодилася поїхати зі мною в Срібне місто.
-Тобто ти всеодно народиш там, але про це ніхто не знатиме? Але як ти збираєшся пояснити свою відсутність?
-Відсутність? Ізі ти забула? Там час іде не так як тут,тому ніхто і не помітить, що мене не було 120 років, томущо тут пройде тільки 2 години!
-120 років?!
-Так, тоді вони навчаться всього чого я навчалася за цей самий час і навіть більше, томущо їхня мама і сподіваюся тітка допоможуть їм стати гарними людьми! Ти згодна?
-Звісно що згодна, як я тебе саму залишу? Тим паче, як я відмовлюся виховувати племінників? То їх буде двоє?
-Взагаліто троє...😉
-Що? То я тричі тітка?
-Звісно, тільки потрібно буде десь вкрасти третю дитину, щоб ти була задоволена!😂😂😂
-Да ну тебе Клері!
-Я просто пожартувала!😂😂😂😅
-Клері.
-Що?
-120 років це означає, що я...
-Що? Ні, звісно ні! Ти зв'язана зі мною і тому не можеш померти, точніше ти трохи безсмертна...
-Безсмертна? І скільки я можу прожити?
-Зовсім трохи, всього якусь тисячу років ну може дві...
-Що?
-Ну чому ти так реагує? Мені вже дві тисячі і я можу прожити ще стільки ж і навіть більше!
-Я не хочу жити дві тисячі років! Ну може, але Клері це не можливо!
-Зараз все можливо!
-Що це означає?
-Можливо все! Тим паче зараз, коли я вагітна, я можу зробити навіть неможливе! Я завжди можу зробити неможливе проте зараз, це як щилчок пальцями!
-І ти можеш просто зараз перенести сюди Елфеєву вежу? Чи Колізей? Статую Свободи?
-Так Ізі-ВСЕ! Але робити не буду, томущо ми потім не обяснимо, як в Інституті в Нью-Йорку опинилася Елфеєва вежа!
-Так, Алек з нас витягне правду!... Пробач!
-Нічого, тим паче ми не маємо говорити про нього так, ніби він зробив щось погане мені і не попросив пробачення.
-Так, але він всеодно нахімічів! Чи точніше нафізичив!😂😂😂
-Ізі!
-Що? Я лище говорю правду!
-Ти права!
-Ну ось! Гаразд то, що ми будемо робити? Який у нас план?
-Ну я не знаю? Я подумала тільки про те де народжуватиму і все після цього, а до навіть не знаю...
-Ну в мене є одна думка!
-Яка?
-Ми...
Не встигла вона договорити, як двері відчинилися і увійшла Касандра.
-Вибая Ізі, але тобі час іти! Клері потрібен відпочинок!
-Справді, в такому стані я їй навіть крок без мене зробити не дозволю!
-Ізі!
-Клері!
-Ізі!
-Я вас перерву, Клері ти їй розповіла?
-Що? Ні! Вона сама відчула і здогалалася!
-Відчула?
-Зв'язок парабатаїв!
-Зв'язок? Про, що ви?
-А у ангела і охотника він сильніший ніж у охотників, і тому я чую думки Клері і навпаки, а ще я малюю її руни і проживу тисячу років!
-???
-Довго пояснювати!
-Гаразд, потім! То, що ви вирішили?
-Про, що ти?
-Будете розповідати батьку дитини?
-Не думаю, що Алек зрадіє!
-Алек?... Згадала і, що тепер?
-Ну ми про все домовилися і я як парабатай Клері допоможу її до пологів ну тобто проконтролюю стан її здоров'я, а як я знаю ви теж домовились і тому після пологів я проживу в Срібному місті з Клері і племінниками 120 років, а тоді ми спустимося на землю, а ніхто навіть не помітить нашої відсутності через те, що тут мене лише дві години!
-Клері?
-Так ми це зробимо!
-Впевнена? Відділяти батька від рідних дітей, не те, що просто не сказати, що "Вітаю ти станеш батьком", а гріх ангели не пробачать тобі!
-Ангели?
-Так.
- Але я одна з них і тому ця заборона на мене не діє!
-Клері!
-Він не зрадіє цьому!
-Чому це?
-Томущо через те що трапилося їх відносини з Магнусом натягнулися, вони частіше сваряться і взагалі!
-Клері він їх батько, так він може злитися на тебе але він полюбить цих дітей з тієїж хвилини як дізнається!
-Я так не думаю!
-Клері, мій старший брат завжди був таким, він ніколи не хотів показувати своїх почутів бо казав, що так показує свою слабкість, але він змінив би свою точку зору якби став батьком!
-Але ж він ігнорує мене!
-Але і ти його також!
- Ну і що мені тоді робити?
-Покищо відпочивати, а тоді подумаєш як про це розповісти батьку твоїх дітей!
-Так, я згодна з Касандрою, зараз ти повинна відпочивати, а потім разом подумаємо як про це розповісти моєму вредному старшому брату!😂😂😂😂
-Ізі ми нікому про це не скажемо!
-Справді? Нікому-нікому? Навіть тому хто про це вже напевно здогадався, тай народжувати ти будеш в його місті і на його території...
-Разіель про це вже знає.
-Звітки? Він відчув це?
-Так, і він був тут, він приходив поговорити і навіть привітав мене! - сказавши це Клері скривиласся
-Клері я ж казала, що до тебе нікому неможна, тобі потрібен спокій!
-А ти, Кассандро, спробуй це пояснити ангелу, який посмертно зв'язаний зі своєю сестрою, яка не воліє його слухати, томущо знає, якщо згодиться посісти своє місце в залі ангелів то буде ними керувати!
-Тобто керувати? Клері, що ти від нас скрила?!
-Ну це... Добре, добре не дивися на мене так! Якщо я посяду своє місце в залі ангелів, то займу місце Разіеля! А іншими словами - сказала Клері бачачи, що на обличчі Ізі і Кассандри стоїть шок і продовжила - я займу своє місце в залі. Колись я повинна була посісти відведенне мені місце, точніше я повинна правити в раю і заправляти там усім! Колись батько викликав нас трьох до себе і сказав, що один з нас стане його правою рукою, буде виконувати його волю і все інше, і його вибір упав на мене! Так як з нас трьох я мала найрізноманітніші способності і була найсильнішою з них, я могла навіть зайняти місце батька коли він вирішить відійти від справ, а точніше йому набредне керувати світом і все інше і він вирішить трохи помандрува своїми володіннями, його повинна замінити я, але я не захотіла! Я сказала, що не впрораюся з цим, на що він відповів, що через те, що я не хочу мати владу я найкраще впрораюся з цим, і тоді я відповіла що хочу пожити серед людей і дізнатися чи я справді зможу бути такою ж як він справедливою і... і закохаласся. Батько сказав, що коли дозволяв мені спуститися на Землю знав про це, знав, що я закохаюсся і тому дозволив, він хотів, щоб я вічула все, все що повинна, як я зможу керувати і судити людей за щось, якщо ніколи не вічувала всього того що відчувають вони... він говорив, що можна судити за двома способами: за вчинки які ця людина робила, і за те, що вона вічувала поки жила. Якщо людина ніколи не знала ні любові ні кохання, то спавді могла бути черсва і тому треба давати їй ще один шанс.
-Клері, то ти говориш, що повинна була замінити свого батька, самого...
-Так.
-І що було далі?
-Почаласся війна, я померла і тому Разіель зайняв моє місце до того часу поки я знову не відроджусся, а так як Люцифер повстав то він теж отримав трон, але не той який хотів...
-Ну нічого собі!
-Гаразд Ізі ти повинна піти і дати відпочити Клері.
-Ти права Кассандро, гаразд бувай Клері.
-До завтра Ізі.
-До завтра. - після цих сві Ізі вийшла, а за нею і Кассандра на останок сказавша, щоб Клері відпочила.
- Ну щож завтра буде цікавий день. - сказала Клері і все ж таки послухавшись заснула.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сумеречные охотники
РазноеКлері Фрей звичайна дівчинка яка потрапила в Сумеречний світ і з нею там відбуло багато чого, але історія розпочнеться з того місця на якому закічилася..