'Siyah beyazı sevmiş

1.9K 109 59
                                    

Kimsenin hayatında bir yere sahip olamamak pencere kenarı gibidir.. sadece izlemek düşer.

Mavi: t-tahir mi nefese evlenme teklifi etmuş?!

İlknur: he valla. Bütün sürmene bunu konuşay. Nefes pazarda herkese ateş püskürmüş.

Mavi ayağa kalkıp yürümeye başladı. Gözleri doluyordu. Sevdiği adam evleniyordu. Mavi Karapınar. Nefesin ve tahir'in en yakın arkadaşlarından biri. Tahir'in çocukluk arkadaşı ve tahir'e aşık.

Yürürken düşünmeye başladı. Hâlbuki tahiri ilk o görmüştü... Nefes sonradan gelen ve bütün düzeni bozandı. Yürüyüş yolunu bitirdikten sonra önüne çıkan görüntü gözlerinin yeniden dolmasını sağlamıştı.

Tahir'in kolları arasında olmayı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tahir'in kolları arasında olmayı... Ona sarılmayı... Saçlarını öpmesini... Tahir'in yaptığı kokuları sürmeyi ne çok isterdi. Ama Tahir nefese aşıktı. Belki bir şansım olabilir. Diye düşünmeden kendini alamıyordu.

M:Tahir! Nefes!

Tahir ve nefes arkalarını döndüler. Maviyi görünce nefes gülümseyip sarıldı.

N:naber?

M:iyiyim sen?

N:bende iyiyim hatta çok iyiyim.

M:neden?

Nefes elini kaldırıp maviye gösterdi.

N:Tahir bana evlenme teklifi etti kızım ya!

M:çok sevindim canım.

T:nefesim hadi. Mavi müstakbel karıma çok sarıldın alabilir miyim?

Mavi kafa salladı. Aşıktı. Ve bu kadarı fazlaydı. Tahire baktığında gözleri parlıyordu.

M:Tahir sen tişört giymeden gömlek giyer miydin ya?

T: İnci işte hayır diyemiyorum.

N:zorladım ya sürekli öyle giyiniyor. Biraz değişiklik iyi oldu.

T:diyısın.

N:he diyırım.

M:hadi yürüyelim biraz.

Mavi nefesin yanına geçince Tahir nefese uzanmak istedi. Ama elleri mavinin saçlarının uçlarına değmişti. Mavi gözlerini kapatmış anı yaşıyordu kendince. Aşk insanı dibe çekerdi. Rezil de ederdi. Ve ihanette ettirirdi.

İnci TanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin