Merhaba. Bu bölüm değil. Biliyorsunuz şubat ayındayız. 3 gün sonra sevgililer günü felan filan.
Ama bugün 11 Şubat. Özgecan Aslanın ölüm yıl dönümü. Hatırlamayanlarla dolu bir gün geçti.
Bir annenin; Keşke kurşunla öldürselerdi, çok acı çekmiştir kızım. Dediği günün yıllar sonrası.
Yıllar geçti de her şey bitti mi peki. Hayır daha kötüleri olmaya devam etti.
O yüzden şuna bağlayacağım. Biz bugün de sağ salim eve geldik. Bizim bugünde Allah'a şükür başımızda bir çatı var. Ve Allah'a bin şükür ailemiz yanımızda. Şükretmeliyiz. Aslan ailesi kim bilir nasıllar. Ama hayat devam ediyor diye onlarda yaşamaya çalışıyorlar.
Hiçbir zaman isyan etmeyin arkadaşlar. Her dip sandığınızın bir dipi daha var.
Her en kötü dediğimizin daha kötüsü var.
11.02 💫
Bugün bu konuları ele alan kadına şiddeti ele alan bir kurgu yayınlicam belki sizde kendinizi bulursunuz söylemek istediklerinizi.
×
ÇIĞLIK.
Ölüm döşeğinde hayat mücadelesi veren bir kadının mektubu bir anda dünya gündemine oturdu.
"Sadece duyun istemiştim..."
O an yeniden bir kadın dövüldü.
O an yeniden bir kadın can verdi.
O an yeniden bir çığlık koptu.
Ve o an yeniden bir melek gökyüzüne yükseldi.
Duymak istiyoruz. Peki, dinliyor muyuz?
Görmek istiyoruz. Peki, bakıyor muyuz?
İki damla göz yaşı, bir kaç haber.
Bunlar yerine duysak, görsek yetmez miydi?
"Sadece duyun istemiştim,
İstemiştiler,
İstiyorlar...
Nolur artık duyun.."
×
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci Tanesi
FanfictionBen susmak zorunda kaldım... Ben ölmek zorunda kaldım... Sen oku kelimeleri gözlerimden... Ben seni çok sevdim...