Bylo už pozdě v noci, když se Dylan vracel domů z firemní večeře. Elegantně zaparkoval svůj drahý vůz a vešel do chodby vily, kde ho přivítala Zara.
„Ahoj holka, jak pak ses měla?" zeptal se Dylan a začal ji drbat za uchem.
Fenka zlatého retrívra radostí vrtěla ocasem a následně začala štěkat, což byl pokyn k tomu, aby ji Dylan nakrmil.
„Počkej, něco pro tebe mám." řekl a předhodil Zaře malou pískací hračkou, kterou měl schovanou za zády. Zatímco byla rozptýlená, nachystal misku žrádla, kterou pak umístil v kuchyni, vedle misky s vodou. Potom se přemístil do koupelny, svlékl svůj oblek a nechal ho bezstarostně ležet na podlaze, která byla jako zbytek koupelny dlážděná bílým mramorem. Samotná koupelna byla dost prostorná, což byl přesně Dylanův vkus. Byla rozdělená třemi malými schůdky na pravé a levé křídlo. V levém se ve stěně rozprostíralo velké zrcadlo a pod ním umyvadlo. Vedle bylo umístěno několik poliček s hygienickými drobnostmi a držadlo na ručník a osušku. Za to to pravé bylo o poznání větší. Uprostřed se nacházela čtvercová vana, která byla zasunutá v podlaze. O kousek dál byla toaleta a sprchový kout, který Dylan příliš nepoužíval.
Když přišel k vaně, otočil kohoutkem a do proudící, horké vody vhodil dvě citrusové, koupelové bomby. V tu chvíli mu začal v kapsy obleku zvonit telefon. Byl to otec.
„Tak co?" zeptal se.
„V pohodě, dohodli sme se na spolupráci. Ale příště bys tam taky mohl být nemyslíš?" namítl Dylan.
„Zvládls to, tak na co. "
„Nevím...třeba proto, že si ředitel firmy?"
„Já jím nebudu věčně." řekl bezstarostně a zasmál se, načež byl slyšet další hlas, samozřejmě ženský.
„Jistě. No tak si dál užívej." řekl Dylan a zavěsil. Byl podrážděný z toho, jak nezodpovědně se jeho otec choval.
Zastavil pak vodu a než se položil do vany, skočil si do obývacího pokoje pro sklenku whiskey. Nechtěl mít v hlavě myšlenku toho, co jeho otec právě dělá. Od rozchodu jeho rodičů mu to mohlo být v celku jedno. Na chvíli tedy zavřel oči a užíval si to příjemné ticho. Sklenku opatrně postavil na okraj vany a zadíval se na jeden z mramorových vzorů ve stěně. Téměř usínal, když uslyšel ten zvuk.
'kap'
'kap'
Chvílí ho ignoroval, ale měl pocit, že se zesiluje. Otevřel tedy oči a rozhlédl se kolem, ale nic nenasvědčovalo tomu, že by někde měla téct voda.
'kap'
Uslyšel ještě jednou. Znovu se rozhlédl, ale nic neviděl. Tentokrát raději utáhl kohoutek, aby si byl jistý, že nekape.
Opřel se hlavou o okraj vany a znovu své myšlenky ponořil do ticha.
'kap'
Ozvalo se znovu a on ucítil, jak mu přímo uprostřed čela přistála těžká kapka. Hned si dlaní otřel čelo, ale když na ni pohlédl, uvědomil si, že setřel kapku krve. Zmatený se rychle zvedl a přiskočil k párou zamlženému zrcadlu. Ani si nevšiml, že přitom rozlil sklenici whiskey. Když ovšem otřel část zamlženého zrcadla, došlo mu, že po krvi není ani stopa. Dlaně měl sice promočené, ale čisté.
„Sem blázen." vzdychl a opřel se o roh umyvadla. Pak uchopil měkkou osušku a omotal si ji kolem pasu.
Navlhčeným ručníkem, zavěšeným vedle umyvadla pak setřel rozlitý alkohol.
ČTEŠ
Destinace temna
ParanormalSpojené státy, Boston, přítomnost. Dylan Bradford Cole, místní dědic karbonového impéria, je svědkem několika nevysvětlitelných jevů, které ho přivedou na scestí nebezpečného světa. Zdá se, že Dylanovou jedinou nadějí je v tuto chvíli jeho přítel...