Kapitola 4

33 3 0
                                    

„Co blbneš? Co se ti stalo?" zašeptala překvapená Serena, když si pod Alecovou košilí všimla obvázané klíční kosti. Držela při tom v náručí malého Aidena. Ten ale neplakal, jen zaujatě Aleca sledoval a spokojeně si cumlal prsty.

„To nic. Potřebuji, aby Harmy vystopovala Dylana. Zřejmě je v nebezpečí." vysvětlil znovu Alec a použil přezdívku, pod kterou se Alicia představovala.

„Moment Dylan?" přemýšlela Alicia.

„Vysoký, atletická postava, plavé vlasy, modré oči..."

„Klid, hřebče

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Klid, hřebče." ušklíbla se Alicia a pokynula, aby se Alec posadil.

„Byl za tebou v baru. Hledal Kyru."

„Vzpomínám si." řekla Alicia a zavedla Aleca do svého pokoje, vyzdobeného různými okultními předměty.

„Jaktože je Dylan v nebezpečí?" zeptala se zděšeně Serena, která je se synem v ruce následovala.

„Řád si zřejmě myslí, že jsem Dylanovi prozradil příliš, tudíž z něj chci vytvořit člena." řekl hořce Alec.

„To je přece nesmysl..." reagovala Serena.

„Já vím. Ale v jednom mají pravdu. Přivedl jsem ho mezi nás..."

„To, že jsi mu prozradil pár věcí, přeci ještě neznamená, že je členem. Já a Serena jimi přeci taky nejsme. " řekla rázně Alicia.

„Ne, ale Dylan jim očividně vadí. Navíc mrtvola čarodějky v jeho kufru tomu dostatečně nahrává." řekl Alec a posadil se ke kulatému dřevěnému stolu, vprostřed místnosti, do kterého byly vyryty nejrůznější tajemné symboly.

„Ale ty seš ten vyvolený, ne? Neměli by se tě bát?" zeptala se Alicia, zatímco ve skříňkách hledala skleněnou kouli.

„Věří, že Vianne je silnější, a tudíž lepší leader."

„Ale není. Že ne?"

„Ne. I když ona to nejspíš bude tvrdit."

„Co je přimělo změnit na tebe názor? Máš přece čistý původ. Oba tví rodiče byly potomci zakladatelů."

„Přivedl jsem z venku někoho, komu důvěřuji. Obyčejného člověka. To je pro ně má slabost. Myslí, že to ohrozí budoucí prosperitu řadu. Pokud se tomu tak dá říkat."

„Tak co teď hodláš dělat?"

„Najdu Dylana, a poskytnu jim důkaz, že mě podceňují."

„To znamená?"

„Zabiji Vianne."

„To se pak staneš srdce řadu... ty jsi přece nikdy nestál o to být ve vedení..." přerušila je Serena.

„Taky nestojím. Ale musím zastavit Vianne a pokud je součástí toho získat místo v první řadě, budiš."

„Máš tušení, co přesně plánuje?"

Destinace temnaKde žijí příběhy. Začni objevovat