Sabah olmuştu çok erken uyanmıştım jimin uyuyordu. Dünki yaptıklarım aklıma gelmişti ve pişmandım, çünkii aşık olduğum kişi bir mafya ve insanları öldürüp zarar veriyor ya bir gün bana da zarar verirse. Aslı bir canavar ,sihirli hapı içeriğinde ise bir meleğe dönüşüyor...
Bunları düşünürken tekrar uykuya daldım.....
---------
Uyanmıştım gözlerimi açtığımda jimin in beni seyrettiğini gördüm.
Jm: günaydın bitanem
Bana çok yakındı
Yn: günaydın
Bana daha çok yaklaştı gözleri dudağıma bakıyordu tam o anda JİMİNİ ittim ve yatağın en köşesine kıvrılıp yattım.
Jm: biraz yavaş ol! Düşecektim.
Yanıma geldi.
Jm: Bir sorun mu var yn?
Yn: evet
Jm: pekii sorun ne
Jimin e döndüm
Yn: SORUN SENSİN JİMİN
Jm: n-ne anlamadım
Yn: jimin ben seninle EVLENEMEM!
Jimin biraz duraksadı
Jm: N-NE -N -NE DEMEK EVLENEMEM
Gözlerim dolmuştu, ayağa kalkmıştım jimin konuşmaya devam etti.
Jm: BENİMLE DALGAMI GEÇİYORSUN YN
Yn: HAYIR APTAL! SENİ SEVİYORUM AMA SEN O HAP OLMADAN BİR CANAVARSIN
Jiminin gözleri dolmuştu sesi titreyerek konuştu.
Jm: O- O ZAMAN BENİ NEDEN OPTÜN!. BU CANAVARIN SENİN IÇIN IYI OLMAYA ÇALIŞTIĞINI NEDEN FARKETMİYORSUN SÖYLE!!
Yn: BANA BAĞIRAM!
JM: ASIL SEN BANA BAĞIRMA!
Jimin oturdu ve kafasını duvara yasladı gözünden bir damla yaş akar akmaz sildi bende camdan dışarıya bakıyordum, arkamdan gülme sesi geldi ve kafamı jimine çevirdim.
Jm: farkındamısın, ilk kavgamızı ettik.
Tekrar yatağa oturdum ve bilekliğimle oynamaya başladım, gulme sesi kesildi biraz bekledikten sonra devam etti.
Jm: ya da,,,,., s-son kavgamızı
Tekrar suratını asmıştı , birşey diyememiştim. Yüzüme doğru baktı,
Yalandan bir gülüş atatak
Jm: b-beni seviyorsun sanmıştım. Gerçekten ÇOK aptalım.Yn: seni seviyorum ve aptal değilsin bir an ağzımdan sinirle çıktı, özür dilerim.
Jm; Yn, bana ne yapıyorsun?, kafam karıştı.
Ne yapmaya çalıştığımı bi bende bilsem jimin.
Jm; senin için, düzelmeye çalışıyorum. Senin için, düzelicem.
Gerçekten beni seviyor, nasıl ona bu kadar kötü davranabilirm ki. Elini bana uzattı, sadece eline bakıyordum.
Jm; Benimle misin, Yn?
Biraz bekledikten sonra yavaşça elinin üzerine elimi koydum ve birbirimizin elini sıktık,
Yn: seninleyim, Bay Park.
Yanıma geldi ve sarıldı
Jm: teşekkür ederim, Bayan Park.
●●●●●●●●
Kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa inmiştim , kahvaltılikları masaya koydum. Jimin arkamdan sarıldı ve boynumu öptü.
Jm: büyük gün geldi yn
Yn: evett
●●●●●●●●●●●
Herkez hazırdı düğün başlamak üzereydi ben de jiminle beraber gelin odasindaydım.
Jm: Ben eksik bişey var mı diye bakmaya gidiyorum.
Yn: tamam aşkım
Jm;ben senin o aşkım diyen ağzını öperim
Yn: hem
Jimin beniöptükten sonra odadan çıkmıştı.
Bende aynanın karşısında fotoğraf çekiniyordum. Kapı tıklama sesi geldi
Yn: gir
Pasta masasıyla görevliye benzeyen bir adam girdi içeriye. Masanın üstüne birkaç bişey koydu bende fotoğraflarıma bakarken adam bir mendili ağzıma kapattı ne kadar çabalasamda kurtulamadım.
Gözlerim gittikçe kararmaya başlamıştı________
●●●●●●●●●●●
Arkadaşlar nolur yorum yapın ve oy veriiin💟💟💟
Sizi seviyorum🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik-Mafya JM
Romance~TEXTİNG~ AŞIRI ROMANTİK VE HEYECANLI 😍 ARADIĞIN HİKAYE BUUUU HADİİİ OKUMAYA BAŞLAAAA