Jiminden*
Işim bittikten sonra tekrar odaya gittim. y/n yoktu. Aradım açmadı herkeze -y/n yi gördünüzmü -y/n nerde -y/n gören oldumu -gelini gördünüz mü , diye sorular soruyordum. Herkez y/n yi aramaya başladık ama yoktu nereye gitmiş olabilirdi ki.
Aklıma güvenlik kameralarına bakmak geldi. Birileri güvenlik kameralarını devre dışı bırakmış. Başıma ağrı girmişti.
Jungkooktan*
Jimin heryeri yumruklamaya dağıtmaya başlamıştı, çok sinirliydi. Y/n yi bulmak için elimizden geleni yapıyorduk saat ler geçmişti, davetliler dağılmıştı.
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Y/N den*
Nerde olduğumu bilmediğim biyerde uyanmıştım.Çok korkuyordum. Güzel bir odanın yatağındaydım. Kapı tıklatılarak açıldığında bir kadın içeriye girdi.
Kdn: merhaba hanımefendi. Ben sizin özel çalısanınızım.
Y/n: b-ben nerdeyim
Kdn: evinizde(sinsi bir gülüş atar) dedeniz birazdan gelir , ona uyandığınızı haber vereyim.
Y/n: dedem mi? O kim
Kdn: o size herşeyi anlatacak yn hanım.
Kadın dışarıya çıkmıştı bense hiçbirşey düşünemiyordum hatırlayamıyordum.
Biraz zaman geçtikten sonra kapı tıklatılarak odaya yaşlı şık giyimli birisi girdi.
Dd: Benim prenses torunum uyanmışmı.
Ben adama mal gibi bakıyodum. Ama sanırım bu dedemdi pekiya ben neden hiçbirşey hatırlamıyorum.
Dd: bana öyle bakmakta haklısın. Sana herşeyi anlatıcam, ama ilk önce bişeyler ye karnın açtır senin.
Yn: b-ben kimim?
Dd: Bak prensesim, sen hafızanı kaybettin o yüzden birşey hatırlamıyorsun ve senin adın haneul. Şimdi aşağı in ve yemek ye.
Benim adım haneul, ha ne ul, hane ul, haneul. Dedem odadan çıkmıştı bende aynadan kendime baktım
Yn: waay güzel kızmışsın haneul
Kendi kendime konuşup gülüyordüm. Aşağı kata inerkende evi gözgezdiriyordum çooookk büyük bir evdi ve kapılarda bahçede hatta evin içinde bile takım elbiseli korumalar vardı, nerdeyim ben?
Yemek yedikten sonra dedimin yanına gidip ona birsürü soru sormayı pilanlıyordum. Hizmetçiye dedemin nerede olduğunu sordum oda beyaz kapının önüne getirdi.
Hzm: işye burası hanımefendi.
Yn: teşekkürler
Kapıyı tıklattım ve aralayarak içeriye baktım
Dd: geel
Içeriye girdim dedem oturuyordu karşısına oturdum.
yn: hadi anlat dede
Dd: Sen 3 yaşındayken trafik kazası geçirdiniz annen ve baban öldü prensesim.
Yn: ne yani benim annem ve babam yok mu
Gözlerim dolmuştu bunu beklemiyordum...
DD: malesef. O zamandan beri sana ben bakıyorum.........
*Yazardan*
Yn dedesi olarak tanıdığı kişi aslında jimin in babasının düşmadı. Çok büyük bir mafya. Yn ye yalandan bir hayat anlatıyor. Ve yn nin hafızasını gidertti.jimin in yaşadığı yerden saatlerce uzaktalar.
Jimin yn nin yokluğunda kullandığı hapı bırakıyor ve eskisinden daha kötü bir mafyaya dönüşüyor.
●●BİR YIL SONRA●●
Yn den*
Dedemin siyah kapılı bir odası var ve o odaya girmeme asla izin bermiyor tam bir sene oldu. Yaşadıklarım hakkında soru sorduğumda hep geçiştiriyor ve konuyu alakasız yerlere çekiyor. Kendimi bu haya ait hissetmiyorum.
O kpının arkasında ne var.
Dedem korumamı değiştirmişti ve bu gün onunla tanışıcam. Çok arkadaşım olmadığı için oorumalarımla arkadaş gibi oluyorum.
••••
Yeni korumam gelmişti.
T: Merhaba, ben taeyoung.
Yn: Merhaba, bende haneul.
T: yanıştığıma memnun oldum haneul hanım.
Yn: bende, haneul demen yeterli.
Onu odamdaki balkonuma davet ettim. Beraber kahve içtik ve muhabbet ettik.
2 hafta sonra
Teayoung a herşeyi anlattım ve ondan yardım istedim, o siyah kapının arkasında ne olduğunu öğrenmem için bana yardım edecek.
Taeyoung bir şekilde o kapının anahtarını bana getirmişti.
T: sana bir süprizim vaaar
Arkasında tuttuğu elini öne alıp anahtarı sallamıştı.
Yn: bu bu anahtar
T: evet siyah kapının anahtarı
Bir anda sevinvten tea nın boynun atladım ve sıkı sıkı sarıldım. Ama o tepkisiz ce donup kalmıştı sonra oda yavaşça kollarını belime doladı.
Taeyoung dan*
Haneul bana sarılınca donup kalmıştım, ve onun için herşeyi yaparım. Bede ona sarıldım ve kokusunu içime çektik. Çok güzel bir duyguydu...
•••••
Haneul la siyah kapının önüne gelmiştik. Haneul çok gergin gözüküyordü.
T: iyi misin haneul
Yn: ev- bilmiyorum tea, acaba yapmamalımıyız.
T: karar senin.
Daha sonra haneul derin bir nefes alarak kapıyı açtı.
Dolaplar ve birsürü dosya vardı hepsi siyaptı birtanesi hariç o dosya kırmızıydı.Haneul benden önce farketmiş olacakki dosyayı hemen eline aldı. Ve incelemeye başladı...
Eveeeeet bu bölümde buraya kadaaaar, umarım beğenmişsinizdir. Lütfen oy verin arkadaşlar ve ARKADAŞLARINIZA ÖNEREBILIRSINİZ ÇOK ÇOK ÇOK SEVİNİRİM 💖💖💖💖
Bölümkere oy veren ve arkadaşlarına önerenkerin
İNŞALLAH HAYALLERİ GERÇEK OLUR VE ÇOK GÜZEL BİR HAYAT GEÇİRIR AMİN💞💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik-Mafya JM
Romance~TEXTİNG~ AŞIRI ROMANTİK VE HEYECANLI 😍 ARADIĞIN HİKAYE BUUUU HADİİİ OKUMAYA BAŞLAAAA