¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Hatirlatma: jm:hadi söyle
Yh: T-ta-ehyung.
Jm: NE! ŞEREFSİZ!! NASIL YAPABİLİR BÖYLE BİRŞEYİ!!!
Yh: lütfen bana bisey yapmayın
Jm: tabiki hanım efendi, alttarafı bebeğimi öldürdün. İKİNİZİDE KENDİ ELLERİMLE ÖLDÜRÜCEM!!!
Arkandaki korumaya onu alt kattaki odaya kilitlemesini söyleyip odadan çıktım.
Diyer 2 korumaya hemen taehyung un yerini tespit etmelerini söyledim. Belime slahı yerleştirirken jungkook ya beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
Jk: Bırak taehyungu adamların halletsin! Sakin ol.
Jm: O İTİ KENDİ ELLERİMLE ÖLDÜRÜCEM JUNKOOK!
Jk: Sakinleş ve yn nin yanına git. Kim bilir ne kadar korktular seslerden.
Jm: Biraz düsünmem gerekiyir jungkook, sen onların yanına git.
●●●●
Yn den*
İçeriye jungkook girmişti.
Yn: Jungkook! AŞAĞIDA NE OLDU?! JİMİN NERDE!?
Jk: sakin ol yn, birazdan gelir.
Çok geçmeden jimin gelmişti, jungkook lar dışarıya çıkmıştı. Yanıma uzanıp kafasını göğsume yasladı ve belime sarıldı.
Yn: Aşağıda neler oldu öyle?!
Jm:....
Yn: Jimin lütfen söyler misin?
Jm; bebeğimizin katillerini öğrendim.
Yn: NE! KİMLERMIŞ?!
Jm:... taehyung ve yeni hizmetçi.
Yn: CİDDİ ILAMAZSIN DEĞİL Mİ!?
Jimin doğrulup yüzume baktı. Yanağımı öpüp "malesef ciddiyim. Sen sakın üzülme tamam mı? Ben intikamımızı alıcam" dedi.
Nasıl üzülmeyim ki?! Ağlamaya başlamıştım. Jimin de hem göz yaşlarımı sildi hemde bir şey düşünüyordu.
Yn: G-gne katil olmayacaksın değil mi?
Jm:......
Yn: cevap ver! Bana söz verdin!!
Jm: lütfen böyle yapma yn.
Yn: Eğer gene katil olursan bu evden giderim!
Benimbunu dememle jimin hızlı bir şekilde yüzume baktı.
Jm: NE DEMEK GİDERİM
yn: Duydun işte. Tekrar hamile kalırsam, çocuklaeımın babasının katil olmasını istemem! En önemliside sevdiğim adamın katil olmasını istemem.
Jm: Off yn! Ben öldürmesemde! Onların yaşamasına izin vermem!
Bu kitap daha iyi oldu arkadaşlar lütfen bu kitabımıda okuyun çok güzel olduğunu düşünüyorum.Arkadaşlar sonraki bölüm final❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik-Mafya JM
Romance~TEXTİNG~ AŞIRI ROMANTİK VE HEYECANLI 😍 ARADIĞIN HİKAYE BUUUU HADİİİ OKUMAYA BAŞLAAAA