Çalan alarmla isteksizce yatağımdan kalktım.Dün gece Gülizar yanıma gelmiş ve Mert Bey'in kesin bir dille saat sekizde aşağıda olmamı istediğini söylemişti.Hazırlanmak için saatimi yarım saat erkene kurmuştum.Uzun süredir o kadar paspaldım ki bugün biraz özenmem iyi olabilirdi.
Dolabımı açtım.Benim için fazlaca kıyafet vardı ve geldiğimden beri hiç incelememiştim.Biraz göz attıktan sonra içlerinden siyah bir etek seçtim.Üzerine de beyaz bir bluz.Ayağıma da az topuklu siyah ayakkabılarımı giydiğimde hazırdım.Çıkmadan saçlarımı taradım ve birazcık makyaj yaptım.Aynaya baktığımda görüntüm beni tatmin etmişti.Uzun süredir hiç bu kadar iyi gözükmemiştim.
Aşağı indiğimde harika bir kahvaltı sofrası ve simsiyah bir takım elbisenin içinde Mert Bey ile karşılaştım.Geçip karşısına oturdum.Karşısına oturmamla kafasını kaldırıp bana baktı.
"En azından dakiksin.Şimdi Ahmet gelip seni alıcak ve bi otele götürecek.Sana oda numarasını falan söyler.Sana verdiği kutuyu odaya götüreceksin.Vereceğin kişinin fotoğrafını da gösterecek eğer odadaki kişi o değilse sakın verme.Anladın mı beni?"
"Şey anladım ama neden otel?Başıma bir şey gelmez değil mi?"
"Merak etme Ahmet kapıda olacak.Sorun çıkarsa halleder."
Masadan kalktı ve kapıya doğru ilerledi.Tam çıkacaktı ki arkasına döndü ve;
"Ayrıca daha uzun bir şeyler giy." dedi.
Sana ne benim etek boyumdan hanzo herif diyemedim tabiki de.
****
"Ahmet abi bak abi diyorum sana farkındaysan.İçeride bana bir şey olmaz değil mi?Otel odası olunca biraz korktum da ben."
"Kapıdayım işte bu kadar kasma.Bu fotoğrafa iyi bak.Yanlış birisine verirsen paketi o zaman başına kötü şeyler gelebilir işte."
Fotoğrafı hafızama iyice kazıdım ve kutuyu alıp otele giriş yaptım.Lobideki gülümseyen görevliye adımı soyadımı söyledim ve anahtarımı alıp odaya çıktım.Kapıyı açtığımda arkası dönük uzun boylu bir adam manzarası karşıladı beni.
Nasıl sesleneceğimi bilemediğim için boğazımı temizledim geldiğimi belli etmek için.Sesimi duymasıyla arkasını döndü.Masmavi gözlerini üzerime dikti ve kapkalın sesiyle konuşmaya başladı.
"Kutuyu uzat bana.Kontrol etmem gerekli."
Korktuğum için ağzımı açmayı reddederek sadece dediğini uyguladım.Kutuyu uzattım ve kontrol etmesini bekledim.
Sanki inadıma yaparmışçasına oldukça yavaş hareket ediyordu.Kutunun içinde ne olduğunu deli gibi merak etsem de içini görememiştim.Kutunun kapağını kapattı.Sonra bana dönerek konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜVEYDA
Teen FictionSüveyda : 'kalbin ortasındaki gizli günahların saklı olduğu sanılan siyah benek,karanlık.'