Nikdy bych neřekla, že Trevor umí zpívat i takhle rychle. Má totiž v mé písni "Havana" část, kde se musí rychle zpívat a on to zvládá úžasně! Naše píseň byla hodně náročná, protože se Bellark rozhodl, že k ní uděláme i videoklip. Takže ještě dva týdny jsme museli natáčet videoklip. No povím vám, že to byla pěkná fuška. Teď už se jen píseň upravuje ve studiu a pak musím Bellarkovi pustit finální verzi, což jdu udělat právě teď.
Ta písnička je ale senzační! Doufám, že bude mít alespoň nějaký úspěch.
Taky jsem se dneska rozhodla, že zavolám Taylor, abych zjistila, jak se jí vede.
"Camilo!"
"Jo, jsem to já," zasměju se do telefonu.
"Už bylo načase! Kde vězíš?"
"V Bostonu. Promiň, neměla jsem moc času. Teď jdu do vydavatelství a chci vydat novou písničku."
"Takže ty už vydáváš svou první písničku?! To je super! Gratuluju!"
"Ještě ani nemáš k čemu." Nevím, jestli ta písnička bude mít nějaký úspěch.
"Ale prosím tě! Hned jak to vyjde, tak si ji půjdu poslechnout!" Zasměju se.
"A jak to jde s Connorem?"
"No..., je prostě úžasnej! Jako vážně! Jak se mi mohl líbit někdo, jako je Shawn, když jsem měla tohohle kluka vždy za zády!"
"Jsem ráda, že to máte mezi sebou takhle."
"No a co ty? Našla sis tam někoho?"
"No... Vlastně jo... Tak trochu. Ale ještě spolu nechodíme. Jen jsme měli několik schůzek."
"Proboha Camilo! Tolik věcí se stalo a ty mi nic neřekneš?! Okamžitě to všechno vyklop! Jak to vůbec začalo? Jak se jmenuje? Umí zpívat?" A takhle jsem Taylor asi půl hodiny vyprávěla náš příběh s Trevorem. Ukončila jsem hovor až když jsem došla do vydavatelství a byla jsem odhodlána vydat se novému dobrodružství- vydat svou první skladbu.Bellark si ji několikrát pustil a měl docela znepokojivý výraz na tváři. Chvílemi jsem se ho bála.
"Odkud vlastně jsi?" Čekala jsem jakoukoliv otázku, jakoukoliv, ale tohle?
"No..., pocházím z New Yorku, ale bydlela jsem od malička v Torontu." Bellark se zvedl ze židle a vešel do dveří, které jsou hned naproti jeho kanceláři. Nevěděla jsem, co mám vlastně očekávat. Když v tom...
"Dámy a pánové, je mi ctí představit vám naši budoucí zpěvačku a světoznámou hvězdu- Camilu Cabello!" Dá mi pokyn, abych šla za ním. V místnosti sedí několik mužů, ale je tu i pár žen. Všichni se na mě zkoumavě dívají. Bellark se zvedne a jde jim pustit mou píseň. Musím se o něco opřít.
Když píseň skončí, všichni mi začnou tleskat a Bellark prohlásí:
"Okamžitě ji jdeme vydat." Asi se mi zastavilo srdce.Po cestě domů volám Trevorovi, protože i on se na té mojí písničce celkem dost podílel.
"Ahoj!" zvedne to hned po druhém zazvonění a jde slyšet, že je poněkud zadýchaný.
"Ahoj! Kde jsi?"
"V posilovně. Musím si dát pár sklapovaček, abych byl opět ve formě. Jak to dopadlo s tou písničkou?"
"Báječně! Všichni jsou z toho na větvi! Bellark ji už chce vydat!"
"No tak to je ale úžasná zpráva! Jsem na tebe moc hrdý!" Tohle by mi Shawn určitě nikdy neřekl. Moment! Proč myslím v této chvíli na Shawna?!
"Camilo? Jsi tam?"
"Jo, jsem, co jsi říkal?"
"Jestli bys za mnou nechtěla přijít."
"Jako teď?"
"Jo. Ale jestli nechceš, tak nevadí."
"Ne, ne, ne. Chci. Jen mi napiš, kde přesně je ta posilovna."
"Dobře, napíšu ti to do esemesky." Takže už aspoň vím, co bude do zbytku dne dělat. Cvičit. Camila a cvičení? To nejde k sobě. Ale jak můžete odmítnout někoho, tak sladkého, jako je Shawn. Teda Trevor! Chci říct Trevor!
Co to se mnou sakra je? Možná bych měla jít na nějaký čas do lázní a odpočinout si.
ČTEŠ
Neskutečně mě podceňuješ
RomanceJak se bude Camile dařit v Bostonu , ale taky v Torontu? A co všechno musí ve svém životě změnit, aby byl její manažer a fanoušci spokojení? Nebude toho na ni moc? Najde si nějakou známost, nebo bude stále myslet na Shawna a na jejich minulost? A c...