Ξ 3 Ξ

34 1 0
                                    

Hiekan täyttämä tuuli puhalsi kasvoille. Se herätti Chayeolin imelän inhottavasti. Kärry heilahti ja pysähtyi autioin ja aavemaisen kylän viereen. Chanyeol nousi istumaan ärtyneesti katsomaan tuomitsevasti ystäväänsä. Jonginista silti huomasi kuinka hän arvioi olisiko reitti autioan kaupungin halki sittenkään turvallisin.

" Hei miksi me pysähdyttiin" kysyi Chanyeol unihiekkaa silmissään.

" Eikö kaikki rikolliset piileskelä aina tällaisissa hylätyissä kylissä?" Jongin kysyi takaisin. Chanyeol katsoi ensin Jonginia ja sitten kaupunkia kummastellen. Kaupunki tai tarkemmin kylä oli vuosien saatossa päässyt yli rehevöitymään kasveista ja puista. Talojen pinnoitukset rapisivat pois ja räystäät roikkuivat heikosti katoissa. Kaupat, baarit ja kerrostalot evät olleet säilyneet kaikenlaisilta seinä graffiteilta ja ikkunoiden särkemiseltä.

" Miten niin... Jos nyt joku rosvo sattuisi hyökkäämään niin onhan meillä hevonen jolla voi paeta" Chanyeol yritti saada ystäväänsä puolelleen vitsaillen. Jongin hymähti vain ja pisti hevosen liikkeelle.

Kärryt lipuivat hitaasti aavemaisessa kylässä. Ympäristön äänet olivat vain hiljaista linnun laulua ja heinäsirkkojen vihellystä. Oli silti helpotus että Neo mafian hallinto alue ei ulottunut tänne asti vaan enemmänkin etelään Japaniin asti ja itään merelle. Mafia oli hallinnut suurta osaa koreasta ja sen kannattajia oli joka puolella Aasiaa eniten Japanissa, Kiinassa, Koreassa ja jopa Intiassa. Silti uskottiin että Neo Mafiaan kuului vain noin 20 jäsentä. Se oli vähän siihen verrattuna kuinka iso heidän valtansa oli Aasiassa.

" Hei pysähtykää välittömästi ja nostakaa kätenne ylös" Kuului kova huuto Chanyeolin selän takaa. Chanyeol ja Jongin nostivat kätensä välittömästi ja kääntyivät mahdollisimman rauhassa. Kärryn takana oli hevosten selissä kaksi miestä tai enemmänkin poikaa. Heistä nuoremman näköisempi ositti Jonginia ja Chanyeolia aseella hän myös oli se joka oli huutanut heitä pysähtymään.

" Kertokaa keitä olette ja millä asialla liikutte armeijan alueella" Vanhemman näköinen poika komensi. Hänellä oli sotilas uniformu jonka huomasi ahma merkistä, lähes koko kropan kiertämästä harnestista ja tummanvihreästä viitasta.

" Olen Kim Jongin kotoisin Daegusta. Olemme matkalla Souliin sotilas kutsuntoihin" Jongin aloitti lausuen jämerästi kuka on. Chanyeol katsoi ystäväänsä kysyvästi ja hämmentyneenä kunnes oli hänen vuoro.

" Park Chanyeol kotoisin Daegusta. Ja matkalla kutsuntoihin. Emme tienneet alueen kuuluvan armeijalle" Taehyung yritti kuulostaa yhtä uskottavalta kuin ystävänsä mutta huonolla menestyksellä. Hänen äänensä oli kuin pelokkaan kissan käheä ääni.

" Näyttäkää kutsunto lappunne" nuorempi sotilas tokaisi hetken mietittyään. Poika liikkui uhkaavasti hevosella lähemmäs pelokkaan näköistä Chanyeolia.

" Baekhyun turha meidän on pelotella. He puhuvat totta" Vanhempi sotilas sanoi. Nuorempi sotilas nimeltä Baekhyun mutristi vihaisesti kulmiaan ja palasi takaisin toisen sotilaan luo. " Voitte jatkaa matkaanne" Vanhempi sotilas sanoi vielä ja nyökkäsi Chanyeolille ja Jonginille.

Jälleen hevoskärry nytkähti liikkeelle ja jätti Baekhyunin ja toisensotilaan jonka nimeä emme vielä tiedä. Chanyeol ja Jongin tulisivat varmaan törmäämään heihin vielä monta kertaa.

" Se Baekhyun oli aika ärsyttävä" Jongin totesi kun he olivat ehtineet matkustaa noin tunnin hiljaisuudessa. Matkaa heillä olisi vielä siis kolmisen tuntia.

" Hmm...ai siis mitä sanoit" Chanyeol ei ollut kuunnellut Jonginia yhtään.

" Äh. Siis sanoin vaan että se Baekhyun jolla oli se hauska oranssi tukka oli ärsyttävä" Jongin toisti. Pojat olivat vaihtaneet paikkoja eli nyt Chanyeol ohjasi heidän hevostaan ja Jongin sai vaikka nukkua kärryn lattialla.

" Ai musta se ei ollut ärsyttävä. Emmä kyllä kiinnittäny siihen huomiotakaan. Miksi se oli sit ärsyttävä" Chanyeol vastasi ja kysyi.

" Se vaan vaikutti semmoiselta pomottavalta keltanokalta." Jongin vastasi ehkä tyhmimmän perustelun mitä Chanyeol oli kuullut. Ensinnäkin Baekhyun oli varmasti todella fiksu sotilas hänen arvioituun ikään perusteella. Ja toiseksi pomottelu kuului varmaankin hänen toimen kuvaan. Kovan kuoren rakentamine ympärilleen oli välttämätöntä tallaisen sodan keskellä. Sodan jossa oudot ihmismutantit hyökkäävät ja jossa jokainen rotu tappaa omiaan.

Chanyeol ei kuitenkaan alkanut väittelemään nuoremman kanssa vaan hymähti. Chanyeolilla ei ollut muutenkaan tapana haastaa turhaa kinaa vaan hyväksyä toisen mielipide ja antaa asian olla. Chanyeol halusi vain nähdä pääkaupungin suuret kerrostalot ja Kuninkaan palatsia ympäröivän kymmenen metriä korkeat muurin.

~~~~~

L.E tornin viidennessätoista kerroksessa kolme sotilasta, kaksi miestä ja yksi tyttö keskustelivat alokas ryhmistä ja kuka saisi komennettavakseen kenetkin. L.E ,pitkältä nimeltä Lotte torni oli Soulin tärkein ja isoin sotilas tukikohta. Torni oli seisonut siinä monta sataa vuotta hyvän korjaus huollon takia. L.E:n pihalla olevalle isolle aukiolle kokoontui aina kerran vuodessa uusi koulutus erä.

" Ryhmän johtaja Junmyeon sai kaikki potentiaalisimmat alokkaat vaikka hän on vasta aloittanut ryhmän johtajana" lyhyt tyttö totesi kun selasi ryhmä jaottelu listaa koneelta.

" Ei ihme Junmyeon oli samassa koulutus erässä kuin minä, hän oli ryhmän paras. Junmyeon hallitsi kaikki koordinaation, voiman ja älykkään hahmotuksen eri osa-alueet. Junmyeon on myös kuulemma jokaisen sotilas ryhmän koulutus " Pitkä mies totesi naurahtaen ja heitti otsa tukan silmien edestä pois.

" Wou siinä on kyllä taitava mies. Eikö Junmyeon ole kaiken lisäksi tosi nuori, jotain 25" Toinen miehistä ihasteli haltioissaan. Miehellä oli pikimusta pehmeä tukka ja lämmin kesto hymy kasvoilla aina. Hän oli oman koulutus eränsä vanhin ja siksi häntä alettiin kutsua Minseokmama.

Huoneen ovi avautui kuitenkin äkisti ja käänsi kaikkien katseet ovelle.

" Koulutus erä 81 on valmis. Pitäkää kiirettä sillä te saatte hoitaa Kenraali Kwonin mukaan ryhmän majoituksen" silmälasi päinen tyttö tuli kertomaan heille hengästyneenä. Parin hetken jälkeen pitkä mies, lyhyt tyttö ja Minseokmama olivat jo kiiruhtaneet ulos katsomaan tämän vuotista Kenraali Kwonin puhetta ja tietenikin hoitamaan koulutus erän majoituksen.

~~~~~~

Chanyeolin kädet tärisivät jännityksestä. Soulin suurimman rakennuksen aukiolla oli hänen lisäkseen noin 400 17-19 vuotiasta nuorta ympäri Koreaa. Suuren rakennuksen nimeltä L.E:en pari kymmentä metriä korkealla olevalle parvekkeen kaltaiselle ulokkeelle asteli kaikkien tietämä Kenraali Kwon Jiyong. Mies joka piti koko Korean armeijaa ohjaimissaan. Alueen ympärille olikin jo kerääntynyt lauma uutistoimittajia kuvaamaan kohta alkavaa Kenraalin puhetta.

" Tervetuloa helvetin porteille koulitus erä 81" Kenraali aloitti.

Oon ite innoissani tästä kirjasta vaikka alku tuntu aika pastalta. Toivottavasti tekin tykkäätte lukea tätä.

Älkee myös sitte tuomikko mua siitä että en tiiä tämmösii sotilas termejä kuten kenraali, komentaja tai upseeri xd meen vaan oman kuulemani, Attack on titanin ja historian kirjan mukaan.

bye bye👋👋

» 𝒪𝓊𝓇 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹 « FIN~ChanbaekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora