Ξ 4 Ξ

30 2 1
                                    

" Minseok johdata sinä viimeinen ryhmä kotiutumis-huoneille" joku arvokkaan näköinen tiukka nutturainen nainen tokaisi. Puheen jälkeen alokkaat jaettiin jälleen pienenpiin osiin jotka sitten ohjattiin vuorotellen omiin majoitus tiloihin. Baekhyun oli jäänyt viimeiseen osaan. Jongin oli jo mennyt joten hän oli yksin.

Kun heitä alettiin siirtämään kuljetus ajoneuvoon niin kukaan ei edes kehdannut pyytää anteeksi jos tallasi vaikka toisen jalan. Vaikka et tuntisi ketään ei se tarkoita sitä että kohteliaisuudet pitäisi unohtaa. Vaikka Baekhyun eli hulttio nuoren elämää ennen armeijaan tuloa, hän halusi olla kohtelias virallisissa tilanteissa, näyttää aina parhaimman puolensa hymyillen ja kiittäen. Se ei näköjään toiminut täällä jossa sellaista enemmänkin pidettiin vääränä. Pääkaupunkia pidettiinkin vain sotilas tukikohtana eikä suurkaupunkina

Täyteen ahdettu linja-auto pysähtyi valkoisen pitkän kerrostalon eteen. Kaiken kaikkiaan valkoisia pitkiä kerrostaloja oli kolme. Ne olivat varatut pelkästään alokkaille ja muille ei vielä valmistuneille sotilaille.

Baekhyun käveli muun massan mukana kerrostalon käytäviä pitkin. Heille oli jo ajat sitten annettu avain kortit huoneisiin. Joten kortissa oleva numero vain johdatti oikean oven luo. Väki hänen ympäriltään alkoi vähetä, vain Kim Minseokiksi esittäytynyt mies kulki yhä Baekhyunin kanssa. Minseokin tehtävä oli vain saattaa jokainen oman huoneensa luo.

" Byun Baekhyun. Mielenkiintoinen nimi" Minseok totesi itselleen.

" Kyllä. Onko siinä jokin ongelma" Baekhyun vastasi koppavasti. Oli hyvä että hän osasi pitää egonsa lujana.

" Ei... mutta kannattaa varoa silti hymypoika teitä daegulaisia pidetään silmällä taannoisen tapahtuman takia" vanhempi kuulosti uhkaavalta.

Minseok katsahti Baekhyuna vielä hyvästiksi hänen ovensa luona ja sanoi saman mitä kaikille muillekkin " Älä kiinny likaa huoneeseesi tai ystäviisi koska ne kaikki voidaan viedä meiltä silmän räpäyksessä". sitten hän lähti samaa reittiä takaisin. Baekhyun huokaisi syvään kaksi kertaan ja veti avainkortilla oven auki. Eteinen oli yhtä harmaa kuin käytävä mutta ilman valoja. Naulakossa näytti olevan ainakin kahden sotilaan takit.

" Ai vieläkö teitä tulee" Kuului turhautunut ääni oletettavasti olohuoneesta. Pian kuitenkin eteiseen loikki värikäs hymykasvoinen poika. Hän halasi Baekhyunia ja tervehti hänet tervetulleeksi. Poika alkoi vetää Baekhyunia kädestä kohti olohuonetta ja muita kämppiksiä.

" Öö Hei. Mä oon Byun Baekhyun " Sohvalla oleva tummatukkainen poika murahti rasittuneen näköisesti.

" Hei Baek. Mä oon Oh Sehun" hymypoika esitteli itsenä ja kätteli sitten Baekhyunia.

" Ja tuo jörö tyyppi on Do Kyungsoo. Se ei hirveästi tykkää meistä alokkaista" Sehun osoitti sohvalla oliaa.

Baekhyun nyökkäili ja vieritti katsettaan ympäri huoneistoa. Keittiö ja olohuone olivat samassa tilassa niitä erotti vain pieni huoneen jakaja. Yksi ovi vei luultavasti makuuhuoneeseen. ja toinen vessaan.

" Istu toki alas ja kerro vaikka jotain ittsestäs" Sehun kehotti ja oli valmiin näköinen kuuntelemaan. Baekhyun totteli ja istahti nojatuolille.

" No mä oon kotoisin Daegusta" Kyungsoo ja Sehun muuttuivat heti vakaviksi.

" Mitä nyt. Mitä pahaa Daegu on tehnyt" Baekhyun näytti äimistyneeltä.

" Etkö tosiaan tiedä" Baekhyun pudisti Sehunin kysymykselle.

" Kaikki alkoi kun Daegun alueen armeeijapäälikön työhuoneeseen tehtiin ratsia anonyymin ilmiannon perusteella. Huoneesta löytyi kuulemma erillisiä reseptejä joilla olisi muutettu ihmisiä niiksi hirviöiksi jotka ovat alkaneet hyökätä ympäri Aasiaa. Alue päällikkö kehtaa vielä väittää että hän on syytön. Olisi ajatellut kahdesti ennen kuin alkoi luoda epäluonnollisia maailmaa tuhoavia hirviöitä" Kyungsoo ehti juuri lopettaa kunnes käytävästä alkoi kuulua hirveää tappelun ääntä.

Baekhyun, Sehun ja Kyungsoo riensivät heti tarkistamaan tilannetta. Kaiken yllätykseksi käytävällä olevat tappelijat olivat Jongin ja se Chanyeol?

'Mitä helvettiä hän teki parhaanystäväni kimpussa' Baekhyun ehti miettiä ennen kuin säntäsi Chanyeolia kohti.

:33333 hewoo aljjenipullat.!!!!!

Ja suunnattomasti onnea Jongdaelle ja hänen tulevalle perheelleen<33 Kaeikkea hyvää heille.

byebye

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 17, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

» 𝒪𝓊𝓇 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹 « FIN~ChanbaekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora