Arkadaşlar bu benim ilk hikayem pek iyi yazamıyorum ama Çapulcular ve Lily'i anlatan hikayeleri çok seviyorum hep onları hayal ettim, umarım beğenirsiniz. ***6.Yıldan başlıyorum önceleri pek önemli değil***
***James***
İşte yine peron 9 3/4 .Çapulcuların geri kalanı gelene kadar düşünüyorum.Etrafta kızıl saçlar, yeşil gözler arıyorum.Okulun en popülerleriyiz ama yinede Lily beni sevmiyor.Onu sevmekte ciddi olduğumu düşünmüyor.Keşke bana inansa onun için neler yapabileceğimi bilmiyor.Aa! İşte pati(Sirius) geliyor.Yumruğumu omzuna dokunduruyorum.
Sirius - Naber Çatalak ?
James - İyi, tatilin nasıl geçti?
Sirius - Korkunç, senin?
James- Her zamanki gibi.
James- Pati sana birşey soracağım,sence Lily neden beni sevmiyor?
Sirius - Senin çok kendini beğenmiş olduğunu düşünüyor.
Tam o sırada aylak(remus) geldi.
Remus- Bence haklı
James- Hiç de değil
Sirius - Naber aylak
Remus - İyiyim
Sirius- Kılkuyruk nerede?
Remus- Daha gelmedi
Onlar konuşurken düşündümde ben kendimi beğenmiş değilim, onlara öyle geliyor.Bir saniye oradaki Lily mi?
"Pati,Lily'yi gördüm, burada kalın ben gidip konuşacağım"
Sirius "İyi git ama sana lanet gönderirse beni suçlama"
Hemen ona sinirli bir bakış gönderip Lily'nin yanına gittim. Arkasından gelip , gözlerini kapattım."Bil bakalım ben kimim? " . Lily " Potter yine mi sen, ne istiyorsun?" " Sadece tatilinin nasıl geçtiğini soracaktım". Lily bir ana afalladı ve "iyi" dedi. Sonra "Mary'yi bulmalıyım" diyerek uzaklaştı.
***Lily***
James' in yanından hemen ayrıldım yine beni rahat bırakmıyordu ama tatilimin nasıl geçtiğini sorması beni şaşırttı, daha çok " beni çok mu özledin" gibi bir soru bekliyordum.Neyse kafamı Potterla yoramam,düşünmem gereken başka konular var.
James ve Lily arasında geçen diyoloğun fikrini Çapulcular adlı kitaptan edindim bu arada o kitabı okumanızı tavsiye ederim çok güzel, yazarı AnnabethLily 'e teşekkür ederim :)***James***
Mecburen Çapulcular'ın yanına döndüm.
Pati " hey Çatalak dönmüş ve lanet yemişe benziyor, Lily seni istemedi galiba "
"Çok komik Pati ve lanet yemedim" diye homudandım.
Aylak "Bu kadar üstüne gitme Sirius"
Pati" Peki, bak kılkuyruk'ta geldi"
Kılkuyruk'la biraz konuştuktan sonra "hadi bir vagon bulalım"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapulcular Ve Lily
FanfictionBir Çapulcular ve Jily hikayesi İmkansız sanılan bir aşkın ve ayrılmaz 4 kardeşin(kardeş kadar iyi dostun) hikayesi