Merhaba ! Bu bölüm bir geçiş bölümü o yüzden kısa.Yılbaşı özel bölüm tam 31 Aralık ta olacak ama hala 2 gün var arayı çok açmayayım dedim ve bu geçiş bölümünü hazırladım.Lily'yi Emma Stone oynuyor.Şu elbise de Lily'nin balo elbisesi .Öncelikle bir daha ki bölümlerde çapulcuların okulu karıştırmasını öne çıkardığımı söyleyeyim.Eğer beğenirseniz biraz daha çapulcuların yaramazlıklarını ortaya çıkarırım, sıkılırsanız yine Jily 'ye ağırlık veririm. Sizin istekleriniz de benim için çok önemli bu yüzden hangisini istiyorsanız söyleyebilirsiniz.Belki de ikisine de eşit ağırlık vermemi isterseniz,sizin kararınız.Şahsen ben bu bölümü çok sevdim.Bu arada yeni kapak güzel mi ? Bence çok şirin ve hoş. Neyse yine ve yine ve yine çok konuştum.İyi okumalar !
***Lily***
(Gözlerini açışından başlıyor)Bir anda bilincim yerine geldi.Etrafı zar zor seçebiliyordum.Her yer beyaz.Sanırım hastane kanadındaydım.Yanımda oturan birisi var.Böyle kahverengi saçlı bir silüet. Ela gözleri var galiba.Sonunda gözlerim ışığa alıştı.Yanımda oturan kişi- Merlinin düşük pantolunu bu James ! O gerçekten yanımda.Hemen James'e sordum."James ne oldu ?" .James bana olanları anlattı.Bana ortak salonda kendisinin olduğunu sonra Mulciber'in geldiğini o sırada benim kaybolduğumu söyledi.Sonra dün akşam boyunca yanımda beklediğini öğrendim, gerçekten göz altları morarmıştı.O an ona karşı içimde büyük bir minnet ve hoş bir duygu oluştu.Bir teşekkürü hakediyordu.Bende yanıma gelmesine karar kıldım."James gelir misin? " .O geldiğinde yanağına küçük bir öpücük kondurdum.Sonra ona beni yanlız bırakıp, suçlu hissettirdiği için kızgın olduğumu fark ettim.Hemen ardından ona vurmaya başladım."Hey Lily ne yapıyorsun ?" dedi . Çok şaşırmış görünüyordu."Beni öylece bıraktın ve suçlu hissetmeme neden oldun, sana kızgınım " diye cevap verdim. " Demek seni bırakmama üzüldün,üzülme Lils beni bu kadar çok sevdiğini bilsem asla gitmezdim.Merak etme bir daha bırakmam seni ne de olsa beni çok seviyorsun "dedi ve gülmeye başladı. "Sen öyl- derken Madam Pomery geldi ve "Lily artık gidebilirsin canım, bu arada James ona göz kulak ol " dedi.James gülmesini zorla bastırırken"Tabiki göz kulak olurum, siz merak etmeyin" dedi.Elini tutmam için uzattı ama ben elini ittirerek karşılık verdim."Hadi ama Lils sana göz kulak olmalıyım " . " Kendim yürüyebilirim James ". James bana çılgınmışım gibi baktı "Sen bana James mi dedin ? " dedi. " Potter mı deseydim ?" diye tersçe cevapladım onu. "Ta-Tabiki hayır Lils,bu iyi sadece şaşırdım " dedi."Bana ortak salona kadar eşlik eder misin ?" diye sordu.Biraz düşündüm ,sanırım zararı olmazdı.
"Olabilir ama şansını zorlama " . " Hay hay Lils " . Ortak salona kadar yürüdük.Salona vardığımızda ona Alice ile konuşmam gerektiğini söyledim.O da "çapulculara bakmalıyım" diyerek uzaklaştı.Tam gidecekken arkasını döndü ve "Lils noel balosuna benimle gelmek ister misin? "
dedi. Biraz düşündüm,sanırım ona fazla şanş vermiştim.Aramızda bir şey olduğunu sanacaktı."Hayır James, hayır " diye cevap verdim. "Sadece 3 günün var Lils birisini bulamazsan ben buradayım " dedi ve sırıttı.O sırada 3 günüm olduğun fark edip küçük çaplı bir çığlık kopardım.James beni duydu ve sırtmasını daha da genişletip gitti.Alice'i aramaya başladım.Onu bulduğumda kızlar yatakhanesindeydi. Bir anda üstüme atladı ve beni gıdıklamaya başladı."BANA HER ŞEYİ ANLATACSIN !!!!! ÇOK ENDİŞELENDİM " diye bağırdı.O gıdıklamayı bıraktığında gülmekten gözlerim yaşarmıltı."Sakin ol,herşeyi anlatacağım " dedim ve anlatmaya başladım.Her ama her şeyi.Sonra balo konusu aklıma geldi."Alice baloya sadece 2 gün kaldı ve benim hala partnerim ve elbisem yok" diye bağırdım.O da güldü ve "Sana ben bir elbise aldım merak etme " dedi.Sandığından bir elbise çıkardı,elbise zümrüt yeşiliydi.Gözlerimle uyuyordu, askılıydı ve muhteşemdi."Alice sen bu dünyadaki en iyi arkadaşsın " dedim ve ona sarıldım.O da "bilmediğim bir şey söyle" dedi ve gülmeye başladık."Sen kiminle gidiyorsun Alice ?" diye sordum. Alice kızardı ve "Frank'le" dedi.Frank Alice'in 4. sınıfın başından beri hoşlandığı çocuktu."Bu harika " dedim ve ona sarıldım.Bir anda Alice sinsice gülümsedi ve " Sen kiminle gitmeyi planladın canım? Sanırım partner bulamaycaksın.Aa unutmuşum senin zaten bir partnerin va, tabiki James " dedi."Hayor Alice öyle bir şey yok" dedim."Niye kızardın o zaman ? " dedi.Kızarmışmıydım,olamaz. "Benim bilmediğim ne oldu Lily ? Doğruyu söyle " dedi.Ona herşeyi anlatmıştım ya James'e küçük bir öpücük verdiğim kısmı atlamış olabilrim."Hadi Lils,bana güvenmiyor musun? " dedi.Bende ona karşı dürüst olmaya karar verdim ve o minik ayrıntıyıda anlattım.Alice bir ıslık çaldı. "Sus Alice " diye ona kızdım."Gerçekten Lily elbisen varken partnersiz kalacaksın.Hadi ama ona bir şans ver " dedi ve biraz daha güldü. "Of düşüneceğim ama yemeğe geç kalıyoruz " dedim."Pekala Lils hadi inelim ".Yemeğe indiğimizde James bana seslendi "Hey Lils teklifimi düşündün mü ? " . Aslında neredeyse bugün bitmişti yani 1 günüm vardı ve teklife eden yoktu.Aslında birsürü kişi teklif etmeye yeltenmişti ama hepsinde James'in öldürecek gibi bakan bakışlarını görünce vazgeçmişlerdi."Mecbur olmazsam asla ama evet James kabul ediyorum.Şunu bil ki sadece zamanım kalmadığı için".James bir anda yerinden fırladı ve bana sarıldı ben onu itiştirince de mutluluk dansı yapmaya başladı.Onun bu haline güldüm ve yemek yemeğe başladım.
Belki biraz kısa ama eğlenceliydi bence bir daha ki bölüm harika olacak.Lütfwn yorum ve vote yapın (özellikle yorum).Düşüncelerinizi gerçekten önemsiyorum. Sizi çok seviyorum. Okuduğunuz için teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapulcular Ve Lily
FanfictionBir Çapulcular ve Jily hikayesi İmkansız sanılan bir aşkın ve ayrılmaz 4 kardeşin(kardeş kadar iyi dostun) hikayesi