Geri Dönüş

2K 80 43
                                    

Bölüm yine biraz gecikti, çok üzgünüm. Aklımda çok kurgu var ama pek vaktim yok.Okul nedeniyle ancak serviste ve pazartesi ve cuma akşamları yazabiliyorum (salı,çarşamba,perşembe kursum var).Bu bölümdeki kötü kıza (Jessica Dark) pek iyi bir isim bulamadım daha iyi bir isim fikriniz varsa yoruma yazabilirsiniz,yazarsanız çok sevinirim.Neyse yine çok konuştum.İyi okumalar!

***James***
(Hala baygın şu an,yani bu baygınken ki düşünceleri ve sabah oldu)

Kendimi bir bilinmezlikte hissediyorum. Aklımda sadece Lily var.Sayıklıyorum. Lily,Evans,Lily...   Benden gerçekten nefret ediyor mu? Bana söyledikleri gerçekten kırıcıydı.Asla ağlayacağımı düşünmezdim. Belli bir süre dayandım sonra kendimi bu bilinmezlikte buldum.Belki de uyanmalıydım ama Lily beni sevmiyordu.Uyansam ne değişirdi ,Lily yine beni sevmezdi.O benden nefret ettiği sürece karanlık bir odada kalmış gibi oluyorum.Dün Lily'nin büyüleyici sesini duydum,benim durumumu sordu.Belki de beni önemsemişti.Hayır,sadece kendini sorumlu hissedip vicdanını rahatlatmak için gelmişti.Benden gerçekten nefret ediyordu.Ne yapacağımı bilmiyorum.

***Lily***

Sabah Alice'in sesiyle uyandım."Lily sana ne oldu böyle,hep vaktinde ve ilk uyandırdın,neredeyse geç kaldık.UYAN ARTIK LİLY !!! ". Bu bağırma beni kendime getirdi hemen kalktım,yüzümü yıkadım ve giyindim.Bu arada Alice'e beni uyandırdığı için teşekkür ettim.Sonra Alice'e nrler olduğunu anlatıp rahatlamaya karar verdim.O benim en iyi arkadaşım."Alice 4. dersimiz boş.Sana anlatmak istediğim  önemli şeyler var.Kafam çok karışık, seninle pek ilgilenemeyip kalbini kırmış olabilirim.Çok üzgünüm.Sen benim en iyi arkadaşımsın." dedim. "Bende seni çok seviyorum ve bana bunları ne zaman anlatacağını merak ediyordum,dünyadan koptun sanmıştım." diye cevap verdi.Beraber güldük,gülmek iyi gelmişti.

4.boş derse geçiş

Hemen yatakhaneye gittik.Hava çok güzel olduğu için bütün Gryffindorlular dışarıdaydı.Odamızı paylaştığımız Mary ve Kate burada değillerdi.Alice "senin yatağın biraz dağınık,benim yatağıma oturalım" dedi. Tam konuşmaya başlayacakken kimse bizi duymasın diye büyü yapmam gerektiğini fark ettim."Bir saniye Alice,bir sessizlik büyüsü yapmalıyım,bizi duymamalılar" dedim.Kapıya doğru gittim ve bir kaç büyü mırıldandım.Artık hazırdık.Alice'in yanına gittim ve ona,olan her şeyi anlattım.James'i ziyaret ettiğimi anlatmakta tereddüt ettim ama sonunda her şeyi söylemeliyim diye düşünüp onuda anlattım.Alice bir an düşündü sonra konuşmaya başladı "James için gerçekten üzgün görünüyorsun.Bence onu uyandırmak için onunla konuşabilirsin.Baygın olsa da seni duyacacğını ve anlayacağını düşünüyorum.Ona söylemek istediğin her şeyi söyle" . Bu fikir çok iyi bir fikirdi,belki beni duyar ve uyanmaya karar veriridi. "Alice bu iyi bir fikir,sana minnettarım" dedim ve ona sarıldım."Sen olmasan bu düşüncelerin arasında sıkışıp kalacaktım" diye ekledim. "Önemli değil Lily ,her zaman ama bir sorum var, James'in dönmesini gerçekten istiyor musun? " dedi.Bu soru kafamı çok karıştırdı.Biraz düşündüm ve dedim ki "bilmiyorum,biraz düşünmeye ihtiyacım var" . "Anlıyorum Lily çıkmazdasın yine de onunla konuşurşan belki hayata geri dönebilirsin,biraz rahatlarsın,elinden geleni yapmış olduğunu düşünürsün." dedi Alice.  "Haklı olabilirsin,deneyeceğim" dedim. "Bir daha ki teneffüs konuşacağım"

diye ekledim.  "Seninle gelmemi ister misin ? " diye sordu. "Hayır,bunu tek başıma halletmeliyim teşekkürler" (sanki savaşa gidiyor harry gibi tek başına asggfsghhfsd neyse yine araya girdim bye ) diye cevap verdim."Peki artık derse gidelim"

"Tamam"    Ders iksirdi(inek dersleri ezberlemiş şaka şaka çok severim Lily'yi). İksir sınıfına doğru yol almaya başladık.Yaşlandırma İksiri yapmaya çalışıyorduk.İksirim harika olmuştu ama neredeyse yanlış yöne çevirecektim tam o sırada Alice beni uyardı.O olmasa ne yapacaktım bilmiuorumProfesör Slughorn iksirime baktı ve konuşmaya başladı."Miss Evans iksirin çok güzel olmuş ve ders bitiminde yanıma gelebilir misin ? "

Çapulcular Ve LilyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin