Noel Balosu

1.7K 83 30
                                    

Merhaba! Uzun süre geçti ve benim size 3 bölüm sözüm var.Bu 1. Bölüm olacak, 2. yi öğlen,3. yü akşam yayınlayacağım. Sizlerden tekrar özür diliyorum ve hala okuduğunuz ve okuma sayısı 1.42k olmuş bu yüzden size acayip teşekkür ederim.İyi okumalar!

NOEL BALOSU

***Lily***

James ile baloya gitmek zorunda olduğuma inanamıyorum.Belki de parti o kadar kötü geçmez.Tabiki de geçmeyecek çünkü onu seviyo- kapa çeneni iç ses.Öyle bir şey yok.O sırada Alice banyodan giyinmiş bir şekilde çıktı."Hadi saçı-Aaaaa! Hala hazırlanmamışsın.Lily Evans hemen elbiseni giyiyorsun bende bu sırada saç ve makyaj için gerekli olan malzemeleri çıkaracağım.  dedi.Kıkırdadım ve elbisemi giymeye başladım.Ben giyindiğimde Alice "hadi Lily hemen gel ve şaçımı yap "dedi."Hay hay Al- derken Mary içeri girdi.Mary baloya Sirius'la gidiyordu doğrusu yakışıyorlardı.Mary'nin elbisesi mordu ve kahverengi saçlarıyla çok hoş duruyordu."Merlinin sakalı!Sende daha elbiseni giymemişsin." diye bağırdı Alice. Mary giyinirken Alice'in saçlarını yaptım. Zaten Alice'in sarı(tam sapsarı değil ama sarı diye geçiyor daha kumrala yakın ama sarı ), düz (ama hafif dalgaları olan) ve omzunun biraz daha aşağısındaki ( yani göğüsünün biraz üstü  ) saçlarının dalgasını biraz daha belirginleştirmek dışında yapacağım bir şey yoktu.Bir de ona hafif sarı bir far sürdüm.Alice sarı şaçları,hafif farı  ve ona uyan altın sarısı  elbisesiyle harika görünüyordu."Frank sana bayılacak" dedim.Sonra Mary'nin giyindiğini farkettim.Alice ve ben onun bol dalgalı çikolata kahverengisi saçlarını düzleştirdik ve gözlerine toz pembe bir far dudaklarına da hafif pembe bir ruj sürdük.

O da harika görünüyordu sıra bana geldiğinde sadece saçlarımın dalgalarını belirginleştirdiler ve düzelttiler.Gözlerime sürdükleri turkuaz far (yine hafif bir far bunlar çok makyaj yapmıyor) ve dudaklarıma hafif pembe bir ruj sürdüler. İşleri bittiklerinde aynaya baktım.Gerçekten hoş olmuştum."James seni gördüğünde ağzı açılmaktan yere düşecek " dedi Mary.Bende kıkırdadım. "James Lily canavar kıyafeti giyip gelse yine hayran kalır bence" dedi Alice.Alice'in kafasına bir yastık fırlattım ve "sadece bir balo " dedim.Kapıya doğru yürürken kendi aralarında "tabi tabi " diye fısıldaştıklarını duyabiliyordum.Beraber odadan çıktık, merdivenlerden inip ortak salona geldiğimizde aşağıda bizi ekleyen 3 sabırsız erkek gördük.Frank saçlarını taramış ve sanki Alice'le anlaşmış gibi ona uyan sarı bir takım giymişti.Sirius'un üstünde lacivert bir takım vardı.James ise siyah bir takım giymiş ve asla iflah olmaz saçlarını her zamanki gibi dağınık bırakmıştı.Aslında şirin ol- iç sesim yine konuşmaya başladı,sus iç ses.Frank'in tepkisi çok komikti,Alice'i yeni görmüş gibi bakıyordu.Sirius Mary'yi gördüğünde bir an donup kalmıştı.Fakat James'in tepkisi gerçekten görülmeye değerdi.Elinde tuttuğu bardağı elinden düşürmüştü ve hiperogrif tepmiş gibi bakıyordu."Niye öyle duruyorsunuz geç kalacağız" diyen Mary'nin sesiyle ancak kendilerine gelebildiler.Frank bir anda Alice'e "hayatımda gördüğüm en güzel kız sensin"dedi.Sirius Mary'e "sanırım bir daha sevgili değiştirmeyeceğim "dedi.James bana baktı ve "yercücesi kıyafeti giyseydin bile benim için evrendeki en güzel kız olurdun hala da öylesin" dedi ona yüz vermek istemiyordum ama elimde olmadan gülümsedim.Sonra yürümeye başladık.Partinin yapılacağı salona vardığımda çok şaşırdık,salon harika düzenlenmişti.Profesör Slughorn "en sevdiğim öğrenclerimi yetenkli haylazlazlarla görmem çok güzel "dedi ve oturmamız için masaları işaret etti.Oturduk ve hoş bir sohbete başladık. "Ben içecekleri alayım "dedi James ve gitti. O içecekleri alırken yanına Jessica Dark'ın gittiğini gördüm.O kız klüpte değildi, güzelliğini kullanarak klüpteki erkeklerden biriyle gelmişti.Bu kızla son görüşmemizi hatırladım ve onlara hissettirmeden masaya yaklaşmaya başladım."Merhaba James! Baloya tek mi geldin?"  diye soruyordu kız."Hayı-derken romantik bir şarkı başladı."Hadi James bu bizim şarkımız "dedi ve  James'i kolundan tutup zorla dans ettirmeye başladı.James kurtulmaya çalıştıkça kız resmen James'in içine giriyordu.Bu kadarıda fazlaydı. James'i sevmiyordum ama kimse baloya BENİMLE gelen partnerimi çalamazdı.O anda aklıma çok haince bir fikir geldi.Kaymakbirasıyla  dolu olan dev (cidden acayip büyük) kaseye sessizce "Wingardium Leviossa " dedim.Kase havalandı ve onu yavaşça kızın üstüne götürmeye başladım.O sırada James'e seslendim.James bana bakmak için kızdan uzaklaştığında dev kasevi kızın başından aşağı boşalttım.Kız baştan aşağı Kaymakbirasına bulandı.Şimdi sudan çıkmış Garkenez'e benziyordu. "Aaaaaaaaa" diye kulak tırmalayıcı bir çığlık attı ve koşarak salondan çıktı.Aslında yaptığıma hiç pişman değilimdim iyi ki yaptım.James bana oldukça kafayı bozmuşum gibi bakıyordu sonra sinir bozucu bir şekilde sırıtmaya başladı ve "teşekkür ederim" dedi. "Benim yaptığımı nerden çıkardın ?"   "Hadi ama senden başka bunu yapacak kim var Lils? Bu arada bazen korkunç oluyorsun ve inan bana o kıza bir daha yaklaşmayacağım yoksa bana da ona da daha kötüsünü yapacağını biliyorum!Ayrıca bu kadar kıskanç olma"   Dirseğimi koluna geçirdim ve "Sadece sana bir şey soracaktım kız yanından ayrılmayınca ve sen sesimi duymayınca bu yöntemi kullandım"  "Eminim öyledir Lils "   Sonunda kızdım ve "bir daha böyle saçma şeyler ima edersen sıradaki sen olursun!" dedim.Kollarını kavuşturdu ve " Sanırım bu yaptığını kabul edemiyorsun" dedi.Asamı ona doğrulttuğumda ise "Peki şimdilik bu konuyu kapatıyorum" dedi."Ben  masaya dönüyorum James sende bana içecek getiriyorsun bu sefer kimseyke dans etmeden" dedim.James gülerken ben masaya döndüm.

Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Çapulcular Ve LilyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin