Arkadaşlar bölüm beklediğinizden geç gelmiş olabilir,üzgünüm.Okuduğunuz için teşekkür ederim.Votelar ve yorumu görünce çok mutlu oldum.Biraz acemiyim ama ileriki bölümlerde okuduğunuza değecek.Neyse vaktinizi aldım.İyi okumalar
***James***
Her zaman ki vagonumuza oturduk.Onlar konuşurken ben hala Lily'i düşünüyorum.
Ona binlerce onu sevdiğimi söyledim ama benden nefret ediyor.En azından artık Sümsüküs le ilgilenmiyor. Ona o berbat kelimeyi söylemeseydi belki hala ilgilenirdi."Ben kendimi beğenmişmişim, snitchle hava atan bir aptalmışım,
SÜMSÜKÜS KADAR KÖTÜYMÜŞÜM !!!"
BEEEN ASLAAAAA ONUN GİBİ KÖTÜ OLMAM!!! Sonra hepsi bana deli birini görmüş gibi baktı."Ne var?" diye bağırdı Pati."Yine 5. sınıftaki o günü hatırlamış" dedi Aylak. (Zümrüdanka Yoldaşlığı kitabında Harry'nin snape'in düş selinde gördüğü anıdan bahsediyorum, severus lily'e bulanık demişti)
Sesli bir şekilde bağırmak istememiştim ama sinirliydim.O gün aklıma gelince tüylerim diken diken oluyor."Bence senin neşeni ne yerine getirir biliyor musun? Biraz çikolata ve şeker" dedi Pati.Şekerci cadının geldiğini o zaman farkettim. "Pekala,herşeyden biraz alalım".Çikolata ve şeker gerçekten iyi gelmişti.O sırada Sirius'un elindeki dikkatimi çekti.Bir dergiydi ve üzerinde tuhaf tekerlekli bir şeyin resmi vardı."Pati bu ne?" . "Bu bir motorsiklet,mugglelar bununla bir yerlere gidiyorlar" . Sirius bir süre motorsiklet denen o tuhaf aletleri anlattı,anlattması bittiğinde cüppelerimizi giyme vaktimiz gelmişti.İnerken yerde bir hırka dikkatimi çekti,bu hırkayı nerede görsem tanırdım bu Lily'nin hırkasıydı.O sırada Lily 'i gördüm yanında Mary ve Alice vardı."Hey Evans !" diye bağırdım."Yine ne var Potter" dedi. "Sadece hırkanı verecektim, düşürmüşsün". "Ah teşekkürler Potter " dedi ve arkadaşlarını sürükleyerek gitti.
Kısa biliyorum ama söz okuldaki maceralar daha uzun olacak tren pek uzun olmuyor,sizi seviyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapulcular Ve Lily
FanfictionBir Çapulcular ve Jily hikayesi İmkansız sanılan bir aşkın ve ayrılmaz 4 kardeşin(kardeş kadar iyi dostun) hikayesi