İhtiyaç Odası

1.5K 58 7
                                    

Merhaba! Biliyorum yb bekliyordunuz uzun süredir ama hatırlarsanız hasta olduğumu açıklayan bir bölüm yazmıştım.Baya önce iyileştim ama o zamanda kardeşim kulak hastalığı(adını bilmiyorum kulağı iltihaplandı )oldu günlerce ağladı durdu ve ben onun yanında durdum bu yüzden yazamamıştım.Şu an taşınıyoruz bu yüzden çok meşgulüm.Her şey için çok az vaktim var şu taşınma bitse o zaman bir sürü bölüm gelecek.Gerçekten özür dilerim.Bir de kendi kendime düşünürken dedim ki" Türkiz madem bu kadar zaman geçti o zaman uzun bir bölüm yaz ki 1000 kelime olsun" böylece bu bölüm oluştu,tekrar çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook özür dilerim.İyi okumalar!

***James***

Lily'nin benim için yaptığı şey harikaydı. Açıkçası benim çok muhteşem olduğumu ve Lily'nin benden etkilendiğini biliyordum ama kızın başından aşağı kaymakbirası dökeceğini,beni bu kadar kıskandığını tahmin etmemiştim.Hem Lily'nin beni kıskanması hem de Dark'ın dersini alması çok eğlenceliydi.Acaba sonra yine Dark'ın yanına gitsem ne olur? Lily'nin tepkisini izlemek muhteşem olur.

Neyse masaya vardığıma göre biraz Lily'le konuşayım.İçeceğini Lily'ye verdim.
"Mugg-yani ailen nasıl ? " diye sordum. "Gayet iyiler" dedi."Merak ediyorum Lily mugglelar nasıl yaşıyor ?" "Bunu gerçekten merak ediyor musun ? " "Doğrusu nasıl yaşadıklarını pek merak etmiyorum ama Sirius bana fatbon diye bir oyun oynadıklarını söyledi onu merak ediyorum " diye cevap verdim. Lily gülmeye başladı."Neye gülüyorsun ? " Lily gülmesini zar zor durdurdu ve " Onun adı fatbon değil futbol " dedi.Sonra ikimizde gülmeye başladık ve uzun bir süre güldük. "Futbol iki takım halinde oynanır,her takımda 11 kişi vardır.2 takımda bir topu pelinden koşarlar.Bu sihirli bir top değil James sadece sıradan bir top.Dikdörtgen şeklinde,metalden,ortasında ağ olan,kale denilen bir şey vardır,topu onun içine sokmaya çalışırlar.Topu kaleye en çok sokan kazanır. " diye anlattı Lily gülmemiz bittiğinde. "Ne yani uçmak yok mu,gökyüzünde düşme tehlilesi yok mu, bludgerlar yok mu? " diye sordum."Tamamen yerde oynanıyor ve hayır sana zarar verecek hiç bir şey yok James " dedi. "Tehlike yoksa eğlence bunun neresinde ? " dedim. "Senin için eğlenceyle tehlike aynı şey zaten" dedi Lily."Risk olmadan hayatın anlamı yok" dedi o sırada yanımıza gelmiş olan Pati. "İkiniz de iflah olmazsınız" dedi Lily bıkkınlıkla."Haklı olabilirsin " dedik Pati'yle aynı anda.O sırada romantik bir şarkı çalmaya başladı.
"Bana bu dansı lütfeder misiniz Mrs. Potter ? " diye sordum.Lily çantasıyla kafama sertçe vurunca kafamı ovuşturdum ve "Ah" dedim."Bu kabalığından dolayı seninle dans etmiyorum Potter" diye cevap verdi. Üzgün geyik bakışı (asdsasaass o nasıl bakış bende bilmiyorum) yaparak "Hadi ama Lils" dedim." "Hayır POTTER " dedi. Şans bu ya o sırada Ravenclaw'daki sarı saçlı,mavi gözlü ve uzun,ince bir kız olan Helena Himerry bize doğru geliyordu. "Merhaba James ! " diye bana seslendi.
"Merhaba Helena" dedim."Partnerin yok mu ? " diye ona sordum ardından."Vardı ama midesi bulanınca erken ayrılmak zorunda kaldı. " diye cevap verdi."Harik-yani ne kötü " dedim.O da gülmeye başladı. Hoş gülüyordu,güzel kızdı ama benim için bir tek Lily var.Aklıma gelen fikirle ne kadar zeki olduğumu bir kez daha farkettim.Muzipçe gülümseyerek Lily 'e döndüm ve "Lils benimle dans etmeyecek misin? " diye sordum."Hayır Jame-Potter" dedi."Yani şu an istediğimi yapabilirim öyle değil mi,bana kızmazsın ? " dedim. "Ne işler karıştırıyorsun sen ? ". "Hiiiiiç" dedim.Fakat arkamdaki Helena'yı görmüştü."Merhaba Helena! " "Merhaba Lily " O sırada Helena büyük bir pot kırdı. "Bu şarkıya bayılıyorum.Lily sana iyi balolar ve James hadi dans edelim" dedi. "Olu-biz James'le dans edecektik" lafım Lily'nin karnıma attığı dirsek ve onun konuşmaya başlamasıyla bölündü. "Ben sinirli olduğunu gördüm ve ona dans etmeyeceğim dediğini duydum" dedi Helena.İşte bu laf Lily'yi çıldırtabilirdi. "Yanlış duymuşsun,bu baloya James'le geldim tabi ki onunla dans edeceğim" . Helena "az önce Potter diyordu" diye mırıldandı.Ne yazık ki Lily bunu duydu ve "Farkettiysen baloya benimle geldi ve istediğimi derim" dedi. "Belki başka bir zaman dans ederiz James" dedi Helena. "Bütün balo boyunca James dolu olacak,iyi balolar Helena !" diye sinirle cevap verdi Lily."Dans edelim mi güzel bayan ? "diye sordum ve elimi uzattım.Lily gözlerini devirdi ve uzattığım elimi tuttu.Dans etmeye başladık.Lily dans ederken "Senin ne çok hayranın varmış " diye söyleniyordu. "Ne yapabilirim tüm kızlar benden acayip etkileniyor,yakışıklı ve yetenekliyim "dedim. "Sus Potter" "Hadi ama Lily sende etkileniyorsun Helena'ya nasıl davrandığını gördüm " "Sadece dans etmeye karar vermiştim,yanlış anlamlar çıkarma " dedi. "Peki Lils,bu arada eğleniyor musun ? " "Hmmm, hayır " . "Seni nasıl eğlendireceğimi biliyorum,beni takip et " "James bu saatte nereye ? " diye sordu."Bana güven Lils " ve gizlice salondan çıktık ve merdivenlere yönelttik. Biraz yürüdükten sonra bir duvarın önüne geldik.İçimden Lily ile eğlenebileceğimiz bir yere ihtiyacımız var,Lily ile eğlenebileceğimiz bir yere ihtiyacımız var,Lily ile eğlenebileceğimiz bir yere ihtiyacımız var diye geçirerek 3 kere turladım.Sonunda bir kapı belirdi.Lily bunu gördüğünde çok şaşırdı.Kapıyı açtım ve içeri girdik.İçeride 2 yumuşak kanepe,bir şömine ve oynayabileceğimiz büyücü oyunları vardı."Burasının adı ihtiyaç odası,burası gerçekten bir şeye ihtiyacın olduğunda açılır ve ihtiyacına göre şekillenir " diye ona açıkladım. "Burası güvenli mi ? " diye sordu Lily. İçimden "kimse bizi bulamasın,kimse bizi bulamasın,kimse bizi bulaması" diye geçirdim.O zaman garip bir ses çıktı,sanırım duvar korunaklandı."Tabi ki evet" dedim."Burayı nasıl buldunuz ?" diye sordu Lily."Uzun bir hikaye"dedim.

***Flashback (5.Sınıfın Başı)***

***Erkekler Yatakhanesi***

***James***

"Sirius,Sirius,Sirius,Sirius,Sirius,Sirius,Sirius,Siriuuuuuuuuuuuuuuuus"

"Of ne var James?"
"Sıkıldıııııııııııııııııııııııııııım"

"Bağrışmayın artık" dedi Remus.
"Ama sıkıldım" diye cevap verdim.
"Okulun içinde biraz gezmeye ne dersin?" diye sordu Sirius. "İşte bu harika bir fikir" dedi Peter."Hiçbir şey yapmayacaksınız,yatakhanelerden çıkabileceğimiz saat geçti" dedi Remus."Hayır, aksine sende bizimle geleceksin".
"Beni bu işe karıştırmayın". "Lütfen, lütfen,lütfen,lütfen,lütfen Remus" dedik üçümüz aynı anda."Hadi,hadi,hadi, hadi,hadi,hadi,hadi" . "Tamam,SUSUN sadece bu seferlik kabul ediyorum". Pelerinle katları gezmeye başlamıştık biraz gezdikten sonra 7. kata çıktık.7.kat koridorunda gezerken Flich'in gıcık kedisi,Mrs. Norris'in sesini duyduk.O miyavlama sesiyle irkildim "yakalanacağız".Sirius "saklanacağım bir odaya ihtiyacımız var"diyor ve bir sağa bir sola dolanıyordu.Sonra duvarda bir kapı belirdi.Bizde onu açtık ve içeri girdik.

***Flashback Sonu***

"İşte böyle odaya bulduk" dedim."Zavallı Remus onu her zaman böyle şeylere karışmaya zorluyorsunuz" dedi. "Aylak da böyle şeylere katılmalı.Ayrıca sen onun öyle sessiz sakin göründüğüne bakma o da bir Çapulcu " dedim."Onun gibi birisinin nasıl sizinle arkadaş olduğunu anlamıyorum ? " diye sordu Lily."Neden?" diyerek sorusuna sorumla karşılık verdim. "Siz farklısınız" dedi Lily."İkizler bile farklıdır,bu bizim kardeş(kardeş kadar yakın) olmamıza engel değil" dedim.Sonra konuyu değiştirmeye karar verdim "Quidditch sever misin?" diye sordum. "Pek sayılmaz,insanların yersiz yere sakatlıklar geçmirsenine neden oluyor" "Hiç oynadın mı?" diye sordum."Hayır" dedi. "Peki öğrenmek ister misin?"

Yazar notu dışında yazdığım en uzun bölüm oldu.Sizlerden tekrar özür dilerim.Bu bölümün en uzun bölüm olmasını bir özür olarak düşünün. Umarım hoşunuza gitmiştir.Cidden özür dilerim.Lütfen bu kitabı kütüphanenizden silmeyin ve okumayı bırakmayın.Sizi seviyorum.Okuduğunuz için teşekkkür ederim.

MrsBlackPadfoot Alev 2 bölümü birleşik yazmaktan vazgeçtim siz daha beklemiyin diye tek bölüm olarak yayınladım. (Takma adlarla hitap etmeyi severim,hangi adını/takma adını söylememi istiyorsan söyle sana öyle sesleneyim)

Çapulcular Ve LilyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin