3

591 52 23
                                    

Okuldan çıkıp eve geldim. Eve girip anneme seslendim ve odasında olduğunu söyledi.

" Merhaba anne."

" Merhaba oğluşum. E var mı bir şeyler?"

" Bende tam onu söyleyecektim. Anne benim... 2 haftadır sevgilim var."

" Ne?! Jimin bunu bana neden söylemedin?"

" Çünkü o.... erkek."

" Bunda ne var oğlum? Kızacağımı mı düşündün?"

" Bilmiyorum anne. Hem daha yeni."

" Tamam hemen cağır tanışalım. Yarın akşam benim için uygun. Güzel güzel yemekler hazırlarım ben şimdi damadıma."

" Anne sen kendini yorma hem oda istemez senin kendini yormanı. Ayrıca ona uygun mu bilmiyorum."

" Oğlum ilk defa bir sevgilin olmuş, onda da oturayım mı? Tabiki yapacağım. Hem ben yorulmam. Sen bana yardım edersin. Ayrıca hemen ara sor müsaitse çağır."

" Tamam. O zaman ben odama gidiyorum. Istediğin bir şey var mı?"

" Var oğlum. Mutlu ol yeter. Iyi geceler."

" Iyi geceler anne."

Daha fazla orada duramamak için hızla odama gittim. Orada dursaydım ağlayıp annemi de üzecektim.

Odaya girip yatağa oturdum. Yukarı bakıp gözyaşlarımı geri yollamaya çalıştım.

Artık ağlamak yoktu. Artık mutlu olabilirdik.

Telefonumu elime alıp yatağa uzandım.

Minikjimin~: Jungkook uyuyor musun?

Kocacığım❤~: Hayır. Neden bir şey mi oldu?

Minikjimin~: Hayır sadece biraz konuşalım diye yazdım. Müsait değilsen başka bir zaman konuşabiliriz. Ayrıca neden "Minikjimin~"?

Kocacığım❤~: Çünkü miniksin Jimin. Ayrıca müsaitim.

Minikjimin~: Peki. Şey bir de ben seni anneme söyledim. Oda "yarın akşam bize gelsin tanışalım" dedi.

Kocacığım❤~:   Ne?! Ben ne yapacağımı bilmiyorum Jimin. Ya beni beğenmezse?

Minikjimin~: Jungkook iyi misin? Seni begenmezse bir şey olmaz. Ayrıca beğenmeme gibi bir seçeneği yok.

Kocacığım❤~: Bir anda çok kaptırdım kendimi. Neyse o zaman yarın akşam sizdeyim.

Minikjimin~: Malesef. Ama belki sevinirsin annem sana özel yemek yapacakmış. Ve emin ol ki yemekleri çok lezzetlidir.

Kocacığım❤~: Kendini benim için yormasın. Hatta ben dışarıdan alayım yemekleri.

Minikjimin~: Bende öyle dedim ama o illa tutturdu " Ben damadıma güzel güzel yemekler yapacağım" diye bende çok heyecanlanıp mutlu olunca bir şey diyemedim.

Kocacığım❤~: Damadım mı? Tamam şimdi ben damatsam çiçek falan bir şeyler almam gerekir.

Minikjimin~: Bir şey almana gerek yok Jungkook. Bu arada ben 2 haftadır sevgili olduğumuzu söyledim anneme ona göre davranman gerekir. Onu da yarın okulda hallederiz.

Kocacığım❤~:  Tamam. O zaman iyi geceler minik.

Minikjimin~: Sana da iyi geceler Jungkook.

Kocacığım❤~: Neden bu kadar resmisin. Evlenince de mi Jungkook diyeceksin bana? Kook falan de yada Kookie.

Minikjimin~: Jungkook çok ciddiye almadın mı? Zaten evlendikten birkaç ay sonra "anlaşamadık" deyip boşanacağız.

Kocacığım❤~: Belki ben boşanmak istemeyeceğim. Sen yinede bana Kook de.

Minikjimin~: Ne demek boşanmak istemiyorum. Hep evli mi kalacağız? Birbirimizi sevmiyoruz bile. Ayrıca tek takılı kaldığın nokta sana Kook dememse tamam Kook.

Kocacığım❤~: Biliyorum birbirimizi sevmiyoruz ama bu ileride sevmeyeceğemiz anlamına gelmiyor. Sağol rahatladım.

Minikjimin~: Bunları ilerleyen zamanlarda konuşalım bence. Daha çok erken.

Kocacığım❤~: Haklısın. Neyse o zaman yarın görüşürüz Jimin.

Minikjimin~: Şimdi de sen resmi oldun. Ne oldu bir anda?

Kocacığım❤~: Bir şey olduğu yok. Yarın konuşuruz.

Minikjimin~: Kookie~ yapma böyle. Evlendiğimizde de mi bana trip atacaksın?

Kocacığım❤~: Hayır. Sana trip atmamı gerektirecek bir ilişkimiz olmayacak zaten.

Minikjimin~: Kook lütfen böyle yapma. Bunları sonra düşünelim. Belki de dediğin gibi olur. Birbirimizi sevmeye başlarız.

Kocacığım❤~: Dediğin gibi olsun. Iyi geceler Jiminie.

Minikjimin~: Iyi geceler Kookie.

Minikjimin~ çevrimdışı
Kocacığım❤~ çevrimdışı

Marry Me ♡Jikook ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin