5

594 45 48
                                    

Güneş ışınlarının gözüme girmesiyle uyandım ve elimi gözümün üstüne koydum. Yavaşça yataktan kalktım ve banyoya girip elimi yüzümü yıkadım.

Banyodan çıkıp yatağımı toplamaya başladım. Tam yatağı topladıktan sonra odadan çıkacaktım ki telefonum çaldı.

/Kocacığım❤~ arıyor/

" Alo Jungkook günaydın."

" Günaydın Jiminie. Bugün cumartesi bir planın var mı?"

" Hayır yok. Neden?"

" Seni kaçıracağım. Ne zaman geleyim kaçırmaya?"

" Jungkook iyi misin? Ne kaçırması?"

" Of Jimin bir yerlere gideriz işte. Gelir misin?"

" Gelirim de annem evde yalnız kalıyor. Benim içim rahat etmez."

" O zaman bizim evde ki görevliyi size getireyim. Olur mu?"

" Olur Jungkook. Sağ ol."

" Önemli değil Jimin. Ne zaman geleyim?"

" 1'de olabilir."

" Tamam o zaman geldiğimde görüşürüz."

" Görüşürüz."

Dedikten sonra kapattım. Ve hazırlanmaya başladım.

Banyoya girip kısa bir duş aldım. Çıktığımda dolaptan koyu yeşil kazak ve kot pantolon aldım. Ve giyindim. Saçımı kurutup taradım. Parfümümü sıkıp dudağıma da parlatıcı sürdüm ve kot ceketimi alıp aşağıya indim.

" Anne ben Jungkook'la dışarı çakacağım. Senin yanına da birini gönderdi. Seni yalnız bırakmak istemedim. Oda kendi görevlilerinden birini göndermeyi önerdi. Bende kabul ettim. Senin sakıncası var mı?"

" Ah ne kadar düşünceli bir çocuk. Yok benim için bir sıkıntı. Hem bende sıkılırdım sen yokken iyi olmuş."

O sırada telefonuma mesaj geldi.

Kocacığım ❤~: Ben geldim süslü prenses. Nerede kaldın?

Mesajı gördüğüm an sesli bir şekilde güldüm.

" Ne oldu oğlum? Neye gülüyorsun?"

" Bir şey yok anne. Jungkook gelmiş. Kadın gelir şimdi."

" Tamam hadi kendine dikkat et. Seni seviyorum oğluşum."

" Bende seni seviyorum annem. Sen de kendine dikkat et. Bir şey olursa ara."

" Tamam hadi git. Bekletme çocuğu. "

" Tamam."

Kapıyı açtığımda Jungkook'un annem için gönderdiği kadın kapının önündeydi ve bana gülümseyince bende ona gülümsedim.

" Merhaba Bay Park. Ben Min Jae."

Kadın annemle aynı yaşlardaydı.

" Merhaba. Bay Park yerine Jimin'i tercih ederim."

" Benden istediğiniz bir şey var mı?"

" Hayır ama annemin ilaçlarını aldığından emin olun ve önemli bir şey olursa arayın lütfen. Şimdiden teşekkür ederim."

" Önemli değil Jimin. Annene iyi bakacağım."

Gülümseyip evden çıktım. Kafamı kaldırıp baktığımda arabaya yaşlanmış bir meteor beklemediğim bir şeydi.

Yine siyahlara bürünmüştü. Siyah gömlek ve pantolon. Siyah kot ceket ve siyah ayakkabıları ile çok yakışıklı görünüyordu.

" Bay Park sonunda gelebildiniz."

Marry Me ♡Jikook ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin