4. Güzel Gözler

67 39 1
                                    

Kızların yanına gittiğimde kantinden çıkacaklardı ama ben gelince masaya tekrar oturdular. Beni kaldırmadıkları için kızmalımıydım onlara bilmiyorum ama iyi ki de kaldırmamışlardı çünkü Bulut'la arkadaş olmuştuk. Kızlar okulu beğendiklerini söylüyorlardı ki karşı masada oturan grup dikkatimi çekti. İçlerinden bazıları bizi kesiyorlar. Büyük ihtimalle yeni olduğumuz için dikkat çekmiştik. Hatta galiba oturanlardan üçü bizim sınıftaydı. Yaklaşık on üç-on dört kişi vardı masada oturanlar. Birisi fazla dikkat çekiyordu lakin..

Mavi-yeşil karışımı gözleri vardı, yapılıydı yani kasları buradan bile belli oluyordu saçları kahverengiydi. Çok yakışıklıydı yalan yok ama bir Bulut etmiyordu.... Tamam birazcık ediyor olabilir. Ay tamam onun kadar yakışıklı... Neyse fazla inceledim çocuğu biraz daha bakmaya devam edersem yüz bulup rahatsız edebilir... Tam önüme dönecektim ki çok geç olduğunu fark ettim... Çünkü masaya geliyordu ki geldi... "merhaba" dediğinde kızlar birbirine bakmaya başladı ve ben de içimden kendime beddualar etmeye başladım. Kendime saymayı bitirdiğimde "merhaba" dedim. Tam gözlerimin içine bakıyordu nefesim kesilecek gibi hissettim. Adının Koray olduğunu söyledi ve bana göz kırpıp gitti. Galiba adımı biliyordu ki bizim sınıftaydı zaten.

Kızların hepsi bana döndü tabi... Ne diyecektim ben... 'Ona baktığım için yüz buldu astarını istemeye gelmiş' mi diyecektim...

Kızlar cevap beklediği için "bakmayın öyle valla alakam yok. Hem cazibeme kapıldıysa benim suçum ne?" dedim dalgaya alarak.

Bu kızlarında güldürmüştü. "ay g*tümün kenarı havaya bak" diyen tabiki de Nazlı'ydı.

"kızım iki dakikada ayarttın çocuğu yeminle korkuyorum senden" diyen ise Buse'ydi...

Tam cevap verecektim tenefüsün bittiğini haber veren zilin sesiyle susup sınıfa gittik. Sınıfa girdiğimde ise bir şeye çarptım. Buluta çarpma lazımdı değilmi? Yani filmlerde öyle oluyordu. Ama ben başkasına çarpmıştım ve filmlerdeki gibi de hiç öyle yakınlaşma falan olmadı hatta çocuk fazla gıcıktı..

"kızım malmısın ya önüne baksana üstüme çıktın resmen!" diyen bir salağa çarpmıştım.

"bence sen malsın. Ben önüme bakmıyorsam sen baksaydın gerizekalı!"

yani bende buydum işte bana kimse laf sokamazdı, altta kalamazdım. Ben Hayat'tım.. Herkes beni böyle kabul edip böyle seviyordu... Damarıma basılmasını sevmezdim.. Çocuk bana tuhaf tuhaf bakmaya devam ederken ben onu ittirerek yerime geçtim. Bulut'u bana baktığını o an fark ettim. Ama başka biri daha bakıyordu. Koray...Bulut'a gülümseyip önüme döndüm. Ama Koray hala bakıyordu ona yaklaşmamaya çalışıyordum fakat becerebileceğimi sanmıyorum. Gözleri hala aklımdaydı... Birde en sevdiğim renk mavi ben daha nasıl unutayım o güzel gözleri...

........................................................................
Benim yazdığım ilk hikaye. Kötüyse affola. Kendimi geliştireceğim... Söz.... 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

HAYATA TUTUNMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin