2. Yeni Okul

87 42 3
                                    

Bizim pek bir gayemiz olmadı bu hayatta... Sadece derslerimize veriyorduk kendimizi. Bu nedenle derslerimiz fazlasıyla iyiydi. Özel Bulut Koleji'nin sahibi bizi okula burslu olarak almaya karar vermiş. Bu çok güzel olmuştu. Eski okulumu sevmiyordum zaten. Bizim kızlara da çıkması ayrı garipti ama şimdilik kurcalamayacaktım.

Sabah alarmın sesiyle değilde Hatice ablanın çağırmasıyla uyandım. Daha alarm çalmamıştı galiba... Yanımdaki yatağa baktığımda boştu doğrulup diğerlerine baktım onlarda yoktu. Saate baktığımda yedi buçuğa geliyordu. Kızlara kızmıştım beni kaldırmadan aşağı indikleri için. Hemen yeni formamı giyip aşağı indim. Kahvaltı ettikten sonra okula geldik.

Kapıda öylece devasa okulu izliyorduk. Bir anda Nazlı'yla aramızdan bir çocuk geçti ama o kadar sert geçti ki resmen bizi yana doğru savurdu. "oha oha! Malmısın ya.. Babanın okulumu oğlum bu ne ya! yavaş giremiyormusun içeri! Öküz... Sanki başka boş yer yok içeri girecek! Gerizekalı..." bir anda arkasını dönmesiyle susmam bir oldu. Bir adım bana yaklaştı. Ama bu.... Çok... Yakışıklı..... Yüzündeki sert ifadeyle yüzümü inceledi ve

" birincisi babamın okulu! İkincisi ben yavaş giriyordum siz beklemediğiniz için bu kadar savruldu uz. Üçüncüsü dördünüzde yan yana durunca geçecek yer kalmamış. Beşinci - biraz daha yaklaştı- bana bir daha hakaret etme!!! Ve son olarak siz kimsiniz?? "dedi.

Ne zaman tutmaya başladığımı bilmediğim nefesimi verdim ve" biz yeni geldik burslu olarak. 10. Sınıf öğrencisiyiz. Ben Hayat. Bunlarda Nazlı, Sude, Hira..." hepsi tek tek selam verdi çocukta başıyla selamlarını alıp gülümsedi. Tam adını soracaktım ki o adını söyledi. Bulut'muş adı...

Aaa okul... Vay be ne babalar var. Oğluna özel okul ha..

Sınıfa girdiğimde gerilmiştim. Herkesin gözü bize dönmüştü. Bu sırada zil çaldı ve hoca geldi.. Daha sonrasında ise sınıfa Bulut girdi.. Aynı sınıftaymışız ne güzel... Gri gözlerini gözlerime sabitledi tebessüm ettim oda karşılık verdi gülümseyerek sonrasında ise yerıne oturmuştu. Hoca bize kendimizi tanıttırdıktan sonra cam kenarında en arka dörtlüye oturttu bizi. Yan sırada Bulut oturuyordu.

Onu inceledim biraz... Yaklaşık 1.80 cm boyunda, kaslı -baya belli oluyor- buğday tenli, siyah saçlı ve gri gözlü biriydi. Konuşmasından ses tonunun güzel olduğu belli oluyordu. Neyse diyerek önüme döndüm.

Ders matematikti ama benim ilk gün olduğu için galiba ders dinleyesim gelmiyordu. Bu yüzden sıraya başımı koydum ve uyudum.

HAYATA TUTUNMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin