Yaz Yağmurum Tanıtım

1.4K 45 44
                                    

Sıcak bir yaz günüydü. 17 yaşındaki Yağmur ve yanında üvey babası Ufuk el ele tutuşmuş gülerek geziyorlardı. Yağmur babasını üvey olmasına rağmen seviyordu, hem de milyonlarca kez...
Ufuk ise kızını öylesine seviyordu ki onu küçük oğlu Atlas' tan ayırt etmiyordu.

Aniden bastıran yağmur Ufuğu gülümsetti.
" Yaz yağmurlarını seviyorum. "
" Ben de. "

Sonra Ufuk Yağmur' un saçlarını öptü ve telefonunu çıkardı.
" Anneni aradın mı ? "
" Evet aradım. Söyledim evden çıktığımızı. Tamam dedi. "

Ufuk başını salladı ve ilerlemeye yeniden devam ettiler.
" Sen de yaz yağmuru gibisin. Bunaltan şu sıcaktan kurtaran, ferahlatan mükemmel bir hissin kızım. "

Ufuğun bu ani iltifatı Yağmur' u ölesiye mutlu etti. Belki gerçek bir kan bağı olan biyolojik bir ailesi olmamıştı ama o onların yokluğunu Ufuk ve Ceyda sayesinde hiç hissetmiyordu.

Yetimhaneye verildiğinde henüz 6 yaşındaydı. Küçük Yağmur korkmuştu. Çünkü ailesi artık yoktu ve ne yapacağını bilmiyordu. 12 yaşına kadar yetimhanede yetişmişti. Ardından Ufuk ve Ceyda gelmişlerdi yetimhaneye. Henüz yeni evlenmişlerdi. Ve gerçek bir çocukları olmadan önce bir çocuk istemişlerdi.

Yağmur onlar geldiğinde hemen tanımıştı onları. Yanlarına gitmişti ve sohbet etmişlerdi. Sonra Ufuk Yağmur' u çok sevdiğini ve onu eğer Yağmur' un da rızası varsa evlatlık edinmek istediğini söylemişti yetimhane müdürlüğüne.

Ardından da bu duruma gelmişlerdi. Yağmur annesini ve babasını seviyordu. Yağmur yetimhaneden alındıktan 3 gün sonra Ceyda' nın hamileliği öğrenildi. Hepsi seviçle kutladılar bu olayı.
Şimdi de Atlas 3 yaşındaydı hatta neredeyse 4 olacaktı.

Mutlulardı.

Şimdilik...

YAZ YAĞMURUM ( ŞEHİNŞAH TEXTİNG )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin