YY ~3~

651 41 30
                                    

Ömür babamı gördüğünde tepkisizce yüzüme baktı. Babamın suratında garip bir ifade vardı. Ömür'ü tanıyordu aslında. Ben de Ömür'ün elini bırakıp elimi salladım ve babamın arabasına gitmek için yola adımımı attım. Arabalar yoldan geçerken müsait bir vakitte geçtim ve ön kapıyı açıp yanına oturdum. Birşey olmamış gibi davranmaya çalışıyordum ama illaki konusu açılacaktı.

" Telefonunu evde unutmuşsun ben de seni merak ettim almaya geleyim dedim. "
" Ne hoş. " diye mırıldanıp çantamı kucağıma aldım. Gergin olduğumu hissettiği için fazla uzatmadan arabayı çalıştırdı. Ben de radyoyu açtım ama ne yazık.ki pop şarkı çalıyordu. Hadi ama ! Şehinşah'ın yanında pop dinleyecek kadar düşmemiştim. Aslında...

Pop dinleyecek kadar da düşmemiştim...

Tam kapatmak için elimi uzattığım sırada bir anda şarkı bitti ve Khontkar çalmaya başladı. Babama dehşet içinde bir surat ifadesinde döndüm. " Siktiğimin pembişi. " Ben kendimi tutamayıp kahkahalara boğulurken babam da kaçamak bir bakış attı ve sırıttı.
" Odanda gizlice bu pembişi dinlediğini biliyorum. "
" No.1 ile küsken gizlice onu dinlediğimi de biliyordun. "

Kafasını salladı. Babam onlarla kavgalı diye şarkılarını dinlemeyecek değildim heralde. Adamlar yapıyor abi niye dinlemeyeyim ki değil mi ?
" Al benim telefonumdan bağlan. Duymak istemiyorum şu pezevenki. "

Telefonunu elime alıp kilit ekranını açtım. Kilit ekranında Atlas ve annemin fotoğrafı vardı. Gülümsedim. Bu fotoğrafı ben çekmiştim. Kilidi açtığımda ana sayfa ekranında da ikimizin çekildiği o meşhur selfiemiz olduğunu görünce gülümsemem genişledi.

" Niye gülüyorsun ?" Suratıma iki saniye bakıp yeniden yola döndü. Henüz yeni boyattığı saçları çok tatlılardı ve elimi saçlarına atıp küçük bir çocukmuş gibi karıştırmak istiyordum.
" Fotoğraflara bakıyordum da. " diyip telefonu radyoya bağladım.

" Kilit ekranında kendini göremeyince üzüldün mü ?" diye sorduğunda şu sıralar babamın en sık dinlediğim şarkısı Güller ve Rhyme' ı açmıştım.
" Hayır. Niye üzüleyim ki ? "
" Bazen kendini dışlanmış gibi hissediyormuşsun gibime geliyor ve bu beni tahmin edilemeyecek kadar rahatsız ediyor. "

Başımı olumsuz anlamda salladım. Yanlarında dışlanmış gibi hissettiğim bir saniye bile olmamıştı. Annem ve babamsa bundan korkuyordu.
" Hiç, hem de hiç öyle hissetmedim. Merak etme baba. "

Gülümsediğinde gülümsedim. Kalan yol boyunca onun şarkılarını açıp bağırarak söylemiştik. Araba yolculuklarımız hep böyle geçerdi.

" Fatih abiii. " diye bağırarak odama geçtim. Fatih abi salonda oturuyordu. Ona böyle seslenmemi sevmediği için bilerek öyle seslenerek yanından geçmiştim.
" Yağmuuur. " dedi sitemli bir sesle.

Çantamı yere bırakıp salona ellerim iki yanda açık " Abi ismiyle sesleniyorum hala kızıyor ya. Ne diyeyim ?" diyerek girdim.
" Sen bana Fatih abi falan deme. Hidra de, abi de, en sevdiğim rapci falan de."

Kıkırdayarak telefonuyla uğraşan babamın yanına gecip yanağından makas aldım.
" Benim en sevdiğim rapçi şu yanımda görmüş olduğun yakışıklı bey bu arada. "

Babam çarpık gülüşüyle Fatih abiye baktı. Fatih abi gözlerini devirdi. Annem içeri girip benim yanıma oturunca herkes ona döndü.
" Ay ne bakıyosunuz be ?! "
" Güzelliğine. " dediğimde yanağımdan öptü.
" Omen toğrem. " demeyi de ihmal etmedi tabi.

" Ben yarın Ankara' ya gidiyorum. " diyip aniden konuyu değiştirdi Fatih abi. Babam telefonunu cebine atıp "Niye lan ?" diye nazikçe (!) sordu.
" Memleketimi özledim. Kafa dinlemek istiyorum. Yıkıldım anasını satayım. "

" Memleketimiz. " diye düzelttim onu. Kimlik bilgilerimde Ankaralı olduğum yazıyordu.
" Memleketimiz. " dedi Fatih abi de.

" Her neyse ben üstümü değişmeye gidiyorum. Sonra ders çalışıcam. Malum sınavlar baslamak üzere. Görüşürüüüüz. "

Odama doğru ayağa kalktığımda babam " Peki. " demekle yetinirken kapı pervazına yaslanıp " Görüşürüz Fatih abiciğim. " dedim. Fatih abim koltuğun yastıklarından birini yüzüme atacakken kıkırdayarak odama girdim.

Yüzüme yastık yemekten kurtulmuştum !

~~~~~~~~~

Wuhhhuuuğğ !

Oylarınızı yorumlarınızı bekliyorum canımcımlar.

💕

YAZ YAĞMURUM ( ŞEHİNŞAH TEXTİNG )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin