Multi: Ceyda ( Ufuk' un eşi )
~~~~~~~~~~~~~~
" Güünaayydıın ! " diye içeri giren babamla birlikte gözlerimi açtım. Sabahın sikinde bu ne enerji babacığım !
" Ne günaydını amına koyayım. " diyerek kafamı yeniden yastığıma gömdüm.
" Şşt babaya küfredilmez. "Sadece sırıtmakla yetindim. Her sabah bu rutini yaşıyorduk babamla. Odama gelir ve beni uyandırır, ben küfrederek uyumaya devam ederim ve babam en sonunda beni uyandırır.
" Babacım bana yaratıcı küfür etmeyi öğreten insan sensin. Hatırlatayım. "Gözlerimi yeniden açtığımda telefonumu eline aldığını görmemle yataktan fırlamam bir oldu. O da yataktan kalktığımı görünce kahkaha atarak telefonu koltuğa yeniden bıraktı.
" Noldu sevgilinle mesajlaşmalarını okurum diye telaşlandın mı ? "" Sevgili ne ya ? Yeniyor mu o ? " diyerek sap olduğuma vurgu yaptım ve babam yeniden almasın diye telefonumu koltuktan alıp powerbanke taktım.
" Hadi giyin. Çıkıcam birazdan. 10 dakikaya aşağıda olmazsan beklersem en adi şerefsizim. "
Gözlerimi pörtleterek bakmaya başladım ama o çoktan odadan çıkmıştı. Ah hadi ama ! Sadece 10 dakika mı ?!10 dakikam olduğunu hatırladığımda pijamalarımı apar topar çıkararak banyoya koşmaya başladım. Ama pijama altımı çıkarırken ayaklarım dolandı ve banyo fayansına yüzüstü yapıştım. Düştüğüm gibi kahkaha atmaya başlarken neden güldüğüme dair bir fikrim yoktu. Sadece... Komikti.
Formalarımı giyindikten sonra banyodan çıkıp makyaj masama geçtim. Koleje gitmiyordum. Aslında bu benim tercihimdi. Devlet okuluna gittiğim için de forma giymem zorunluydu. Sırf şu forma meselesi yüzünden koleje gitmek aklıma gelmemişti değil ama kolejleri sevmezdim.
Onlar beni evlat edinmeden önce de devlet okuluna giderdim. Kolejler zengin piçlerle doluydu ama devlet okulları en azından samimi sıcak bir yerdi. Bu yüzden belki de devlet okuluna gidiyordum.
Makyaj masama oturup saçlarıma baktım. Saçlarım omuzlarımın biraz altında, açık kahverengi ve dalgalı bir saçtı. Omzumu silkip tokayla at kuyruğu yaptım. Saçlarımı bağlamayı sevmezdim ama şuan bağlayasım gelmişti işte. Yüzüm gece uyumadığım için şişti. Gece babam ve annemle film izlemiştik. Hem eğlenmiştim ama uykusuz kalmıştım.
Sonra yüzümü boşverip çantamı sırtlayarak aşağı koşturdum. İndiğimde babamın kapının önünde annemin beline sarılmış konuştuğunu gördüm. İkisi de gülümsüyordu, gülümsedim.
Ardından bacağımda iki tane kol hissettim.
" Abla gidiyor muyuz ? "Gülümseyerek Atlas' ı kucağıma aldım.
" Gidiyoruz ablacım. Sen kahvaltını yaptın mı bakayım ? "
" Yaptııım. "Babam ve ben kahvaltı yapmayı sevmezdik. Ben okulda yerdim, o da aklına ne zaman gelirse. Midem biraz sıkıntılı da.
~~~~~~~~~~~~~~
Biliyorum " Çok kısa. " gibi yorumlar gelecek ama bu bir ' texting ' kitabı. Yani bölümler normal olmayacak. İçime aşşşırı sindi bu bölüm nedensizce.
Oy sınırı: 30
Yorum sınırı:20Hadi bak insaflı davrandım yine.
Kendinize iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ YAĞMURUM ( ŞEHİNŞAH TEXTİNG )
FanfictionKızlar dörde ayrılır; Babasız olanlar Babasından nefret edenler Babasıyla iyi anlaşanlar Küçükken babasıyla evlenmek isteyenler Ben de şu son maddedeki kızlardan biriyim. Yahu insanın babası Şehinşah olur da sevmez mi ? " Yaz yağmurlarını seviyorum...