Multi: Atlas (Ufuk ve Ceyda'nın oğlu)
~~~~~~~~~~~~
Arabaya binip Atlas' ı da yanıma aldım. Normalde babam beni okula bırakır ardından giderdi ama bugün Atlas' ı okuluna biz bırakacaktık. Atlas yanıma minik bedenini bırakıp kendi gibi minik çantasını da yanına aldı. Babam elinde telefonla sürücü koltuğuna binip gülümseyerek bize döndü.
" Selfieee ! " diye bağırıp kamerayı açtı. Atlas kolumu çekiştirerek " Selfie ne demek ablaa ?" diye sordu. " Fotoğraf çekilicez Atlas. " diyerek konuşmamızın bitmesini bekleyen babama döndük.Hepimiz gülümsedikten sonra babam telefonu verip " Kendini etiketleyip storyde paylaş bakalım. " dedi. Ben onun dediğini yaparken o da arabayı çalıştırmıştı.
Okuluma geldiğimizde arabadan inmeden önce Atlas' ı öptüm. Babama da elimle öpücük gönderdim. O da bana camdan göz kırptığında okula ilerlemeye başladım. Okulda tanınmama rağmen pek arkadaşım yoktu. Sadece Ömür vardı. Merdivenleri çıkarken önden gülümseyerek gelen Ömür' ü gördüğümde ben de gülümsedim.
Konuşmadan kolunu omzuma atıp ilerlemeye başladık. Ömürle ilk yıldan beri yakındık. İlk yılın 2. dönemi samimi olmuştuk aslında. Sonrasında bu zamana kadar da ayrılmamıştık. Bize sevgili diyenler, flört diyenler oldu. " Ömür Yağmur' u Şehinşah' ın kızı olduğu için kullanıyor." diyenler bile olmuştu. Sonra bilin bakalım Yağmur onlara ne yapmıştı.
Evet doğru tahmin dostlarım, Yağmur onların ağzına sıçmıştı.
Sınıfa gelince tabi ki de bad girl olduğum için en arka cam kenarına oturdum. Ömür önümde oturuyordu maalesef ki. Yanımda da sınıfın ineği Esra vardı. Ömür' ün yanında Mert diye gıcık bir çocuk oturuyordu ve Ömür' ün önünde abileri youtuber olan bir kız vardı. Abileriyle pek ilgilenmiyordum ama Dilan tatlı bir kızdı. ( Oldların gözü yaşlı )
" E naptın ? " diyerek arkasına döndü Ömür. Ellerimi telefonumu almak için cebime atmıştım bulamadım. Ömür ise sorusunu cevaplamadığım için ve ne yaptığımı anlamadığımdan saf saf izliyordu ceplerini karıştıran beni.
" Ananı sikiyim telefonumu unutmuşuum. " diye yakındığımda Ömür kahkaha attı." Sus özürlü. " diyip ensesine vurdum. " Hayırdır bilader ? " diye sorduğunda " Gülme mal. " diye yanıt verip yeniden sırama oturdum. " Ama komik. Bi insan nasıl telefonunu evde unutabilir ki ? " dedi ve sırıttı.
Yanımda test çözen İnek Esra " Ya bi susun. " dediğinde ikimiz de 2 saniye ona döndük. " Oğlum sen okula pijamayla geldiğinde ben sana hiç güldüm mü ? " diye Ömür' e döndüm. Ömür' ün yanında oturan ve Dilan' ın kuzeni Mert arkaya dönüp " Evet. " dedi. Ben de gülüp " Komikti ama. " dedim. Ömür bana göz devirdikten sonra " Önüne dön lan yavşak. " diye Mert' in ensesine vurunca yine kıkırdadım.
Ömür beni hep kıskanırdı. Bu her kim olursa olsun.
" Sen gülmeyi bırak da telefonsuzsun napıcan şimdi ? " dediğinde sırıtmam silindi. Hassiktir..." Off anneme desem biriyle yollamaz mı ki ? Gidip alamam çok uzak. Öğle arasında gidip alsam ? "
Ben kendi kendime çözüm ararken Ömür telefonuyla ilgileniyordu. Beyefendiye bakar mısınız ya ? Sağol Ömür, gerçekten.~~~~~~~~~~~~~~~
" Beynim aktı anasını satayım. " diyerek sınıftan koşarcasına çıktım.
" Yağmur derste uyudun amına koyayım nasıl beynin akmış olabilir ?"
" Son 3 dakika kala uyandırdın ya o arada dersi dinledim. Edebiyattan 3 dakika dinlemek bile beynimin akması için yeterli. "Omzumdan sarkan çantamı yeniden takmaya çalışırken perçemim gözümün önüne düştü. Elimle çantamı düzeltirken ağzımla perçemime üflüyordum. Aniden perçemlerimin çekildiğini gördüm. Sonra da karşımda sırıtan Akın' ı. Ah hadi ama...
" Siktir. " diyerek kenara kaydığımda önüme geçti.
" Hey biraz konuşmak için geldim sadece. "Sinirle sırıtarak başımı eğdim. Ömür' ün yumruklarını sıkmış Akın' a baktığını farkedince yumruk yaptığı eline dokunup dikkatini kendime çektim.
" Sen git geliyorum. "Tek kaşını kaldırdığında ben de tek kaşımı kaldırdım. Gözlerini devirerek okul çıkış kapısına yürümeye başladı. Akın ise piçimsi bir ifadeyle bana bakıyordu.
" Ne konuşacağız? Beni nasıl aldatıp sonra da ayaklarıma nasıl kapandığını mı ? " diye bıkkınca sordum.
" Aldatmadım. " diyip gözlerini kaçırdı." Aynen Özgeyle öpüşen de anandı zaten. "
" Tamam seninle böyle anlaşamayacağız. Yarın oturup konuşalım. Beni yanlış anladın. "
" Ben seninle ne otururum ne de konuşurum Akın. Bir kere siktiri bastım bundan sonra nah sana Yağmur.Lafımı çakıp arkamı döndüm. Ömür beni bekliyordu.
" Sırıtarak geldiğine göre sıçtın ağzına. "
Onaylayan o keyifli bakışımdan attığımda çarpıkça gülümsedi ve yürümeye başladık.Ellerimde elini hissettiğimde ona baktım. Sırıtıyordu. Onunla daha önce çok fiziksel bir temasımız olmamıştı. En fazla omzuna yatmışlığım vardı. Bu yüzden gerilmiştim ama çaktırmamaya çalışarak gözlerimi kaçırdım.
Korna sesiyle yolun kenarına baktığımda babamı gördüm.
nE ?!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ömür bey neler yapıyorsunuz aq ?
Her neyse.
Oy sınırı koymuyorum çünkü sizin oy vereceğinizi biliyorum.Eheh
❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ YAĞMURUM ( ŞEHİNŞAH TEXTİNG )
FanfictionKızlar dörde ayrılır; Babasız olanlar Babasından nefret edenler Babasıyla iyi anlaşanlar Küçükken babasıyla evlenmek isteyenler Ben de şu son maddedeki kızlardan biriyim. Yahu insanın babası Şehinşah olur da sevmez mi ? " Yaz yağmurlarını seviyorum...