-1- (3)

170 12 8
                                    

Kurt Kız Ve Kara Prens,Sonunda yeniden karşınızda,keyifli okumalar..

Hah!

Fena ucuz atlattım!

Nefes,nefese kalmıştım ve koşabildiğim kadar uzağa koşmuştum.

Bu bi suç,nolur denemeyin.

Ama,şimdilik herşey iyi..

Elime telefonumu aldım ve daha demin fotoğrafını çektiğim çocuğun fotoğrafına bakarak umut ettim.

Bunları onlara göstersem acaba inanırlar mı?

Tabikide!Gülümseyerek yürümeye başladım.Bunla saygınlığımı koruyacağım.

Ertesi gün okulda,Marin ve Aki'ye dün çektiğim fotoğrafı gösterdim.

Suratlarında ki o şaşkın ifadeyi bi görselerdi.

Aki inatçılığını belli ederek"Yok artık,bu gerçekten senin erkek arkadaşın mı??Çok yakışıklıymış yaa"

Bende kendimi sıraya yasladım ve iltifatların tadını çıkardım,yalan olsada.

Bilmiş ifademle,"Değil mi?,böyle birisinin erkek arkadaşım olması,bazen rüya mı değil mi diye merak ediyorum"şey aslında rüya.

Aki hâlâ inanamayan gözlerle fotoğrafa bakarken Marin'de bana aynı gözlerle bakıyordu.

Sonra aniden,

Aki: Aa,bir dakka sanki ben bu çocuğu önceden gördüm.

Ne?!İçten içe korkarak hemen atıldım;
"Belki de sana öyle gelmiştir."
Bu çocuk model yada toplum içinde bilindik biri falan olmasın gene yaptım yapacağımı ya..

Eğer öyleyse daha fazla saklayamam!!!

Aki düşünmeye devam ederken "ya gerçekten çok tanıdık biri gibi "

Tabi!konuyu hemen kapatmalıyım "hâlâ erkek arkadaşımdan mı konuşuyoruz?

Aki birden bağırdı "Aa!!" ödümün kopmasıyla Aki'nin hemen arkasında elinde yemek tepsisiyle geçen.."8.şube Sata Kyouya bu!!!" dünkü resmini çektiğim çocukla yüz yüze gelmemiz bir oldu.

İsminin Sata Kyouya olduğunu öğrendiğim çocukla Aki'nin arkasından şaşkın şaşkın bakışırken, Aki'nin Kyouya'yı fark etmediğini anladım.

Hemde hemen arkasında!!!!

Aynı okula gidiyoruz aman allahım.

Tam ağzını açıp "A,dünki sapı-"sözünü masadan hızla kalkarak ve onu da yanımda hızlıca götürerek yarıda bıraktırdım.

Kızlar arkamdan bağırsalarda hızlıca bahçeye koşmaya devam ettim.

Kyouya'yı sonunda bıraktığımda kravatını düzeltip "Şey,benden bişey mi istiyeceksin?"diye sordu.

LANET OLSUN !

LANET OLSUN !!

LANET OLSUUUUUUNN !!!

Bana bu kadar yakın birini seçmişim!

Utancımdan göz temasından kaçınarak başımı eğip "Ah şey aslında"

Birden alnımda hissettiğim bezle elimde olmadan başımı kaldırdım.

"İyi misin?,deli gibi terlemişsin.Canını sıkan bir şey mi var?Eğer istersen bunu benimle konuşabilirsin."dedi gülümseyerek.

Etrafımda sanki ışıklar dans ediyordu ya Rabbim! Bu çocuk hem yakışıklı hemde mükemmel! Tıpkı bir prens.

Kalbim deli gibi atmaya başladı sanırım böyle birisine anlatabilirim.Evet,şu an güvenebileceğim tek kişi o!

"Aslında..."diye söze başladım ve ona olup biten herşeyi anlattım.

Beraber bir banka oturup sonunda ne diyeceğini düşünmeye başladım.

"Hmm,sanırım bunu yapmaktaki sebebini anladım."

Of bu çok utanç verici acaba yeni tanıştığı bir kızdan böyle şeyleri duyunca neler düşünmüştür.

Sonra sırtını banka yaslayıp düşünmeye başladı.Acaba etkilenmiş falan olabilir mi.Yok canım sende Erika.

Ben mal mal saçma şeyler düşünürken "peki,sanırım sorun olmaz" dedi ve birden düşüncelerim dağıldı.

Kabul edeceğini ihtimal bile saymadığım bu çocuk az önce ne dedi öyle?! Kendimi tutamadan "Nee??!"diye bağırdım.

O ise benim aksime oldukça rahat bir şekilde gülümseyerek "sadece erkek arkadaşınmış gibi davranmam gerek değil mi?"

Ağzından bal damlıyor bu çocuğun o kadar şaşkın ve mutluyum ki heryer çiçek açtı sanki.

Y/N: Çok pardon bölüyorum :D ama şunu söylemem gerek ki bu bölümü kendim çeviriyorum normalde bakıp geçiriyorum ama pc'nin şarjı canım annem Sağolsun ortalarda olmadığı için kendim çevirmek zorunda kaldım,yani hangi versiyon daha hoşunuza gitti söylerseniz belki bundan sonra çevirerek de yazabilirim aradaki farkı bir önceki bölümden çıkartabilirsiniz ve endişe etmeyin ben Çevirmenlik yaptım*^*

Allahım!böyle ince düşünceli nazik insanlar da varmış demekki !

Sevinçten ayağa kalkıp mutlulukta evrene pozitiflik aktarırken.

"Şimdi 3 kere etrafında dön ve elimi tutup hav de."

Yanlış mı duydum?

Dona kalıp arkama döndüğümde karşımda başka birisi vardı sanki.

"Hadi ne bekliyosun başla."dedi soğukça.

Anlayamadan "Hadi mi?" dedim sözlerini tekrarlayarak.Ne demek istediğini anlamıyorum neler oluyor?

Küstahça bir şekilde güldü ve"Salak gibi davranma böyle belalı bir şeyi karşılıksız kabul eder miyim sandın?"

Sonra yüzünü ekşiterek"eğer köpeğim olursan bu aptalca zorla sevgili olma şeyini kabul ederim."

Köpek mi?Ne diyor bu?

"Ne????Köpek mi dedin??!ASLA!"elimden geldiğince bağırdım.

Bu manyak çocuk ne geveliyor?!

Yine küstah bir şekilde gülerek; "Hah,çokta umrumda sanki.Bu kadar rahat konuştuğum için kusura bakma,Kurt Hanım ."

Bunları yüzüme yaklaşıp söylese de o sırada utanacak halim yoktu çünkü aklımda eğer gerçek ortaya çıkarsa Aki ve Marin'in bana yapacakları eziyetler geldi.

Hemen bir kaç adım geriye gittim,bunu yaptığıma inanamıyorum.

Üç kere dönüp kyouya'nın elini tutup havladım.

O da manyakça hayır psikopatça gülümsedi.

Lanet olsun..

"İyi kız,ama ailen gördüğünde ağlama"

LANET OLSUN!

"Salak olman biraz kötü oldu ama iyi zaman harcadım.Şirin olmaya çalış,Pochi"

Islık çalarak uzaklaştı.

Ve ayrıca pochi de neymiş helal sanada Erika bir köpek olmadığın eksikti onu da oldun!

Eveet :D *yazmaktan eli tutmaz* sanırım yeterince uzun bir bölüm oldu şu an manga'nın 1.bölümü 24.cü sayfasındayız ve 1 bölüm 47 sayfa yani daha uzun yolumuz var ~ Umarım beklemenize değmiştir okurken sizi eğlendirdiysem ne mutlu bana ^-^ Y.B için +1 vote gereklidir herkese iyi günler ♥

Kurt Kız Ve Kara PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin