-1- (2)

246 18 3
                                    

Y/N:Multimedya'da Erika var :) 

Y/N:Bu arada Mari'demişim kusura bakmayın Marin olacak kızın adı,ilk bölümdeki hataları düzelttim,bilginiz olsun da,iyi okumalar :)

San ellerini beline koyup iç çekerek"Erika,böyle kötü yalanlar söyleme,iki türlü de doğruyu söylesen olmaz mı?" dedi sonda bana dik dik bakarak.

Sonra gözümde Marin ve Aki'nin bana karşı alacak tavırlarını düşünüp..

"Ha?İmkansız,imkansız!.Grubumdaki herkesin erkekler konusunda tecrübeli olmasından dolayı!Biz sadece erkek arkadaşlar konusunda konuşuyoruz!"

"Ben kesinlikle onlara söylemem bu çok tehlikeli,ve ayrıca yayılırsa da bittim"

Ben susunca San konuşmaya başladı,"Önceliğimiz neden bu denli insanlarla arkadaşlık kurdun.."

Sonra eskiye dönüp San'a anlatmaya başladım.

Okula yeni geldiğimde ilk konuştuğum kişi sırasında tek oturan Marin'di,yanındaki sıraya oturmuştum ve kurdelasına iltifat etmiştim"Bu kurdela çok güzel,çok sevdim!"tabiki yalandı.

Neyse şimdi zamana dönelim.

San,kollarını birleştirdi,sorgulanıyom resmen."Ama onlarla kalmana gerek yok."

Bende ürkek ve huzursuz  sesimle"Yapamam çünkü gruplar tamamiyle oluştu,şimdi ayrılamam."

"Ne başa bela kızsın se-"

Derken lafını dayanamayıp böldüm"Kapa çeneni!Herneyse!"

"Bu pozisyonu korumak için erkek arkadaşlar konusunda yalan atmaktan başka seçeneğim yoktu."

San bi kaşını kaldırıp ani,bağırmama anlam kazandırmaya çalışıyordu.

Biliyorum.Ben bile bu fikrin aptalca olduğunu düşünüyorum.Ancak.

Aklıma gelen görüntü'de tek başıma ben oturmuş kasvetli ve terk edilmiş şekilde kendi başıma yemeğimi yediğim arkada ise tüm kızların neşeli şen şakrak oldukları,masa vardı.

Ellerimi yüzüme koyarak bağırdım"Benim Lise Hayatım Söneceeek!!!"

San'da napıyosun kızım bakışlarında,gürültüden kulaklarını kapadı.

Birden yandan gelen sesle.

"Ah,bende öyle düşünmüştüm.Eri'nin erkek arkadaşı var ha?" Y/N:Eri-->Erika'nın Kısaltması Ne Olur Ne Olmaz.

Marin Ve Aki?!

İkisi tuvalete girmişti,Marin'in eller saçlarında Aki'de onunla beraber yürürken konuşuyorlardı.

"Gerçekten neye benzediğini bilmiyorum."

"Aynen,ve daha önce yüzünü hiç görmedim."

"Peki ya sen gördün mü hiç?"

Sonra aynaların olduğu yere geçtiler sanırım çünkü San ile tuvalet kabinin içine girmiştik,evet saklanıyoruz ben stresten ter basarken o allahım benim suçun neydi? neden burdayım bakışları atıyodu.

Neyse devam edelim.

Marin"Zaten Erika asla mesajlarını ve fotoğraflarını bize göstermiyor,ona erkek arkadaşını sorduğumda sürekli oyalayıp duruyor."

"Gittikçe garipleşiyor"

"Onun erkek arkadaşı ile ilgili anlattığı herşey yalan."

Ben kan ter olmuşken o sözle daha da stres yaptım.

"Haklısıın!Biraz şüpheli filan davranıyo"

"Ve tüm gün o saçma aramaları düzenliyo"

Bu kötü..Herşey bitti..

Başımı öne eydim ve düşünmeye çalıştım ama aklımda sadece tek bişey vardı.San bana bakıp gine kollarını birleştirip"Sanırım bu yalanı daha fazla sürdüremeyeceksin."

Sıç..

Sıçtım..

Y/N:Sıçmak filan bu kız ne diyo ya TT^TT-->Yazarın acıklı ağlayan suratı) arkadaşlar ben ne yazıyosa onu geçiriyorum tepki verecek olursa bunu bilsin lütfen.

Okul bitişi dışarda yürürken.

Düşüncelerimden kurtulamıyodum.

Lanet olsun, herşey açığa çıktı.

Cehennem hayatı misal,bunun başlamasından korkuyorum.

Lanet olsun lanet olsun!

Yürürken düşünmeye devam ettim.

Kendi mezarımı kazdım,şimdi ne yapmalıyım?Hemen bir erkek arkadaş edinemem,dvd kirâlandığı gibi kirâlayacağım bir yerde yok..

Y/N:Valla bu kız deli :D

Ya--ne yapmalıyım!En sonunda delirecektim ki arkamda duran iki kızın sesi ile düşüncelerimden sıyrıldım.

"Hey,hey.Şuna baksanaa"

"Bu o çok havalı olan çocuk değil mi?"

Bende merakıma yenik düşerek arkamı döndüm ve karşımda çok yakışıklı birisini gördüm,tam olarak karşımda değil ama uzakta işte.

Yalnız,baya yakışıklı.

Cidden göze çarpan birisi,Çekiciliğinden yoldan geçen kızlar sürekli çocuğa bakıyordu,bende şaşırmış bi şekilde zaten onu izliyodum böyle yakışıklılar heryere yok malum odun kasabası.

"Ya,bende böyle bi erkek arkadaş istiyorum"dedi bi kız.

"Hey,bizimkilere söylemek zorundayız ama"

Aha!

İşte bu!!

Tek ihtiyacım bi resim!!!

Onu erkek arkadaşım yapabilirim!

Telefonumu ışık hızı ile çıkardığımda ve direk resmi aldığımda,ona fazla yakın olduğumu ve çoktan beni farkettiğini,bana bakışlarından anlamak zor değildi.

Ben elimde telefonla,donakalmışken utancımdan ağzım yarı açık kaldı.

"Kamera lensi?"

Bana birdaha bakarak"Fotoğraf mı çektin?"

Heuh napıcam,gine ter bastı,donuk kaldım hareket etsene ben!çok suçlu hissediyorum gizli fotolar çeken garip kız erika!ne diyorum ya!

Sanırım eski taktiklerden kullanmam gerek.Kaçmak için.

 işaret parmağımla arkasında bir yeri göstererek ederek"AA,O NE ÖYLE?!"

Aniden kafasını arkaya çevirmesiyle.

Ordan tüydüm.

Y/N:Yeni bölüm için 1 vote yeterlidir :) 

Kurt Kız Ve Kara PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin