Cand intra in camera Serena era pe pat asteptandu-l stia ca nu avea ce altceva sa faca si decat sa o maltrateze iar incetul cu incetul isi accepta soarta. Baiatul era imbracat in negru din cap pana-n picioare, se duce pe pat ii ridica fata cu mana incet si cand privirile lor se intalnesc blondina ii sare in brate si incepe sa planga. Baiatul ii raspunde la imbratisare si o strange mai tare ca niciodata, vroia sa ii simta inima cum bate, vroia ca ea sa se simta protejata.
- Ai venit. Spuse Serena printre suspine
- Normal ca am venit, doar te iubesc. ii spuse linistitor Harry
- Si eu te iubesc.
- Tu ce ?
- Am spus ca si eu te iubesc. Cat timp am fost inchisa aici mi-am dat seama de sentimentele mele pentru tine.
Harry ii ia fata in maini si isi lasa usor buzele peste ale ei pana cand se intalnesc si atunci ia nastere un sarut pasional, dar Serena il intrerupe.
- Cum iesim de aici? intreaba blondina ingrijorata
- Pai cine a zis ca o sa iesi de aici? Nu am venit sa te salvez. ii raspunse Harry serios
- Hahaha nu am chef de glume acum. Am trecut prin iad in ultimile luni. Vreau acasa la mama mea la prietenii mei si sa fiu cu tine.
- In mai putin de 5 minute o sa dea buzna niste politisti si o sa ii aresteze pe toti. Eu am lucrat cu politia in tot acest timp pentru a te gasi si sa ma pot infiltra aici in acest bordel.
***
Era dimineata Serena se trezeste si simte sub capul ei ceva nici tare dar nici moale ca perna ei, se ridica usor si il vede pe Harry care se uita la ea.
- Hey. Ce faci aici?
- Pai ai adormit pe mine si nu am vrut sa te trezesc si in plus am stat aici toata noapte pentru a avea grija de tine.
- Unde este mama?
- Cred este jos.
- Sti ce s-a intamplat cu acei oamenii din bordel?
- Pai toti care lucrau pentru unu Otel au fost arestati inclusive el si fetele au fost retinute doar in seara asta la sectie si o sa le dea drumul la 12.
- Si cat este ceasul ?
- 9:46. de ce ?
- Pentru ca vreau sa mergem la sectie. Vreau sa vad cum se simte o fata Alessia s-a purtat frumos cu mine si incerca mereu sa imi i-a clientii mi-a fost o adevarata prietena.
- Bine merg cu tine dar mai intai mergem sa luam micul dejun.
Serena se ridica din pat urmata de Harry, dar aceasta cand se ridica ameteste si cade, dar o prinde Harry.
- Esti in regula? Spuse Harry ingrijorat pentru fata cu parul de aur care acum avea acea flacara in ochii care ii facea pe baietii sa o doreasca
- Nu stiu. Am ametit si pentru cateva secunde nu mai vedeam nimic in fata ochilor.
- Ar trebui sa mergi la doctor.
- O sa imi treaca probabil e de la nemancare.
- Bine.
Dupa ce coboara Serena isi imbratiseaza mama si iau micul dejun in liniste. Toti erau ingrijorati pentru Serena aveau multe intrebari, dar nu vroia sa ii strice buna dispozitie deoarece stia ca e greu pentru ea sa isi amiteasca prin ce chin a trecut.
Ajunsi la sectie Serena ii cere unui ofiter sa o duca la celula Alessiei, dar aceasta tocmai iesise.
- Hey.