Daca va place ce cititi lasa-ti un comentariu cu o parere sau o critica. Scuzati-ma daca sunt greseli de ortografie. Va multumesc !
Intr-un sfarsit cele doua si-au luat tot ce era nevoie pt ziua Lisei. Dupa cumparaturi se duc la suc si acolo se intalnesc cu Harry si Josh. Serena o lua pe Lisa de mana sa plece de la acea cafenea, dar era prea tarziu deoarece cei doi deja le vazuse.
- Buna frumoaselor. spuse Harry fericit
- Buna. ii raspunse Lisa zambitoare
- Buna si voua. spune Serena cu jumatate de gura.
- Ce faceti pe aici?
- Pai iubire am venit sa luam tot ce ne trebuie pentru ziua mea.
- Pot sa vad si eu ce ti-ai luat.
- E o surpriza.
- Pai parca era ziua ta nu a mea. Eu trebuia sa iti fac tie o surpriza. se uita Josh la Lisa cu ochii lui intunecati si misteriosi.
- Stiu dar tot vreau sa fie surpriza. si Lisa ii da un mic sarut dupa care cei doi zambesc unul la celalalt.
- Ce faci? o intreaba Harry pe Serena
- Sar in sus. spuse ea ironica
- De ce te porti asa cu mine? Din cauza lui Nate?
Fata nu spuse nimic se uita in alta parte, iar Harry se uita la ea cu ochii lui de catelus. Ii venea sa sara pe ea sa o sarute si sa ii zica “ Este totul in regula iubirea mea acum esti cu mine esti doar a mea”, darn u putea face asta. In timp ce Lisa si Josh se sarutau si vorbea de-ale lor Nate trecea pe acolo si ii vede pe cei 4, furios se duce la ei.
- Ce faci aici? Ai venit sa te intalnesti cu asta? spuse el pe un ton ridicat.
- Am fost cu Lisa la cumparaturi si dupa am venit la un suc sin e-am gasit cu ei. spuse ea speriata
- Bine acum hai acasa cu mine.
- Bine. la revedere aveti grija de voi.
Serena si Nate se urca in masina baiatului si porneste spre casa fetei. Pe tot parcursul drumului niciunul nu spuse nimic, Nate era foarte nervos, iar Serena se uita la el cu niste ochi de catelus putin speriat. Ajunsi acasa la fata Nate ia bagajele din spate si merge in spatele Serenei, intrand pe usa o servitoare era in living facand curatenie, Nate arunca saosele si o ia de mana pe Serena o intoarce spre el si ii da un pumn in ochi. Serena pica jos punandu-si mana la ochiul lovit si ochii i se umplura de lacrimi. Nate se uita la ea cu niste ochii rosi fiorosi pe fata lui se putea citi gelozia si nervii pe care ii avea.
- Ce ti-am spus sa nu mai vorbesti cu ala? Ma iei de prost? Iti dai intalniri cu el? un val de intrebari se napusti asupra ei.
Serena cu un glas jos si tremurat ii raspunde ca nu si-a dat intalnire cu el a fost doar o coincidenta.
- Atunci de ce ai stat cu el puteai sa il saluti si sa pleci. se rasti acesta la ea
- Dar Lisa ma rugat sa raman putin sa stea cu Josh. tipa si aceasta
Servitoarea a ramas socata de reactia acestuia si de reactia ei ca nu facea nimic doar statea acolo jos cu mana la ochii plangand, cand putea sa il dea afara sau sa ii ceara ajutorul. Nate o ia de mana o ridica se uita putin in ochii ei si dupa o impinge si pleaca. Serena incepe sa planga si mai tare si se aseaza in genunchi. Servitoarea se duce speriata la ea o ia de umeri sa o ridice si a luat-o in brate. Serena nervoasa ii da mainile la o parte si ii spune sa nu ii zica nimic mamei ei despre acest incident. Ducandu-se sus la ea in camera fata se tranteste in pat si continua sa planga pana adoarme. Era ora 20:30 iar Lisa o suna in disperare,intr-un final Serena ii raspunde cu o voce ragusita si aproape soptea. Lisa o intreaba speriata daca este in regula si ce s-a intamplat intre ea si Nate dupa ce au plecat. Fata ii raspunde ca totul este bine si ca Nate a inteles ca o fost doar o coincidenta. Lisa ii spune acesteia ca Harry le-a spus ca Nate i-a interzis sa mai vorbeasca cu Harry si ca o bate. Serena auzind toate astea tace putin amintindu-si toate momentele cand iubitul ei o batea, dupa cateva minute de tacere fata ii spune ca nu are de ce sa isi faca griji si ca toate astea sunt invetii de-ale lui Harry.