Partea 1

3.5K 65 3
                                    

- Nu mai rezit nici o zi in acest loc… vreau acasa la mama mea si prietenii mei.

- Serena mai ai un client vezi cum te porti cu el si stergeti lacrimile alea.

- Nu mai vreau pe nimeni vreau acasa te rog da-mi drumul.

- Am platit pentru tine si acum taci.

- Va urasc pe toti.

Un zambet ironic i se asterne pe fata alba ca laptele baiatului ce o forteaza pe Serena sa se prostitueze.

Haideti sa va spun cum s-a ajuns aici, este o poveste trista.

Pe data de 12 iunie Serena o fata cu parul blond si lung pana la solduri, cu ochii albastri si mari, buzele si nasul ei perfect se duce acasa la cea mai buna prietena a ei Lisa. Lisa era o fata petrecareata, parul ei era brunet si ochii ei verzi ii inebunea pe baietii.

     - Ce faci fata?

- Bine uite ma pregatesc pentru o iesire. Tu nu esti gata?

- Pai unde mergem.

- Acasa la Matt. Ai uitat?

- Scuze am fost distrasa cu mama, ca iar a plecat si m-a lasat singura in casoaia aia.

- Nasol hai fugi si imbricate fate frumoasa adica si mai frumoasa si la 10:30 sunt la tine.

- Ok ppa.

Serena pleaca de la casa prietenei ei. Lisa avea o casa cu etaj foarte mare, parintii ei erau bogatii defapt doar tatal ei lucra fiind un om important in lumea afacerilor. Serena ajunge acasa o salute pe menajera si se duce sus la ea in camera, se uita timp de 15 minute in sifonier pentru a-si allege o rochita si o pereche de pantofiori. Ea alege o rochie rosie scurta si mulata pe corp, iar in picioare isi ia niste sandalute cu tocul mare de culoare neagra. Machiajul este unu simplu pun blash in obraji fara fond de ten si un ruj rosu care ii venea foarte bine. La 10:20 prietena ei ajunge.

- Bine ca ai venit ca era gata de acum o jumatate de ora.

- Pai a venit si Josh la mine si dupa am pornit spre tine.

- Si el unde este?

- Ne asteapta in masina.

- Pai hai sa mergem.

Josh era prietenul Lisei de aproape 3 luni acestia doi erau incapatanati, dar tineau mult unul al celalalt, adica nici nu puteai sa ii rezisti lu’ Josh era cel mai popular din scoala corpul lui arata bestial, parul lui de culoare inchisa si acei ochi negri care te duc intr-o lume diferita numai cand ii privesti. Ajunsi la petrecere Cei trei se dau jos din masina si acolo Serena se intalneste cu iubitul ei Nathan (Nate), acesta era blond, ochii caprui si un abdomen bine lucrat.  

- Buna ce faci?

- Bine va asteptam.

- Pai acum suntem aici. Matt unde e ?

- In curte de ce ?

- Vroiam doar sa il salut si sa ii  multumesc pt invitatie.

- Aha.

- Esti gelos?

- Nu.

- Sigur.

- Da si nu ma mai enerva.

Nathan era cam irascibil si foarte gelos, poate ca tinea la Serena dar mereu se purta urat cu ea din cand in cand o mai si lovea dar ea il iubeste foarte mult si ii iarta tot ce face el.

- Buna Matt mersi pentru invitatie.

- Cu placere. Voi sunteti prietenii mei si sunteti bine veniti in casa mea.

Dragoste neasteptataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum