Partea a 3-a

1K 25 0
                                    

Dupa cateva minute de tacere din partea amandurora. Rebeca se deslipeste de Lisa si se sterge cu un servetel de lacrimi, se duce la dus in timp ce Lisa inca era traumatizata de ce ii povestise Serena. Dupa un dus cald si revigorant Serena se imbraca intr-o pereche de pantaloni scurti si o bluza lejera. Mai stat imp de o ora de palavrageala cu prietena ei care reusi sa o inveleasca. Lisa pleaca acasa si Serena primeste un telefon de la Nate care i-a spus ca o sa treaca pe la ea. Dupa cateva minute de la telefonul dat Nate ajunsese la ea acasa, acesta intra o saluta pe mama fetei si cei doi se duc sus in camera blondinei. Servitoarea ciocane incet la usa si ii intreaba pe cei doi daca doresc ceva, dar ceva ciudat se intampla cand aceasta da sa plece Nate i-a facut cu ochiul, fata s-a inrosit toata si a plecat. Dupa 1 minut fata apare cu sucurile, iar Serena era pana la baie, cand fata se apropie de noptiera si pune sucurile acolo Nate ii pune man ape fund si se uita la ea. Fata speriata iese din camera repede si tranteste usa.

- Asta unde se crede de tranteste asa usa? Spuse Serena putin revoltata.

Nate se uita la ea si da din umeri avand pe fata un zambet de “ daca ai sti tu de ce …”. Zilele treceau si Nate ii facea avansuri servitoarei, ce era drep e ca este frumoasa, doar inaltimea o dezavantaja dar era ok si asa. Intr-o zi Serena cu mama ei erau la cumparaturi sa mai petreaca ceva timp impreuna deoarece era ultima zi a mamei sale pe care il mai petrecea acasa. Nate stiind ca cele doua ajung pe la 4-5 acasa el se dusese acasa la Serena prefacandu-se ca o cauta pe aceasta. La usa i-a raspuns fata micuta si l-a invitat inauntru spunandu-i ca stapanele nu sunt acasa. Acesta se duce usor spre ea o apuca de fund o strange si o saruta, fata prima data s-a impotrivit dar acesta nu i-a dat drumul apoi si ea punea mana pe el si-a raspuns la saruturi. Cei doi se duc in camera ei fara ca alte servitoare sa o vada si cei doi fac sex. Dupa ce au terminat Nate se imbraca si o ameninta pe fata ca daca spune ceva o bate pana o omoara si daca nu vroia sa il creada sa le intrebe pe celelalte servitoare ce i-a facut Serenei. Aceasta a ramas putin speriata, s-a imbracat si a iesit la cateva minute dupa el. In timp ce Nate dadea sa iasa pe usa atunci intra Serena si mama ei.

- Ce faci aici? intreaba suspicioasa Serena.

- Pai sa vezi ca … a…. am venit la tine dar am uitat ca esti plecata sit e-am asteptat vreo 30de minute si daca am vazut ca numai apari am vrut sa plec si sa revin mai pe seara. se balbai el

In timp ce Serena se uita la el suspicios iese din hol fetiscana cu un zambet larg , hainele fiindui putin sifonate, dar cand o vede pe Serena incremeni. Serena o vede pe aceasta ca radieaza de fericire si hainele mototolite se uita la ea.

- Pot sa stiu si eu de ce esti asa fericita si ce sunt cu astea asa sifonate pe tine? Nu vreau sa te vad asa in casa mea dute imediat si schimbate si nu mai ranji pe aici ca nu ai timp de dastea uitate ce mizerie e in casa cine vrei sa iti faca treaba eu?

- Ma scuza-ti domnisoara. spuse ea speriata si lasand capul in jos

- Miscate mai repede si numai face fata asta de nevinovata. Tipa Serena la ea.

Fata pleaca repede sa se schimbe cu capul in pamant.

- Nu mai tipa asa la saraca fata. Nu vezi ca ai speriat-o. spuse Nate pe un ton nevinovat

- E casa mea, regulile mele. Spuse Serena uitandu-se urat la el.

- Bine nu este nevoie sa te enervezi. Eu plec.

- Pai deabia ai venit.

- Mi-am amintit ca am putina treaba. Spuse el in timp ce iesea pe usa, lasand-o pe Serena fara sa mai apuce sa zica ceva

Atunci Serenei ii suna telefonul era Harry, primul lucru la care se gandea aceasta era”doamne ajuta ca nu vede Nate ca ma suna asta pentru ca altfel nu stiu ce mi-ar fi facut”. Serena ii respinge apelul si isi inchide telefonul. Se duce la ea in camera si o chema pe fetiscana maruntica sa ii aseze hainele. Dupa ce fata aseaza hainele Serena isi ia iPad-ul si sta in pat uitandu-se pe Facebook.Seara veni si Serena adoarme de dimineata coboara la micul dejun si servitoarele ii spun ca mama ei a plecat deja. Dupa micul dejun Serena isi deschide telefonul si vede ca avea 34 de apeluri pierdute de la Harry. Si 2 mesaje vocale in care spunea ca trebuie sa ii spuna ceva foarte important despre Nate si servitoarea ei. Serena se gandea ca totul este o inscenare de a lui pentru a se desparti de acesta. Dar ea nu stia adevarul, intrebare corecta este “de unde stie Harry?”. Ei bine Harry stia pentru ca el il urmarea de cateva zile pe Nate … si i-a vazut pe geam cand faceau sex.

Dragoste neasteptataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum