O lume straina, o lume noua

486 15 1
                                    

(Serena poveste)

Am mers la gasca "noastra" erau 3 baieti si 2 fete, Lisa a mers la un baiat era destul de frumos l-a sarutat, apoi s-a intors la mine toti aveau privirile atintite asuprea mea, ma simteam ciudat, ma incomoda ca se holbau la mine. Un baiat si o fata au venit la mine si m-au luat in brate si mi-au spus cat de bine le pare ca sunt in viata eu ma uitam la ei speriata si apoi l-am vazut pe el, pe baiatul cu care m-am plimbat, cand i-am vazut ochii aceia mari si caprui ma mai linistisem se vedea o mica stralucire in ochii lui , langa el era o fata care nu se uita prea frumos la mine. 

- De  ce nu mi-a zis nimeni ca viata mea a inviat? intreaba baiatul cu care Lisa sa sarutat

- Imi pare rau dar .... am vrut eu sa zic, dar Lisa m-a intrerupt

- Nu isi mai aminteste nimic si-a pierdu memoria si va rog sa fiti atenti, mai ales ca are si un bebe aici. le explica Lisa in timp ce imi punea mana pe burtica mea.

- Atunci imi pare rau, eu sunt John, este putin cam ciudat sa ma prezint dar in fine, eram prieteni buni inainte, sper ca o sa fim si acum.

- Si eu sper la fel, Serena imi pare bine, dar deja stiai numele meu.

Au inceput sa rada toti, bineinteles ca si pe mine m-a bufnit rasul.

- Eu sunt Edy sunt coleg cu tine.

- Eu sunt Inna, una dintre prietenele tale.

- Eu sunt Kristen, sunt noua pe aici.

- Imi pare bine sa va cunosc, sper ca in curand sa imi recapat memoria.

- Stai linistita, noi vom fi langa tine mereu. imi zicea Josh

Ma simteam putin ciudat, nu cunosteam pe nimeni, iar Harry baiatul de ieri nu mi-a zis nimic doar s-a uitat mereu la mine, probabil ca fata aceea frumusica Kristen este prietena lui, am vazut cand se tineau de mana. Dupa ce am petrecut pauza cu ei ne-am dus la ore, eu aveam engleza cu Josh si Harry, am stat in ultima banca cu Josh, iar Harry in fata noastra cu o fata cam uratica. In timpul orei nu prea am fost atenti la profa oricum ne-a dat cateva exercitii si ea se apucase de treaba ei. Ei mi-au povestit despre ei si despre timpul petrecut impreuna, erau draguti amandoi imi placea sa fiu in preajma lor si ma simteam norocoasa ca am avut si am niste prieteni buni si loiali ca ei. Am aflat mai multe despre mine, se pare ca eram mai rea decat mi-as fi imaginat, iar viata mea parea perfecta. Dupa ora am mers la cantina a venit si Alessia care s-a asezat intre mine si Edy, cred ca se placeau unul pe celalalt, am mancat mult doar mancam pentru doi, era putin ciudata toata chestia asta dar trebuia sa trec peste, nu aveam alta solutie. Dupa ce toti au terminat de mancat au plecat Alessia si-a luat la revedere deoarece ea terminase orele si pleca acasa si eu am mai ramas putin la masa, Harry a ramas si el.

- Cum te simti? ma intreaba el luandu-ma de mana

- Bine, cred, este totul atat de nou pentru mine, nu cunosc pe nimeni, toti sunteti niste straini. am simtit cum lacrimile imi cad pe obrajii .

- Hey, nu plangea nu ai de ce sa plangi noi suntem langa tine, mama ta este langa tine o ai si pe Alessia.

- Tu nu stii cum e sa fii singur sa nu cunosti pe nimeni, sa nu sti in cine sa ai incredere, sa nu ai trecut, este greu.

- O sa treci peste, mereu ai trecut peste.

Am plecat amadoi spre urmatoarea ora aveam sport, iar eu nu il faceam asa ca stateam sa ma uit la ceilalti. Ora a trecut repede, am plecat acasa singura, vroiam putin spatiu. Cand am ajuns acasa Alessia ma astepta cu masa pusa. Era cea mai buna sora aveam o foame in mine de rupeam. Dupa ce am mancat m-am asezat pe canapea in living si stateam cu ochii inchisi, mangaindu-ma pe burtica, cand deodata am simtit ceva miscandu-se nu imi venea sa cred, copilul meu tocmai miscase, era un sentiment placut eram foarte fericita. Am chemat-o repede pe Alessia si a ramas la fel de uimita ca si mine. Apoi dintr-o data s-a auzit soneria, servitoarea s-a dus sa deschida era Lisa si Josh. I-am chemat si pe ei repede si au simtit cum misca micuta mea. Cu totii eram entuziasmati, chiar se bucurau pentru mine puteam citi asta in ochii lor. I-am invitat langa mine pe canapea si am inceput sa vorbim, sa spunem glume, sa jucam carti si apoi ne-am uitat la un film. Dupa ce filmul s-a terminat Josh si Lisa au plecat iar eu m-am dus sa dorm, eram foarte obosita. Am adormit imediat. Dimineata cand m-am trezit aveam energie si ma simteam ma bine. M-am dus la baie mi-am facut un dus rapid si apoi m-am dus la micul dejun, Alessia inca nu se trezise asa ca am rugat o servitoare sa se duca sa o trezeasca altfel intarziam la scoala. Am luat repede micul dejun amandoua si am plecat la scoala cu masina ei. Am ajuns si dupa doua ore plictisitoare m-au apucat unele dureri de burta, erau suportabile dar sper ca nu este ceva grav. Dupa ce am iesit de la a doua ora am fost la cantina si am mancat ceva. In timp ce toti vorbeau intre ei am simtit o durere cumplita am scos un ignet de durere si m-am apucat cu mainile de burta toti se uitau acum la mine. Harry a venit repede langa mine.

Dragoste neasteptataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum