Pozdrav svima. Dugo me nije bilo ovdje, znate već, obaveze i sve ostalo što ide uz to. Bla, bla. Ono što me je potaklo da vam sad pišem, je nešto najodvratnije i najbolesnije što sam pročitala ovdje na Wattpadu.
Prvo, da se razumijemo. NE PLJUJEM po ičijem radu. NIJE MI TO NAMJERA. Svi imamo svoj vlastiti stil pisanja, preferiramo čitati ono što nam se sviđa itd. Ali, ljudi moji, postoje granice. Ukusa, razuma, morala ako hoćete.
NE OSUĐUJEM. ALI..... JEDNO VELIKO, OGROMNO ALI...
Nisam licemjer. Nastojim to ne biti. I svi imamo različite ukuse, mišljenja i to je posve u redu.
PRIČA KOJA OPISUJE... UHHH. Ne znam ni kako to izgovoriti.. Prvi seks djevojčice stare 13 godina sa prvo, pazite sad... VLASTITIM DJEDOM, PA OCEM, ZATIM SEKSUALNI ČIN SA VLASTITOM TETKOM, PA SA KONJEM... DA, dobro ste pročitali. Sa životinjom, pročitala sam opis zadovoljavanja KONJA. PONAVLJAM, U PRIČI SE RADI O CURICI OD 13 GODINA.
To sam pročitala jutros, uz kavu. Na Wattpadu. Ne želim reći ime autora ili autorice, niti ime priče. Ne zaslužuju dodatnu reklamu.
Samo se pitam kakav mentalni sklop u glavi trebaš imati da napišeš takvo nešto i objaviš? INCEST, SEKS SA ŽIVOTINJAMA.... ODVRATNO! BOLESNO!
Što me je još više zgrozilo, ljudi moji, jest to što (a tako sam zapravo pročitala tu odvratnu priču) jest što je curica od nekih 14 godina ostavila vote na njoj. Znate već, u obavijestima možete vidjeti kad ljudi koje pratite votaju i komentiraju na priče. Ja vidim naslov, otvorim priču i čitam i ne mogu vjerovati..... UŽAS!
Opet ću ponoviti. NISAM lažni moralist ni licemjer. Postoje erotske priče, neke su jako dobro napisane, neke graniče s jeftinom pornografijom, ali ok. Tko voli, neka izvoli.
Ali ovo... OVO NIJE EROTSKA PRIČA. NIJE NI PORNOGRAFIJA. OVO JE DEFINICIJA BOLESNOG I ODVRATNOG.
I djevojčica koja je to pročitala i votala, sutra kad se, NE DAJ BOŽE nađe u situaciji koja je opisana.. Hoće li misliti da je to ok? Da je to hot? Seksi?Užasnuta sam. Uplašena. Za nju i sve koje će čitati takve gadarije.
Osobi koja je napisala tako nešto. Ne znam tvoju priču. Ne osuđujem te niti ti solim pamet. Ali ovo što si napisala
. Nije ok. Nimalo. Nije uzbudljivo, vruće, seksi, ne napaljuje(neki su to napisali u komentarima, UŽAS) ovo je užasno. Bolesno. Gadljivo. Razmisli o tome što pišeš. Razmisli malo. Možda neke stvari bi trebalo zadržati za sebe, a ne prenijeti na papir ili tipkovnicu. Isuse dragi, nadam se da ne pišeš iz vlastitog iskustva ili da to nije odraz nekakvih tvojih fantazija.Što želim sa svim ovim svojim blebetanjem reći? Ljuta sam, zabrinuta i uplašena za svaku curicu, pa i dečka koji će možda pročitati ovakve i slične gadarije i pomisliti da je to super, divno, hot, seksi i ne znam ja šta. NIJE!!!!!!!!!!!!!!!
Ljudi, ukusi su različiti. Sloboda govora i pisanja je divna stvar. Ali postoje nekakve granice.
🖤