Olaaaaa. Sigurno ste mislili da sam otegnula papke.
Nope. Not yet anyway. Uglavnom, dugo nisam pisala i ovdje na Wattpadu sam puno rjeđe nego prije.
Obaveze, život i ostale gluposti. Nisam zaboravila na ovo, jednostavno ne stignem bla bla bla.No, nećemo o tome.Ovaj nastavak randoma planiram da bude gluplji što je više moguće i da se bar neko nasmije. Mislim da nam je svima jasno koliko nam je smijeh potreban, sada više nego ikada. Također, da me malo bolje upoznate.
Prekosutra, u petak, yours truly slavi rođendan.(14.08.1979😎)
Da, 41 mi je tek! Da padneš na dupe!Zato, u povodu toga... Evo 41 činjenica o meni. Znam, znam, niste mogli živjeti bez ovog nastavka randoma.
Pisati ću zbrda zdola, bez reda, šta mi padne na pamet,tako da ne očekujte nekakav redoslijed.1.Stara sam (očito) zovite me Metuzalem.
2.Single sam. (Nije se rodio taj koji bi meni ugodio- ovo zvuči 🔞ali nije😂.)
3.Živim s mamom (lame, I know) imam starijeg brata, roditelji razvedeni.
4.Prijatelji su moja obitelj, ona koju je biralo moje srce je citat s kojim se najviše mogu poistovjetiti.
5.Hrvatica, rođena, odrasla i živim u Šibeniku.
6.Najvažnija u životu mi je vjera u Boga. Ne govorim o religiji, već o pravoj, živoj vjeri. Inače sam kršćanka, idem u pentekostalnu crkvu(bivša katolkinja). Izuzetno poštujem ljude drugih vjera,te i ateiste i agnostike, vjerujem u slobodu da svatko od nas živi onako kako želi. Najdraži (zapravo jedan od najdražih) citata iz Biblije mi je čini drugima što želiš da čine tebi, uz onaj ne sudi da ti ne bi bilo suđeno. Napravit ću poseban nastavak na ovu temu, ovo je samo nešto kratko.
7. Najveći strah su mi zmije (zapravo svi gmazovi) i grmljavina.Ovo se odnosi na fizičke strahove, oni drugi su gubitak voljenih osoba.
8.Često plačem, veliki sam emotivac, ali rijetko plačem u društvu, uglavnom kad sam sama. Bilo što me može dirnuti.
9.Volim samoću, zapravo bi točnije bilo reći da mi ona ne smeta i da mi je često potrebno osamiti se na neko vrijeme. Velika je razlika između samoće i osamljenosti, mislim da to mnogi ne shvaćaju.
10. Obožavam pisati. Cijeli svoj školski život sam voljela pisati lektiru, sastave, pjesme i slično. Uvijek sam maštala da ću biti spisateljica.
11.Obožavam čitati. Pročitala sam stotine knjiga, imam doma pozamašnu biblioteku koju planiram uskoro još proširiti. Neke cure kupuju odjeću, ja kupujem knjige.
12.Volim se smijati, što je suprotno broju 8.Volim šale iako loše pričam viceve, smisao za humor mi je jedna od najboljih kvaliteta u ljudi.
13.Luda sam, kako bi mi rekli u Dalmaciji, opičena ko šlapa.
14.Najgori dan u tjednu mi je utorak, uvijek mi se nešto loše dogodi i jučer nije bila iznimka.
15.Najdraži dan u tjednu mi je nedjelja. To je i najčešće moj slobodan dan, odlazak u crkvu ili cijeli dan u sobi, u krevetu, opuštanje...
16. Radim u dućanu. Nije to loš posao, ali u zadnje vrijeme sam uglavnom u fazonu mrzimovajposaoioveljude.
17.Planiram se preseliti u Irsku.
Trebalo je to biti sljedeći mjesec, ali je korona rekla fuckyourplans, tako da će čekati do sljedeće godine.18.Treba mi promjena sredine, ljudi, države, to je glavni razlog za broj 17.
19. Nisam bila izvan granica bivše Jugoslavije i to planiram ispraviti što prije. Naravno, ako korona ne kaže fuckyourplans. Opet.
20.Poprilično sam sigurna da imam neku vrstu krize, sad je li srednjih godina ili nešto drugo, to je tema rasprave.
21.Lako se i brzo vežem za ljude, što mi se znalo obiti o glavu.
22.Došla sam do stadija da konačno znam ko sam, prihvatila sam sebe takvu kakva jesam i mogu vam reći da je osjećaj fucking fantastičan.
23. Puno psujem i to nastojim promijeniti. Jedna stvar koja je bitna:NIKAD ne psujem Boga i užasavam se toga i ljudi koji to rade. Moje psovke uglavnom uključuju nazive intimnih dijelova tijela i neke reproduktivne radnje.
24.Psihologija mi je velika ljubav. Studij psihologije mi je neostvarena želja, koju trenutno ispunjavam besplatnim tečajevima online.
25.Volim strane jezike, govorim engleski, prilično dobro španjolski, učim njemački i malo se služim talijanskim, također me zanimaju francuski,portugalski, turski, hebrejski, arapski i japanski.
26.Bila sam prosječno dobar učenik, mrzila sam matematiku i prirodne znanosti, obožavala strane jezike, hrvatski i povijest.
27.Voljela bih posjetiti puno zemalja.. Ali neke koje su najveće želje su:Izrael, Jordan (tragom Isusa Krista), zatim Afrika(da, znam da je riječ o kontinentu, nemam određenu zemlju koju želim posjetiti, možda Kenija), Francuska, Italija, Austrija, Španjolska, Meksiko,Argentina, Egipat, Kina, Nepal, Turska, Maroko, Tunis, Tajland.
28.Prva stvar koju moram napraviti, a dugo je odgađam jest putovnica.
29.Često odgađam stvari i onda radim u zadnji čas, to mi je jedna od mana.Radim na tome, obećavam.
30.Volim slušati ljude. Kažu mi da sam u tome dobra. Volim slušati o problemima i dati savjet kada mogu, a kad ne mogu samo slušati i zagrliti kad treba, ponekad je i to dovoljno.
31.Jednom mi se sve skupilo i otišla sam napraviti glupost. Srećom, tu je bila jedna osoba koja je slušala. Uvijek ću joj biti zahvalna na tome, tada sam se zarekla da ću uvijek slušati.
32.Visoka sam 179 cm, nikad nisam nosila cipele s petom, čak ni 5 cm, tako da sam si kupila jedne i planiram ih obuti u petak za večeru s mojim curama. Valjda neću slomiti nogu.
33.Obožavam jesti slatko, te junk food. Nastojim smanjiti, te se početi malo zdravije hraniti, vidjet ćemo.
34.Privlači me vegetarijanstvo, želja mi je probati bar 2 tjedna ili 1 tjedan. Volim jesti meso i ne ponosim se time, ribu ne volim što je sramota za mene kao Dalmatinku, ali šta se može.
33.OBOŽAVAM mačke. To mi je najdraža životinja, plan mi je biti crazy cat Lady. Kako mi ih mama ne podnosi, nikad nisam imala nijednu, šmrc. Ali je zato susjedov mačak moj najbolji prijatelj. Kad se odselim, planiram udomiti dvije mace. Kad sam bila mlađa, bojala sam se pasa. Sad više nemam taj strah, nisam protiv ideje da imam i psa.
34.Igram loto redovito oko godinu dana, to mi je jedini način da kupim stan, haha. Imam neki osjećaj da ću dobiti na lotu, nadam se da će se ostvariti.
35.Osoba sam sazdana od suprotnosti i često se osjećam kao podvojena ličnost.
36.Volim planirati stvari, ali također sam i prilično spontana osoba (vidi 35)
37.Zelene oči su mi nešto najljepše na svijetu, plave također, ako dečko ima tu boju, gotova sam.
38.Nikad se neću udati, ali obožavam gledati Say Yes to the dress i općenito emisije o vjenčanjima, te vjenčanice različitih stilova.
39.Neostvarena želja :usvojiti dijete. Kad sam bila mlađa, maštala sam o sretnom braku, dvoje biološke, dvoje usvojene djece, to je sada zakopano negdje duboko u bunaru želja. Ne mislim da je ikada kasno za ljubav, ali ja sada svoj život zamišljam drugačije.
40.Naučiti roniti i voziti se u balunu na vrući zrak mi je na popisu želja u ovom desetljeću.
41.Wooow,nisam mislila da ću doći do ovog. Dakle, želja mi je biti zdrava, živjeti punim plućima i jednog dana, ako Bog da, zagrliti uživo neke od vas ovdje. (Vi znate tko ste💜💜💜💜).
Naravno, završiti priče koje imam ovdje, nezavršene, to svakako imam u planu što prije.
Eto, to je to. Volim vas