Helooooo it is I. NOT Leclerc. Znate ono kad kažu promisli prije nego kažeš? Nikad mi nije to baš išlo. Kao da nisam dovoljno trkeljala, imam ja još par stvari za reći. Ili napisati. Never mind. Prvo, hvala svima koji čitaju. Nisam imala blagog pojma hoće li itko ovo pročitati kad sam počela, jednostavno mi je došlo sjesti i pisati, kao da pišem dnevnik ili kao da smo negdje na kavi pa po dalmatinski, ćakulamo. Randomi su sjajna stvar, možeš pisati o bilo čemu šta ti je na umu. Obožavam ih čitati a i pomalo uživam i u pisanju ovog mog. Ok that is enough of bullshit LETS GET TO THE POINT. Predrasude-Svi se na neki način susrećemo s njima, u svakoj situaciji i u svakom obliku. Ja ću se ovdje dotaći samo nekih s kojima se ja borim. 1.NACIONALIZAM.-Znači iz Hrvatske sam, točnije iz Dalmacije iz lijepog malog Šibenika. Nikad u životu nisam nikoga mrzila, ni pripadnike drugih vjera niti nacionalnosti. Kršćanka sam rođena kao katolkinja sad idem u evanđeosku crkvu. Uvijek sam voljela slušati i istraživati o drugim religijama, jednom imala priliku razgovarati sa rabinom, jednom sa hodžom(ispričavam se ako sam krivo napisala) i zaista uživala u tim razgovorima. Zašto o ovome govorim? Jer sam rastužuje sve ovo oko mene. Nažalost i u vlastitoj obitelji imam teške osobe pune predrasuda prema bilo kome druge vjere i nacionalne manjine. Ha ha a dragi je Bog htio da su meni 3 najdraže prijateljice i nesuđeni neprežaljeni pravoslavne vjere (Take that MUM). LJUDI MOJI SVI SMO ISTI ISPOD KOŽE. Ja ako te zavolim, kao prijatelja, prijateljicu, dečka meni je svejedno jesi li musliman, Židov, pravoslavac, katolik, protestant, Jehovin svjedok ili Ateist. Sve sam ove ljude voljela i još volim u ovom ili onom obliku.Znam da se ljudi boje onog što ne poznaju. Ali to ne mora biti loše. Voli svoje, poštuj tuđe običaje, kulturu vjeru i način života. Ooo imala sam ja problema zbog ovakvih stavova. I imam ih još. Ali nije mi bitno. Jednom sam umjesto da poslušam srce ja pokorno spustila glavu i slušala druge. I nisam ni pokušala biti sretna. Sad to itekako plaćam sa ogromnim kamatama. Ali istu grešku ne ponavljam dvaput. Znam da si mi oprostio,gdje god da si. Ali nisam ja sebi. Biti drugačiji od drugih zvuči kao nekakav klišej. Ali je u neku ruku istinit. Kad sam bila mlađa, samo sam se htjela uklopiti. Biti kao druge cure. Kao pretpostavljam i većina cura onda pa i danas, nitko ne želi biti izopćenik. Moraš se oblačiti tako i tako, izlaziti tu, družiti se s ovim i onim, danas dodaj imati tehnologiju najbolje kvalitete. Jer ne daj Bože da budeš drukčiji, odbacit će te kao krpu. A biti sam je nešto najgore što ti se može desiti,zar ne? E PA NIJE. FUCK THAT. Ako ja usred ljeta naručim u kafiću čaj,kupam se u šorcu prvo pojedem čokoladni preljev pa ližem sladoled od vanilije dignem se ujutro prije 5 da bi pila kavu i dolazila k sebi pola sata, upišem tečaj njemačkog na sveučilištu i semestar psihologije online i mogu cijeli dan provesti u knjižnici i cijelu noć čitati priče ovdje 💪💪💪TO SAM JA. TAKVA KAKVA JESAM. ILI SE DRUŽI ILI PRODUŽI. ČUDNA? MOŽDA ZA TEBE SEBI SAM SASVIM OK. Trebalo mi je vremena da se pomirim sa sobom. Da prihvatim sebe. ČUDNU. Da ne zaboravim kad sam otvorila profil tu na WATTPADU krenula su pitanja šta ćeš ti među tinejdžericama koje pišu i čitaju glupi FANFICTION. OVDJE IMA PREDIVNIH PRIČA I DIVNIH CURA. FANFICTION NIJE GLUP. NITI JE TO IJEDNA OD VAS. POSEBNE STE. DRUKČIJE. I HVALA BOGU NA TOME. A JA SAM PONOSNA ŠTO SAM DIO OVE LUDE OBITELJI.
Eto ovdje ću stati, zasad jer ide još jedan random kasnije(krenilo me) o nekim općenitim stvarima tipa šta volim ili ne volim. Zahvaljujem se ovim curama jer sam zbog njih i ja počela pisati i objavljivati pa makar samo ovaj random, :britulin❤️❤️❤️obožavam tvoj random, teme o kojima pišeš i općenito how your mind works! badhbhabie❤️❤️❤️ YOU ARE SPECIAL KIND OF TWISTED AND I LIKE IT!TAKE IT OR LEAVE IT! bagudinahoe❤️❤️❤️Uspjela sam pročitati samo dio ALI GIRLFRIEND YOU ARE GIFTED! KEEP IT UP!YOU ARE AMAZING _Matematicarka_❤️❤️❤️Obožavam tvoju ISKRENOST, kako se boriš za ono u što vjeruješ.. Ime tvog randoma ti pristaje! _tamares_❤️❤️❤️kao uvijek... Tvoja poezija speaks to my soul and my heart.. I ne još uvijek vjerujem da čitaš misli😂😂Dehaanbae❤️❤️❤️Volim tvoje komentare i tvoje postove.. Sa malo riječi kažeš jako puno! mirelcee❤️❤️❤️moja draga ti ostani takva kakva jesi jer si PREDIVNA. OPROSTI ako ti vršimo pritisak za nastavke naročito ja ali kad tako j... DOBRO PIŠEŠ! I NARAVNO KO MI JE JOŠŠŠŠ OSTAO🤔🤔🤔🤔🤔_____autumn____ ❤️❤️❤️🍁🍁🍁🍂🍂🍂
Hvala na nastavku danas i općenito ono HVALA ŠTO POSTOJIŠ.ETO.OSTALA SAM BEZ TEKSTA. TAVE MI. 😂😂😂