Hvala Black_rose1012 na nominaciji (samo se šalim, nisi okrutna, možda malo 🤣😝😆💕💕💕)
1.Kad si se pridružila Wattpadu i tvoje prvo username?
-u ožujku 2018,username je uvijek isto. Ali sam aktivna na profilu otprilike od kraja srpnja 2018.
2.Prva osoba koju sam zapratila?
3.Prva priča koju sam pročitala?
Lovely-Dejan Lovren.
4.Žanr koji najviše volim čitati?
Fanfiction,randome, ljubavne priče, komične, fantasy, ma sve čitam.
4.Žanr koji najmanje volim čitati?
Nema ga, ja čitam doslovno sve. Ok, možda su mi horrori malo manje dragi jer se bojim, ali sve ću pročitati.
5.Ostavljam li komentare na pričama?
Naravno, jedino ako sam u žurbi ću to preskočiti. Naročito ako je nekom prva priča, nastojim pružiti podršku.
6.Ostavljam li vote na pričama?
Podrazumijeva se. Mislim da nije teško stisnuti vote,znam da to ljudima znači a i glupo mi je ako sam već pročitala ne ostaviti vote. Ako mi se priča i nije svidjela svejedno ostavim vote.
7. Da li je bitan cover u priči?
Meni i nije. Neke cure imaju i umjetnička djela a ne covere, mislim zaista su prelijepi i ja volim vidjeti zanimljiv cover, ali nikad ne bih odustala od priče ako je cover loš ili ga nema.
8.Prolog u priči?
Svakako da. Nekad je upravo to ono što će privući čitatelja. Ja često upravo na osnovu prologa odlučim čitati. Ne mora biti dug, ali da sadrži one bitne informacije o priči, zaintrigira, može to biti i nekakav citat, fotografija itd.
9.Iz čega crpim inspiraciju?
Iz života, mog iskustva ili meni bliske osobe.. neke pjesme (Cveta je nastala po istoimenoj pjesmi Šabana Šaulića)
10.Prva priča na profilu?
Ovaj random THIS is Ja.
11.Najdraža priča na profilu?
Prokletnica, CVETO i Jedini, te jedna koju ću tek objaviti.
12.Lik iz tvoje priče koji nitko ne voli a ti voliš?
Nemam blagog pojma.
13.Lik iz tvoje priče kojeg svi vole a ti ne voliš?
Stvarno ne znam, ja volim svoje likove.
14.Da moraš izbrisati sve priče i ostaviti samo jednu, koja bi bila?
Joj je znam, volim svoje priče, pisane su iz srca i ne bi se mogla odlučiti. Zapravo ne bi obrisala ni jednu, to je okrutno tražiti od nekog.
15.Pišeš li za sebe ili druge?
Uglavnom za sebe, da nešto izbacim iz sebe, podijelim, stavim na papir kako se osjećam, naravno da se nadam da će se to ljudima svidjeti ali prvenstveno zbog sebe pišem. Pisanje je terapija.
16.Koliko priča imaš u draftu?
Samo jednu, počinjem pisati oko 1.7.
17.Ostavljaš li authors note na kraju poglavlja? (ili početku?)
Ovisi kako kad. Ako mislim da neke stvari moram objasniti ili se nekom moram zahvaliti posebno, onda da.
18.Savjet za pisce?
Budite svoji. Uvijek. Pišite kao da je to najvažnija stvar koju radite u tom trenutku. Probajte se ne opterećivati voteima i komentarima. Ne zaboravite se zabaviti dok pišete.
19. (Zaboravila sam na ovo pitanje)Koliko mi treba da napišem poglavlje?
Zavisi. Ponekad 2-3 sata, ponekad nekoliko dana,ako imam obaveza.
Ne znam koga bi tagirala..
@KerberOdMarcipana
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕