Facts

68 19 74
                                    

Heeej, dugo me nije bilo ovdje. Na ovoj vrsti priče. Zapravo sam napisala jedan cijeli random i obrisala ga, jer je tema bila deprimirajuće teška. Izvukla sam neka svoja sjećanja, zapravo otkrila toliko toga da sam samu sebe rastužila i onda ga jednostavno obrisala. Što ne znači da ga jednom neću napisati. larastronggirl💖💖💖je rekla da objavljujemo nastavke, ja poslušala.

Zato sad malo u opuštenijem tonu, a posvećeno je mojim WONDER GIRLS

larastronggirl 💖💖💖

Nebitnalikusa09💖💖💖

ana-BW 💖💖💖

AvadaKedavraHoe 💖💖💖

Copka_ 💖💖💖

lareine-23 💖💖💖

rebiclife 💖💖💖

_thehelena_ 💖💖💖

linaa8686 💖💖💖

leas_story 💖💖💖

MajaDrlje 💖💖💖

pjacazivot💖💖💖 

mention a britulin💖💖💖
mirelceemention a userention a user 💖💖💖

I mojoj ljepotici _____autumn____mention a💖 user💖💖💖 💖💖💖

Malo glupih činjenica o meni:

1.Najveći strah:Grmljavina i zmije. Uglavnom sam dok grmi s jastukom pod glavom, ako sam doma, a ako sam vani bježim u wc, pokrijem uši i tresem se.
Ne mrzim zmije, samo ih se jako bojim. Da vidim jednu ispred sebe, vjerojatno bi doživjela srčani.

2.najdraže boje:crvena  i žuta.

3.Sport:nogomet. Sportaš:preferiram golmane. Suba, Cassilas, Kahn, Buffon.

4.Obožavam čitati. Vjerojatno ću oslijepiti za par godina. Gutam sve, a naj knjiga? Ima ih bar desetak. To zaslužuje poseban nastavak.

5.Single girl. And I learned to live like that. Loša iskustva, sad sam već toliko godina sama da sam zaboravila kako je to biti u vezi.

6.Nepopravljivi romantični stari cinik. Da, to postoji. Inače sam toliko puna suprotnosti da se osjećam kao podvojena ličnost većinu vremena.Hrabra kukavica. Romantična realističarka. Sanjar s obje noge čvrsto na zemlji.

7.Najveća mana. Ako ćemo iskreno, zlopamtilo sam.Neodlučna.Puno volim analizirati stvari. Tvrdoglava. Preosjetljiva.

8.Vrlina.Kako mi kažu, izvrsno znam slušati. I da, jako sam odana i brižna prijateljica. To je jedina stvar na koju sam ponosna,a što se tiče karaktera.

9.Što bi promijenila na sebi? Da se  ne vežem tako brzo za ljude,pa  da  mi ne  bude  tako  teško  preboljeti.

10.Što mi  popravi dan? SMS od prijateljice, brbljanje s prijateljima koji žive izvan države, nastavci vaših priča. Esma i njene fotografije, općenito dopisivanje s njom. You Tube video s mačkama. Tony Baker Voice over.. Susjedova maca kad se dođe maziti.. 

Jošššš kasnije, grlim vas 💖💖💖💖💖💖💖💖💖

This is JA😆😆😆😆Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora