Hotel Del Luna
" baik hyung hentikan parti ni sebelum Taehyung datang sembelih kau nanti." Nasihat Yoongi bila melihat parti tu tadi masih lagi diteruskan walaupun Yoongi menyuruh mereka diam.
" ah. Diam kau. Aku lebih tua dari kau. Kau tak ada hak untuk nasihat kau Yoong. Aku nak berparti pun tak boleh," Bebel Jin, membuatkan Yoongi mendengus geram.
" suka hati hyung lah. Nanti kalau Tae datang, jangan libatkan aku pula. Dahlah malas nak layan korang. Aku nak tidur sekejap. Bye," Yoongi terus menuju ke meja kaunter minuman lalu melelapkan matanya
" pergh. Dalam keadaan bising macam ni pun, Yoongi hyung boleh tidur? Macam manalah kau dapat tidur dalam keadaan macam ni," tanya Jimin yang berada di sebelahnya.
" kalau aku nak tidur. Tidur. Sleep is my life. Tak kesah apa yang berlaku. Gempa bumi ke, hujan ke, ribut ke, tsunami ke, aku tetap akan tidur juga kalau aku nak tidur, " kata Yoongi sebelum kembali membaringkan semula kepalanya dan memejamkan mata.
" hyung masih tak puas lagi ke tidur. Dah hampir 24 jam, Yoongi hyung tidur. Ni sambung pula." Soal Jimin
" aku nak pecahkan rekod Guiness. Aku nak jadi pemegang rekod Guiness sebagai hantu tidur paling lama di dunia." Balas Yoongi dengan nada malas. Jimin hanya menggeleng gelengkan kepala. Tahulah macam nak perangai Yoongi. Sekali dia lelapkan mata, terus tidur mati.
" Dah jangan kacau aku tidur, pergi join mereka tu berparti. Kalau kau tak nak aku diss kau dalam Cypher Part 4," . Kata Yoongi sebelum kembali menyambung aktiviti.
Jimin hanya membiarkan Yoongi tidur dan beredar dari situ. Dia tak ingin pula menganggu waktu tidur Yoongi sebab dia tahu dia hanya menempah maut kalau buat Yoongi hyung terjaga. Dia tak mahu mati kali kedua pula.
Jin, Jungkook, Jhope dan Jimin. The Holy J. Masih meneruskan parti mereka tanpa peduli apa yang akan berlaku. Mereka tidak sedar akan bahaya akan datang.
*****
YOU ARE READING
Bride Of Death God : KTH ✅
Fantasy[ Greek Gods AU ] "Kenapa kau perlu tahu tentang kisah aku?" - Kim Taehyung Beautiful cover by : lyastory_ & Yuyu Graphic Shop 3.0 Season 2 is coming soon Kerana kesalahannya pada masa lalu, dia terpaksa menjadi CEO hotelnya sendiri untuk menebuska...