Tuhkaklaani

187 7 1
                                    

Päällikkö ~ Ruskotähti | Kolli |Rusehtava raidallinen kissa.

Vapä ~ Sirppikukka  | Naaras | Valkoinen naaras tummilla juovilla. Valkoiset tassut ja hännänpää. Siniset silmät.

Parantaja ~ Malvatuuli | Naaras | Vaaleanharmaanruskea Naaras sinisillä silmillä ja hieman pitempi karva.
Paop ~ Perhosmieli | Naaras | Kullanpunainen kissa sinisillä silmillä.

Soturit ~
Salamasielu | Kolli | Harmaa kolli pihkan värisillä silmillä.

Iltahohde | Naaras | Tumma naaras valkoisilla korvan tupsuilla.

Pajuvirta | Kolli | Harmaa kolli joka omistaa ruskeat silmät.

Tulikyynel | Liekehtivän värinen kissa, joka omistaa meripihkan väriset silmät.

Kirsikkasielu | Naaras | Punertava Naaras, vihreät silmät.

Leijonasulka | Kolli | Kellertävä Kolli ruskeilla silmillä.

Nokisiipi | Kolli | Ruskea Kolli jolla on mustia pilkkuja ja smaragdin vihreät silmät.

Ukkoshäntä | Kolli | Ruskea Kolli.

Leoparditäplä | Naaras | Kellertävä naaras, jolla on leopardin täpliä muistuttavia täpliä. 

Tiikeriraita | Kolli | Ruskean harmaa kolli, meripihkan värisillä silmillä.

Pilvisydän | Kolli | Valkoinen kolli, jolla on musta hännänpää.

Sinikukka | Naaras | Sinertävänharmaa naaras, jolla on tummia juovia ja meripihkan väriset silmät.

Sysiroihu | Kolli | Musta kolli vihreillä silmillä.

Nokkospuoli | Kolli | Pitkäkarvainen Kellertävä Kolli epätavallisen turkooseilla silmillä.

Viimatuuli| Kolli | Rusehtava kolli valkoisilla tassuilla, täplillä ja hännänpäällä. Vihreät silmät.

Kasteläikkä | Kolli | Musta kolli, jolla on valkoisia pilkkuja. Meripihkan väriset silmät.

Kidesiipi | Naaras | Vaaleanharmaa kissa mustalla takajalassa olevalla täplällä. Meripihkan väriset silmät.

Sammalpilvi | Kolli | Rusehtava kolli lehden vihreillä silmillä.

Tomukuono | Kolli | Vaaleanharmaa kolli meren värisillä silmillä.

Varjokarva | Kolli | Tummanharmaa kolli, jolla on meren siniset silmät.

Kuningattaret ~

Nelimyrsky | ( Kasteläikän, Viimatuulen ja Sirppikukan emo) | Harmaa raidallinen Naaras ruskeilla silmillä. 

Ratamolehti | Naaras | Kilpikonnakuvioinen Naaras, jolla on kellertävää, rusehtavaa, valkoista ja mustaa turkissaan, sekä vihreät silmät. ( Tiineenä, odottaa Kasteläikän pentuja.)

Harmaahalla | Naaras | Harmaa naaras, jolla on isoja valkoisia läiskiä. ( Tulipennun ja Tuulipennun emo )

Juovaraita | Naaras | Harmaa naaras tummilla raidoilla ja valkoinen hännänpää. Ruskeat silmät. ( Tiineenä, odottaa Ukkoshännän pentuja )

Pennut ~
Tulipentu  | Kolli  | Oranssi kolli jolla on valkoisia juovia hännässä ja vihreät silmät.

Tuulipentu  | Kolli | Vaalean harmaa kolli meripihkan värisillä silmillä.

Yöpentu | Naaras  | Tumman harmaa naaras, jolla on kirkkaan siniset silmät ja kolme valkoista pilkkua silmien alla, sekä valkoinen hännänpää.

Punapentu  | Kolli  | Oranssi kissa jolla on meripihkan väriset silmät ja valkoinen läikkä.

Varispentu | Kolli  | Harmaa kolli jolla on harmahtavat siniset silmät.

Lumipentu  | Naaras  | Valkoinen naaras jolla on kirkkaan siniset silmät ja kolme mustaa pilkkua silmien alla.

Klaanin vanhimmat ~

Helmijoki | Naaras | Harmaa naaras.

Valkonenä | Naaras  | Musta kissa jonka nenä on valkoinen, silmät siniset

Sumusydän | Kolli | Valkoinen kolli, jolla on harmaita läiskiä.

Huomenna tulee ensimmäinen luku julkiseks <33333
Good night everyone 🌸🖤🌸💛🌸

Soturikissat ~ Tähtien kissatМесто, где живут истории. Откройте их для себя