My old snakes

16 3 0
                                    

        Niciodata nu am fost genul caruia sa ii placa sa fie in centrul atenției.Ma imbrac asa cum imi place si faptul ca ma machiez(mascara si niste linii subtiri de tuș) nu e pentru a atrage baieti sau pentru a-mi face prietene in "clanul cobrelor".Daca nu stiti la ce ma refer,va explic imediat.E un grup format din Emma(o tipa bruneta venita pe lume doar pentru a face genul masculin sa lesine dupa ea), prietena ei cea mai buna, Ricky, Victoria si masculii alfa(stiu ca e cringe, dar asa am vrut sa sune):Josh(iubitul Emmei), Danny si Roger.Acum intelegeti de ce ii numesc asa.
        Stiu ca pare ciudat,dar eu si Emma am fost cele mai bune prietene pana prin clasa a 6a.Totul s-a terminat din cauza invidiei Emmei pentru ca luam mereu premiul 1, ea fiind mereu in spatele meu.Daca va întrebați daca imi pare rau, pot spune ca a fost cea mai buna chestie care mi s-a intamplat.
        Eu, Emma, Josh, Victoria si Danny am fost colegi in generala.Am fost indragostita vreo 7 ani de Josh pana am vazut ca nu merita.Totusi, e singura persoana dintre ei cu care inca ma mai salut.
        Momentan nu am nicio "cea mai buna prietena" si nici nu pot spune ca duc lipsa de asa ceva.Am ajuns la concluzia ca eu pot fi singura si cea mai buna prietena a mea.
     *mai sus aveti o poza cu Victoria, eu si Emma

How lowUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum