Mesaj nou

14 2 0
                                    

         Dupa cateva zile,sambata,in care viata mea a fost la fel de plictisitoare, ma asez in pat sa ma uit la cateva video-uri amuzante pe youtube.
         Deodata,vad pe ecran ca imi apare o cerere de prietenie.Ma uit sa vad cine e.Un baiat cu numele de Jorge Miller imi daduse cerere pe facebook.Dau click sa vad cine e.
        -Ceee?Iti bati joc de mineee?E tipul alaaaaa din autobuz,!zic eu tipand.Ii accept cererea si continui sa ma uit pe youtube.Aud sunetul de mesaj de pe messenger.El e.Ma saluta adăugând un emoji cu happyface.
        Ii dau mesaj lui Amy spunandu-i ce s-a intamplat.Nici nu stiu de ce am facut asta,nu suntem asa bune prietene,dar e persoana cu care vorbesc cel mai mult.Imi raspunde dupa cateva minute:
        -Morr-raspunde-i,ma sfatuieste ea. 
        -Daca vrea sa ma fure si sa ma violeze?Sau daca e vreun peste?ii zic eu adaugand emoji-uri care râd.
        -Hai, maaa!!Ce poate fi atat rau daca zici "buna"?
        -Bine, hai ca ii raspund.
        Fac asa cum am fost sfatuita.Primesc inapoi mesaj de la Jorge:
        -Nu stiu daca ma cunosti,dar te-am vazut in autobuz de cateva ori si mi se pare ca esti foarte draguta si ți-am dat mesaj(emoji cu happyface).
        M-am blocat.Nu mi-a mai spus de mult cineva asta.Nu stiu cum sa reactionez.Ii trimit ss lui Amy cu poza lui si conversatia.
        -Cred ca e a 11a,am un prieten comun cu el care e la 11F.ma informeaza ea.
        -Ce ciudat,pare mult mai mic.zic eu
         Ii raspund lui Jorge,multumindu-i.Imi zice din ce clasa e,Amy a avut dreptate si apoi ma intreaba si pe mine.
         -De unde ai fb-ul meu?il intreb.
         -Nu cred ca are importanta.
         -Amm...eu cred ca da.
         Schimba subiectul intreband daca vreau sa iesim.
          -Nici macar nu te cunosc.
          -Aia e si ideea.Vreau sa iesim ca sa ne cunoastem.
           Stau eu cateva minute si ma gandesc ce ar trebui sa fac.Realizez ca nu arata nici pe gustul meu,nici nu vrea sa imi spuna de unde stie cum ma cheama.Nu imi place sa ii zic in fata ca nu imi place de el,asa ca ii dau cateva raspunsuri seci si cateva seen-uri.Intelege si imi spune "mi-a parut bine".Ma simt un pic cam prost,dar imi trece gandindu-ma ca am procedat corect.Acum doar sper sa nu mai dau ochii cu el.Asta ar fi destul de cringe,ca sa nu mai zic ca Amy il cunoaste si ca,daca ar vrea vreodata sa imi faca rau, ar arata ss-urile alea tuturor sau poate chiar i-ar spune lui Jorge ceea ce cred despre el.Asta m-ar pune într-o lumina foarte proasta.
          Ma gandesc ca fetele populare ca Emma nu ar reactiona asa daca ar primi un astfel de mesaj de la un baiat.Li s-ar parea ceva obisnuit sau poate ceva chiar enervant si in secunda 2 le-ar da block.Eu nu as face asta,adica pentru mine a insemnat enorm, dar toausi nu eram pregatita sa ies in oras cu un baiat pe care l-am vazut o singura data si care nu arata atat de bine.Ma gandesc ca,daca m-ar vedea cineva singura cu un baiat ca el,gurile rele ca "clanul cobrelor" ar incepe imediat sa comenteze si sa ma faca de panarama in tot liceul.
         Cu toate acestea,m-a facut sa zambesc si m-am simtit bine si in acelasi timp ciudat si inconfortabil ca am refuzat un baiat, primul care mi-a dat un mesaj de genul acesta.Cred ca ma urasc in clipa asta.Jadeeeeeee, pe buneeee??

How lowUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum