Nu stiu daca va mai amintiți, dar la inceput am spus ca parintii mei sunt despărțiți.Asta s-a intamplat cand avem vreo 3-4 ani.Pur si simplu mama și-a dat seama ca nu este cu persoana potrivita,nu are rost sa intru in detalii.Dupa un an l-a cunoscut pe Mike, cu care este si in prezent.Un tip inalt,brunet care a reusit sa o vrajeasca pe mama cu lucruri simple(poza de mai sus).Cand zic "vrajeasca", nu ma refer la cuvantul acela frumos care are legatura cu iubirea,ci la vrajeala.Adica a incercat sa se comporte cat mai frumos cu ea la inceput,ca pe urma sa isi arate adevarata fata.
Nu stiu daca v-ati prins, dar nu sunt într-o relatie chiar atat de buna cu tatal meu vitreg,ce siudat suna.Incerc doar sa o fac pe mama fericita sau mai degraba sa ma lase in pace,respectandu-l.Urasc sa ma prefac fericita sau multumita de modul in care traiesc,dar vorba mamei "alții sunt batuti la orfelinat sau nu au ce manca".
Oricum, stiu ca singurul motiv pentru care mama e inca impreuna cu tipul ala e pentru bani.Realizez ca nu ar fi avut cum sa se descurge singura cu mine din salariul ei.
Azi m-am intors obosita de la scoala.Obisnuiesc sa dorm o ora jumatate pana ma apuc de teme.Ma ajuta sa ma concentrez mai bine.Ma scol, trezita de alarma.Mike a venit de la munca si sta intins pe canapea, la televizor.
-Nu ai vazut ce dezastru e in bucatarie???tipa el.
-Ce sa fie?
Ma duc spre bucatarie.Nu vad decat un ambalaj de la un baton de Mars si vreo 2 firimituri.Le iau si le arunc in cosul de gunoi.
-Asta numesti tu dezastru?e tot ce apuc sa spun.
-Mai ai si dreptul sa comentezi in fata mea?Nu te uiti la tine, la 16 ani ce gura mare sa ai?Ma chinui in fiecare zi sa muncesc pentru voi si uite rasplata.Vreau macar respect in casa asta!!!tipa el din toti plamanii.
-Vorbeste mai incet, te aud vecinii.ii zic eu
-Imi spui tu mie sa tac?Ai văzut-o tu vreodata pe fata vecinului de sus comentand la tatal ei sau ca face ce faci tu??Uită-te ce cocina e la tine in camera.Nu meriti nimic din ce ai.
Imi inclestez pumnii si ma inchid in camera incepand sa plang.Nu fac asta pentru ca imi e frica de el sau pentru ca a tipat la mine, ci pentru starea in care ma aflu.Cica "nu meriti nimic".Nu fumez,nu umblu cu baieti non-stop,nu ies prin baruri,abia daca ies o data la cateva luni afara,invat acceptabil. Ar trebui sa fiu considerata un copil model,bine,exagerez,dar intelegeti ce vreau sa spun.
Pur si simplu sunt satula de toate ceturile astea si ma deprima foarte tare.Am urat dintotdeauna sa mi se spuna sa tac, sa nu comentez in fata parintilor pentru ca sunt un copil,sa accept tot si "atunci cand o sa fiu la casa mea" sa ma comport eu asa cum vreau.
Nu mai pastrez legatura cu tatal meu natural, desi mi-ar fi placut cateodata,dar mi-am dat seama de mult ca nu il intereseaza nimic despre mine si m-am impacat rapid cu ideea.
Mi-aș dori ca in viitor sa ma pot exprima liber si sa spun chiar tot ceea ce gandesc, fara sa imi mai pese de urmari.
Mama a venit acasa si i-am relatat tot ce s-a intamplat.M-a intrebat daca nu cumva a baut din nou prea mult si i-am spus ca nu mi s-a parut.S-a dus sa vorbeasca cu el.Mi-a spus apoi sa fiu mai atenta ca sunt destul de mare sa fac curatenie in urma mea si ca ar trebui sa fiu mai responsabila.
Off,daca as spune tuturor ceea ce gandesc in acest moment, probabil as sfârși singura intr-o pestera,departe de civilizatie si asteptand sa dispar cat mai repede.
CITEȘTI
How low
Teen FictionJade-o fata obisnuita care ajunge la varsta in care trebuie sa se confrunte cu oameni si probleme.Varsta adolescentului neinteles, in care fiecare om face cunostinta cu tanarul adult cu idei si opinii diferite,pregatit pentru o noua etapa a vietii. ...